Напевно ви чули про V-Ray. Протягом багатьох років цей движок був незмінним лідером серед всіх програм для візуалізації. Але епоха V-Ray поступово рухається до свого завершення. Старе дає дорогу новому. І за першість зараз бореться новітня система рендеринга Corona Renderer.
Corona Renderer — це сучасний движок для роботи з ультрареалістічною візуалізацією. Інструмент встановлюється в програмне забезпечення Autodesk 3ds Max. З його допомогою ви можете з легкістю отримати якісне і фотореалістичне зображення.
В рамках курсу студенти отримають можливість попрацювати саме з останньою версією Corona Renderer 3, що гарантує актуальність отриманих знань і легкий вхід на ринок праці.
Слухачі курсу не тільки отримають теоретичні знання, а й практичні навички. Результатом наполегливої роботи на заняттях стануть високоякісні зображення, які допоможуть зробити перший крок у формуванні вашого професійного портфоліо.
Чому варто вибрати Corona Renderer?
- цей движок як і його попередник V-Ray, але новіший і простіший у використанні;
- в його основі лежить фізично-точний розрахунок освітлення, що допоможе уникнути помилок;
- ні нудним і виснажливим налаштуванням параметрів: з цим движком ви зможете зосередитися на творчому процесі;
- якщо ви на етапі візуалізації або навіть після неї помітили, що в проекті є недоліки, — не біда. З Corona Renderer ви можете легко змінити багато художніх рішень без необхідності повторно виконувати рендеринг.
Наш курс підійде приватним фахівцям (3D-візуалізаторам, дизайнерам і архітекторам), бо движок Corona Renderer помітно поступається за швидкістю рендеринга V-Ray, що стане проблемою при одночасній роботі над багатьма проектами.
Слухачі курсу не просто поверхнево ознайомляться з ПЗ. Наші викладачі розкажуть вам про всі нюанси використання Corona Renderer: від роботи з освітленням до оптичних ефектів і подальшої обробки.
Після проходження нашого курсу ви навчитеся:
- працювати з параметрами движка Corona Renderer;
- підбирати оптимальні настройки High Dynamic Range освітлення;
- працювати з джерелами освітлення;
- орієнтуватися в оновленому інтерфейсі ПЗ і вміло використовувати нові інструменти;
- самостійно створювати матеріали;
- орієнтуватися в бібліотеках матеріалів;
- використовувати інструмент Corona Scatter;
- працювати з подальшою обробкою;
- втілювати візуалізацію інтер'єрів;
- налаштовувати оптичні ефекти;
- візуалізувати у форматі Virtual Reality 360;
- створювати реалістичне озеленення.
Ці знання допоможуть вам стати затребуваним фахівцем і суттєво збільшать ваші шанси на успішне працевлаштування.
Необхідний рівень підготовки: проходження 2 рівня курсу Autodesk 3ds Max — Візуалізація в 3ds Max: матеріали та освітлення. Ви можете відкрити програму курсу і самостійно перевірити, чи відповідають ваші знання програмі. Якщо вами вивчено менше ніж 90% матеріалу, то рекомендуємо спочатку пройти попередню підготовку.
Додаткові курси
Курси Autodesk 3ds Max: фотореалістична візуалізація з Corona Renderer 3 в Києві. Навчальна програма.
Модуль 1
- Як включити движок Corona Renderer.
- Знайомство з важливими налаштуваннями світла і камери.
- Ознайомлення з інтерфейсом оновленої панелі системи.
- Практичне заняття по візуалізації.
- Знайомство з основними налаштуваннями кадрового буфера движка.
- Робота з Denoiser. Знайомство з основними режимами придушення шуму і їх налаштуваннями.
- Подальша обробка зображення.
- Робота з кольорокорекцією.
- Знайомство з механізмом, що дозволяє візуалізувати окремі фрагменти зображення з плавним переходом.
- Interactive Render: як включити.
- Робота з бібліотекою матеріалів.
- Як налаштовувати елементи рендеру для подальшого використання Light Mix.
- Light Mix: інструмент, що дозволяє керувати освітленням.
- Як налаштувати Network Rendering.
Модуль 2
- Знайомство з основним матеріалом движка і його характеристиками.
- Дифузний колір і його альбедо.
- Робота з пропущенням світла.
- Як управляти відображенням і силою блиску.
- Робота з картою зміщення. Налаштування висоти та розширення.
- Робота з заломленням.
- Знайомство з внутрішньоповерховим розсіюванням світла.
- Як встановлювати карти матеріалів.
- Робота зі спеціальними матеріалами системи.
- Робота з багатошаровими матеріалами.
Модуль 3
- Світло з Corona Light.
- Знайомство з одиницями яскравості, як їх налаштовувати.
- Як вибрати відтінок освітлення.
- Знайомство з режимами роботи джерел світла.
- Знайомство з профілем Illuminating Engineering Society (IES).
- Як відбувається випромінювання світла від фону.
- High dynamic range зображення як джерело освітлення.
- Предметна візуалізація: нюанси.
- Як налаштувати змащений рух і глибину різкості.
- Робота з Corona RayCatcher.
Модуль 4
- Робота зі знімальною камерою для створення візуалізації інтер'єру.
- Corona Sun як джерело освітлення.
- Як прискорити прорахунок шляхом створення світлових порталів.
- Робота зі штучним освітленням.
- Знайомство з браузером джерел освітлення.
- High dynamic range карти як джерело природного освітлення.
- Як налаштувати Light Mix для спрощення подальшої обробки.
- Фінальний етап обробки, використання оптичних ефектів.
- Використання режиму панорами для візуалізації інтер'єру приміщення.
- Як створити візуалізацію в режимі Virtual Reality 360.
Модуль 5
- Знайомство з нюансами візуалізації архітектурних проектів.
- Як заощадити ресурси на озелененні за допомогою Corona Proxy.
- Як швидко виробляти копіювання об'єктів з Corona Scatter.
- Як встановити джерело освітлення Corona Sun.
- Як встановити джерело світла з використанням High dynamic range зображень.
- Процес установки фону.
- Як налаштувати роздільний контроль природного освітлення з Light Mix