Дата: 24 квітня, 2024 р
Час: 19:00-20:30
Ведуча: Катерина Божок, практикуючий seo \ smm фахівець, тренер-консультант itstolytsa.ua
Вартість участі: 50 грн
Стратегія SMM-просування не змінюється з року в рік, а ось її реалізацію доводиться адаптувати з кожним оновленням алгоритмів Інстаграм.
На вебінарі складемо стратегію і пропишемо план її реалізації відповідно до трендів 2021-2024 років.
На зустрічі:
- З чого складається SMM-стратегія,
- Як зібрати дані для аналізу ЦА, конкурентів,
- Як моніторити тренди,
- Брендинг: brand voice і архетип бренду,
- Віжуал,
- Розкрутка аккаунта,
- Оцінка ефективності (KPI).
Для запису на вебінар перейдіть за посиланням: записатися.