Платформа Tilda Publishing дозволяє маркетинговим фахівцям, менеджерам проєктів, підприємцям без досвіду у веб-дизайні і програмуванні створювати сайти будь-якої спрямованості - інтернет-магазин, блог, лонгрід або landing page.
Tilda збирає різні блоки з величезної бібліотеки для оформлення в готове рішення. Ви ж можете модифікувати шаблон, якщо хочете створити не тільки зразок хорошого сайту, а й вирізняльні атрибути власного дизайну.
Навчальна програма присвячена правилам веб-дизайну, включно з проєктуванням оптимальної структури сторінки, особливостями типографіки і т.д. Учасники дізнаються, який дизайн лендінгу ефективніше працює в різних проєктах: комерційних, іміджевих, івент-проєктах.
Студенти також організують роботу сайту з даними. Зможуть застосовувати доступну на платформі систему управління відносинами з клієнтами (CRM), об'єднувати сайт із зовнішніми додатками або службами для електронних розсилок.
Після проходження курсу Ви будете знати, як скласти продумане ТЗ агентству або підрядникам з розробки сайтів.
Ви будете вміти:
- конструювати landing page на платформі Tilda
- піднімати показник конверсії на сайті
- обробляти заявки через систему customer relationship management
- враховувати всі важливі аспекти розробки сайту в технічному завданні
Ви вивчите:
- як не припуститися помилок в процесі створення веб-сторінки
- як визначитися з відповідними шрифтами, палітрою кольорів і графікою
- як скласти відповідне текстове наповнення для сторінки
- які існують способи підвищення цільових дій на сайті
Необхідні навички:
Рекомендуємо учасникам з навичками користування ПК або після проходження курсу оператора ПК в нашому навчальному центрі.
Курси створення сайтів на Tilda. Навчальна програма:
Частина 1. Основи розробки веб-сторінок
- Landing page або багатосторінковий сайт: аспекти вибору
- Conversion rate: чому високі показники не завжди говорять про ефективність
- Оптимальна довжина landing page для конверсії
- Зразки ефективних структур landing page
Частина 2. Правила веб-дизайну
- Стандарти дизайну. Застосування модульної сітки
- Контрастне поєднання шрифтів (пари). Як вибрати
- Палітра кольорів. Як вибрати
- Вибір елементів і стилю графіки (значки, іконки, ілюстрації)
- Інструменти для редагування зображень
Частина 3. Розробка веб-сторінки. Підготовчий етап
- ЦА, унікальна торгова пропозиція, offer
- Моніторинг конкурентних сторінок
- Правила створення текстового наповнення
- Допоміжна візуалізація (референс). Візуальні атрибути
Частина 4. Старт роботи на Tilda
- Реєстрація кабінету. Підключення домену
- Розбір навігації Tilda
- Регулювання параметрів сторінок і сайтів
- Загальні правила об'єднання з зовнішніми сервісами
Частина 5. Будова веб-сторінки. Базові блоки
- Стартовий екран: обов'язкові елементи
- Властивості (features), вигоди (benefits), конкурентні переваги в блоках
- Зображення в блоках. Додавання зображень в галерею
- Відображення процесів в блоках (наша робота та ін.)
- Відгуки клієнтів в блоках
- Прайси в блоках
- Питання-відповідь в блоках
- Структурні елементи: панель меню і footer
Частина 6. Веб-форма. Кнопки. Обробка форм заявки
- Способи отримання форм заявок з веб-сторінки
- Блоки з формами і кнопками. Організація збору заповнених форм
- Об'єднання з системою customer relationship management, Google Sheets, електронною розсилкою
- Роль landing page у воронці продажів
Частина 7. Неправильне підвищення conversion rate
- Як перевірити ефективність дизайну
- Удосконалення Unique Selling Proposition, описів і бенефітів
- Застосування візуального storytelling
- Залучення довіри. Соціальні докази, фактаж
- Неправильне складання call to action. Як підвищити conversion rate
Частина 8. Як прописати технічне завдання на розробку landing page
- Структура (розділи) технічного завдання
- Коли необхідний прототип
- Розробка сторінок під мобільні пристрої
- Практична робота і консультація по питаннях студентів
Успішним студентам після закінчення програми може видаватися сертифікат про проходження навчання.