Керівник, який займається (нехай навіть за всіма класичними правилами) управлінням компанії тільки на основі затвердженої стратегії, отримує не найкращий результат. Адже яким би правильно і ефективно побудованим не був менеджмент, а бізнес перейшов на командну роботу, в котрій важлива мотивація, довіра до партнерів і - найголовніше - до лідера.
Управлінець з лідерськими якостями не залишиться менеджером середньої ланки, адже готовий взяти на себе більшу відповідальність - об'єднання людей навколо спільних цінностей. Такі фахівці необхідні в інноваційних організаціях.
Навчальна програма складається з загальної теорії лідерства, вибору стилю і інструментів, принципів організації команди і комунікації. Теорію студенти закріплять в ігрових і практичних завданнях, аналізі кейсів, роботі в командах, ігрових симуляції та ін.
Рекомендуємо пройти навчання на курсах лідерства управлінцям різних рівнів і напрямків діяльності, а також всім, хто тільки починає або планує кар'єру керівника.
Ви вивчите:
- чим лідер відрізняється від керівника
- які якості характеризують не лідера
- як використовувати лідерську модель поведінки в житті
- як побудувати автентичний лідерський стиль завдяки власним індивідуальним рисам
- як розуміти вплив емоційного інтелекту на людину і керувати командою відповідно до цих принципів
- як передавати або призначати завдання
- як надихати людей на продуктивну роботу
- як уберегтися від токсичних взаємин
- як аналізувати настрій команди і впливати на нього
Необхідні навички:
Радимо учасникам з базовими навичками управління або після проходження навчання за програмою нашого центру "Менеджер по персоналу".
Курси лідерства. Навчальна програма:
Частина 1. Поняття лідерства. Сформовані моделі поведінки лідера. Яке лідерство залишається результативним
- Характеристики лідера, які відрізняють його від звичайного керівника
- Система життєвих цінностей лідера. Альтернативні моделі складання стратегії
- Як вести за собою команду: місія, образ, стратегічне планування, кінцеві цілі і роль лідера
- Основні відомості про систему базових моделей лідерства
- Чого очікують від лідера бізнес-організації
- Рефлексивний підхід в мисленні лідера
Практичні завдання, інструментарій
- Визначення наявності лідерських якостей; аналіз особистісних якостей по Стогдиллу; інструменти для розвитку сильних сторін лідера; щоденник як метод рефлексії; моделі поведінки лідера на прикладі ігрових ситуацій і відеоматеріалів
Частина 2. Єдина лідерська модель поведінки в житті. Спілкування й ЕІ - засоби лідера
- Лідер нового покоління: єдина система цінностей в особистому житті і на посаді
- Тест Dominance, Influence, Stability, Compliance. Огляд типів поведінкових моделей DISC. Яку модель використовуєте ви. Як комунікувати зі співробітниками, які
- використовують інші моделі поведінки
- Інтелектуальні здібності або емоційний інтелект
- Спілкування як засіб лідера. Побудова довіри в команді. Співпереживання. Емпатичне слухання
- Як управляти особистими емоціями і впливати на інших
- Настрій лідера (моджо). Як нічого не випустити з уваги
Практичні завдання, інструментарій
- Розгляд кейсів; тестування; ігрова симуляція; аналіз поведінки по маркерах (відеоматеріали); оцінка емоційного інтелекту і моджо
Частина 3. Як організувати командну взаємодію
- Стадії функціонування команди (життєвий цикл). Завдання лідера на кожній стадії
- Вибір складу команди
- Процедура доручення завдання і вибір відповідного виконавця
- Як підняти рівень відповідальності співробітників. Помилки в поведінці лідера
- Три джерела мотивації
- Правила формування продуктивного колективу
- Як впливати за допомогою зворотного зв'язку
- Психологічні аспекти харизми
Практичні завдання, інструментарій
- Розгляд кейсів; ігрова симуляція постановки завдань; складання мотивуючої промови
Частина 4. Як регулювати конфлікти і уникати маніпуляцій
- Як застосовували вплив в історичній ретроспективі
- Як виявити маніпуляцію і уникнути її. Які бувають маніпуляції
- Конструктивні та деструктивні конфлікти
- Вибір стратегії для врегулювання конфліктної ситуації
- Емпатичний удар як ефективний спосіб втручання в конфліктну ситуацію
Практичні завдання, інструментарій
- Розгляд кейсів; ігрова симуляція; персональний SWOT-аналіз лідера