Arnold – це модуль для рендерингу 3D-моделей і створення спецефектів. Плагін сумісний з програмами Houdini, Cinema 4D і Katana. Але найкраще він поєднується з Maya, адже Autodesk купила компанію Solid Angle, яка займається розробкою рендеру Arnold. Для експорту між ними використовується добре оптимізована програма MtoA (Maya to Arnold).
Перевагами Arnold є зрозумілий інтерфейс, велика кількість інструментів і висока швидкодія. Завдяки просунутій системі прорахунку моделі рендер швидший. Процес додатково можна прискорити за допомогою технології Nvlink, яка дозволяє використовувати одночасно кілька відеокарт.
Навчитися працювати з цим модулем рендерингу можна на курсі «Візуалізація сцен за допомогою модуля Арнольд». Для навчання потрібно мати навички роботи зі створення і візуалізації 3D-моделей в Autodesk Maya.
Можливості рендерера Arnold можна побачити в сучасних блокбастерах. Наприклад, з його допомогою робили спецефекти для фільмів з серії «Месники».
Для кого підходить програма «Autodesk Maya. Візуалізація сцен за допомогою модуля Arnold»
Курс розроблений так, щоб дати максимум знань 3D-дизайнерам і тим, хто хоче зайнятися створенням комп'ютерних ігор, анімацією, робити спецефекти для кіно, візуалізацію для телебачення. Зверніть увагу, що навчання можливе тільки за наявності навичок впевненого користувача Autodesk Maya. Якщо ви не знайомі з програмою, то вам варто пройти курси «Основи 3D моделювання» та «Основи візуалізації і анімації».
Чому ви навчитеся на курсах
Навчальна програма спрямована на те, щоб студенти вивчили всі можливості модуля Арнольд і навчилися ними користуватися.
Які навички ви отримаєте на курсі:
- правильно налаштовувати модуль Арнольд для завдань, які ви найчастіше виконуєте;
- користуватися головними інструментами Arnold: матеріалами, картами, утилітами;
- робити освітлення за допомогою «зовнішніх» і «внутрішніх» джерел;
- проводити рендеринг анімованих роликів і статичних сцен.
Для успішного засвоєння програми обов'язково потрібно робити домашні завдання, які задає викладач. Після навчання ви отримаєте сертифікат, який буде підтвердженням ваших навичок для потенційних роботодавців.
Додаткові курси
Програма курсу «Autodesk Maya. Візуалізація сцен за допомогою модуля Арнольд»
Весь матеріал розбитий на 5 великих тем. Перевага навчання в ITСтолиці полягає в тому, що ви не прив'язані до жорсткого графіку. За необхідності ви можете домовитися з викладачем, щоб перенести заняття. Доступні як групова, так і індивідуальна форма навчання.
Модуль 1. Знайомство з модулем Arnold
- Порівняння базових можливостей Maya для візуалізації з можливостями модуля Arnold.
- Історія розвитку продукту, сфери його застосування.
- Базове налаштування модуля для створення візуальних ефектів.
Модуль 2. Як зробити освітлення сцени
- Принципи створення освітлення.
- Як керувати джерелами і напрямком світла в Arnold;
- Основні характеристики світла в програмах створення ефектів.
- Візуалізація сцени за допомогою освітлення.
Модуль 3. Матеріали в Arnold: типи, характеристики, редагування
Ця тема частково розкривалася в попередніх частинах навчання роботі з програмою Autodesk Maya. На цей раз ви будете використовувати просунуті інструменти, які надає модуль Arnold.
- Редактор Hypershade. Які можливості він створює для роботи з матеріалами.
- Як відрізняються властивості матеріалів при створенні візуальних ефектів.
- Налаштування основних властивостей матеріалів під конкретні завдання.
- Що таке карта матеріалів.
- Як користуватися картами і утилітами для зміни властивостей матеріалів.
- Як відрізняються матеріали для різних типів сцен.
Модуль 4. Види освітлення: накладення фільтрів і створення атмосферних ефектів
При роботі з моделями освітлення впливає на сприйняття глядача так само, як і в реальному житті. За допомогою світла ви навчитеся акцентувати увагу на потрібних об'єктах, робити анімацію динамічнішою.
- Налаштування розширених можливостей світла.
- Як використовувати освітлення для візуалізації окремого об'єкта.
- Чим відрізняється освітлення екстер'єрних та інтер'єрних сцен.
- Де використовуються фільтри світла.
- Як створити атмосферні ефекти освітлення.
Модуль 5. Що таке компоузінг. Компоузінг і візуалізація сцен
Компоузінг – це фінальний етап створення сцени. На цьому етапі з окремих 3D-об'єктів (статичних і анімованих), фонів і ефектів створюється композиція – остаточний результат роботи візуалізатора.
- Як змінити вид сцени за допомогою знімальних камер.
- Чим відрізняються різні формати візуалізації. Застосування різних форматів на практиці.
- Як проходить реднерінг статичних сцен. Рендер анімованих роликів.
- Як оптимізувати рендер, враховуючи завдання та можливості комп'ютера.
- Особливості роботи зі сценами для VR.
- Функція StandIn для економії ресурсів. Створення «дублерів» в сцені.
- Як експортувати анімовані і статичні сцени в програму Adobe After Effects
Якщо якісь з тим вам краще даються, а якісь навпаки йдуть важко, ви можете попросити викладача висвітлити докладніше моменті, які вам цікаві.