Адміністрування СУБД Oracle 11g – корисна навичка, що дозволяє студентам отримати високооплачувану посаду. Знання та досвід роботи з системами управління базами даних необхідні бізнес-аналітикам, розробникам, тестувальникам, інженерам техпідтримки.

Встановлення та управління базою даних, налаштування її структурних компонентів і внесення змін. На заняттях студенти отримають розуміння архітектури бази даних, її логічної та фізичної структури. Як взаємодіють компоненти бази даних, як провести відновлення даних і коректне збереження.

Для кого призначені ці курси.

  • Студенти-бакалаври, які вивчають комп'ютерні науки – для підвищення рівня знань і отримання навичок управління базами даних.
  • Розробники ПЗ та інші фахівці IT-галузі, яким необхідно працювати з базами даних.
  • Адміністратори та проектувальники баз даних.
  • Інженери технічної підтримки.

Щоб бути зарахованим на курс, клієнт повинен мати досвід роботи з ОС Linux або Windows, бути впевненим користувачем ПК.

Курси баз даних Oracle. Програма.

Компанія Oracle – розробки та можливості.

  • Продукти та технології компанії Oracle.
  • Послуги Oracle.
  • Історія компанії та короткі відомості про програму.
  • Інфраструктура і потенціал технології Grid на базі Oracle.

СУБД – теорія та основні концепції.

  • Загальна характеристика СУБД і її параметри.
  • Можливості та сфери застосування Oracle.
  • Опції та налаштування Oracle.
  • Багатокористувальницька система бази даних.
  • Резервування і відновлення даних.
  • Захист даних в СУБД Oracle.

Oracle – архітектура баз даних.

  • Фундаментальна структура Oracle.
  • Як відбувається зберігання даних в базі.
  • Основні процеси, дії з даними в базі.
  • Що таке екземпляр бази даних (Database Instance).
  • Структури пам'яті СУБД.
  • System Global Area (SGA) – глобальна колективна пам'ять.
  • Program Global Area (PGA) – глобальний програмний простір.
  • Структурні компоненти бази даних Oracle.
  • Логічна структура бази даних – табличний простір, блоки, сегменти, екстенти.
  • Фізична структура бази даних – файли даних табличних просторів.
  • Підмножини об'єктів БД: таблиці.
  • Табличні простору SYSTEM і SYSAUX для коректного функціонування системи.
  • Додаткові табличні простори для зберігання даних.

Області застосування СУБД Oracle і характеристика версії.

  • Вимоги до системи для Oracle 11g.
  • Адміністрування компонентів бази даних Oracle.
  • Інструменти конфігурації в Oracle 11g.
  • Оновлення баз даних за допомогою My Oracle Support.
  • Практичне завдання – встановлення версії Oracle 11g на свій комп'ютер.

Як створити нову базу даних Oracle.

  • Створення бази даних – необхідні компоненти програми.
  • Встановлення за допомогою Oracle Universal Installer (OUI).
  • Майстер-установник DBCA (Database Configuration Assistant) – функції та можливості.
  • Планування робіт зі створення бази даних.
  • Робота зі створеної базою даних в Enterprise Manager.
  • Види файлів в базі даних – файли даних, параметрів, паролів, архівні та оперативні журнали.
  • Як налаштовувати змінні оточення.
  • Як видалити базу даних.
  • Практична робота – встановлення навчальної бази даних за допомогою майстра-установника.

Дії з екземпляром Oracle.

  • Підключення до примірника бази даних і ініціалізація.
  • Параметри ініціалізації для призначення імен об'єктам.
  • Параметри ініціалізації, що встановлюють ліміт для ресурсів і процесів.
  • Змінні параметри, що впливають на обсяг.
  • Як запустити або зупинити базу даних.
  • Режими запуску бази даних: NOMOUNT, MOUNT і OPEN.
  • Режими зупинки бази даних: NORMAL, IMMEDIATE, TRANSACTIONAL, ABORT.
  • Властивості й застосування файлів трасування в Oracle.
  • Управління та перегляд файлів трасувань.
  • Журнал сповіщень alert.log для діагностики Oracle.
  • Enterprise Manager для управління примірником БД Oracle.
  • Адміністрування бази даних – встановлення ПЗ SQL Developer, конфігурація. Практичний модуль.

Як налаштувати мережеву середу Oracle 11g.

  • Інструменти конфігурації середовища.
  • Менеджер мережі Oracle і графічний інтерфейс користувача (GUI).
  • Асистент зміни мережі Oracle.
  • Прослуховувач LISTENER.
  • З'єднання зі службою прослуховувача.
  • Налаштування Enterprise Manager.
  • Робота з командним рядком.
  • Команда tnsping для перевірки з'єднання.
  • Мережеві компоненти Oracle – які бувають, застосування.
  • Управління з'єднанням баз даних.
  • Практичне заняття – налаштування мережевого середовища.

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

  Запис на курси через форму на сайті або по телефону
  Отримання навчальних матеріалів та інструкцій
  Теорія і практика в наших класах або віддалено
  Online-консультації по домашнім завданням
  Отримання сертифікату про закінчення курсу

Записатися

Наші клієнти

Переваги «IT Cтолиця»

  Зручне розташування
Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  Викладачі-практики
Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  З другом дешевше
Якщо ви приведете друга, то кожен отримає 50% знижку на навчання
  Якісно та недорого
Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  Корпоративне навчання
Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  Працевлаштування
Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  Невеликі групи
У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  Комфортні умови
Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  Працюємо по вихідним
Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Відгуки про нас

30.03.2017 Тестувальник програмного забезпечення: в пошуках помилок

Часто всі ордени за створення програми дістаються розробникам, а от тестувальники лишаються тільки в їхній тіні. Не варто забувати про те, що... Read more

30.03.2017 Спеціаліст із захисту інформації

Від самого початку система інформбезпеки створювалася для ряду воєнних потреб . Стратегічна інформація, котра мала відношення до обороноздатності.... Read more

30.03.2017 Професія - web-майстер

Не кожен користувач розмірковує над тим, що стоїть за «кліком», за допомогою котрого відкриваються сторінки. В принципі, люди і не зобов’язані... Read more

30.03.2017 Переваги роботи онлайн-співробітника

Сьогодні можна відшукати дуже мало компаній, котрі не застосовують в своїй діяльності інтернет . Практично всі приймають його до оберту своєї... Read more

Часті питання та відповіді

Як дізнатися вартість навчання?

Вартість навчання залежить від обраного курсу, а також від типу навчання: індивідуально або в групі. Ціни вказані на нашому сайті на сторінці "Ціни", а також на сторінці курсу. Якщо у вас є питання - не соромтеся, задавайте їх за нашими телефонами або через контактні форми на сайті!

Який час навчання можливий?

Можливий час навчання зазначено на сторінці курсу. Зазвичай це ранкові (9:00-11:00, 11:00-13:00), денні (13:00-15:00, 15:00-17:00) і вечірні (17:00-19:00, 19:00-21:00) години. Крім того, є можливість навчатися і по вихідних!

Чи видаються у вас сертифікати?

Так. Абсолютно всі студенти учбового центру після закінчення курсів отримають сертифікат, в котрому вказується інформація про курс, підтверджуєтеся його успішне закінчення.

Яким чином можна записатися на курси?

Для цього необхідно просто заповнити невелику on-line форму заявки на нашому сайті, або подзвонити за вказаним телефоном, або особисто прийти до нас в офіс.

Як і де харчуються наші слухачі?

Харчування слухачів, як таке, не передбачене договором та не входить до вартості курсу, реалізовується тільки за бажанням замовника.

Що включено до вартості курсів?

До вартості курсів входить безпосередньо заняття, методичні матеріали, котрі передбачені програмою, сертифікат про успішне закінчення навчання.

Будьте в курсі новин Будьте завжди в курсі свіжих акцій і новин

Запис на курси

Передзвонити ?