Ціль курсу: Надати повну і цілісну інформацію про те, яким чином організовується робота офіціанта, що входить до його обов’язків, а також про важливість сервісу для відвідувачів.
Цільова аудиторія: ми чекаємо на діючих офіціантів, барменів, адміністраторів, менеджерів, управляючих, а також тих, хто бажає підкорити професію офіціанта. Навіть якщо Ви частенько ласуєте улюбленими блюдами в ресторанах, кафе або барах, Вам може бути невідома складна структура організації роботи цих закладів, та хто постійно підтримує цю структуру.
Тільки причетність до роботи офіціанта гарантує відвідування закладів із повагою до обслуговуючого персоналу, правильного відрахування «чайових», та прискіпливої уваги до виконання офіціантом своїх обов’язків.
Ви можете не сумніватись в тому, що оволодіння професією офіціанта, це як навчання мистецтву: тут потрібні і знання, і навички, і талант, і бажання рости і розвиватись. Не варто недооцінювати важливість таких психологічних якостей як сила волі та стресостійкість, без них офіціанту довго не протриматись.
Головне в цьому ділі – завжди залишатись професіоналом та правильно оцінювати важливість своєї роботи та роботи офіціантів у кожному закладі. Ми раді привітати всіх, хто має на меті дійти до вершини ресторанного бізнесу, тих, хто бажає підвищити кваліфікацію, а також тих, хто знаходиться на самому початку шляху і тільки мріє про підкорення професії офіціанта. Саме для вас ми створили цей курс!
Отримати базові та поглиблені знання про стандарти обслуговування, подачу блюд і напоїв, персональний підхід до відвідувачів, додаткові пропозиції для замовлення гостям, вихід із конфліктних ситуацій, взаємодію із обслуговуючим персоналом закладу Ви зможете саме з цього курсу.
Проходження нашого курсу дозволить вам із легкістю отримувати постійних клієнтів для Вашого закладу, Ви зможете працювати в своє задоволення, для Вас не буде складністю вийти із найнеприємнішої ситуації. Ми допоможемо Вам стати професіоналом, затребуваним у кожному закладі.
Додаткові курси
Курси для офіціантів. Програма курсу:
- офіціант як обличчя закладу.
- Знання корпоративної культури.
- Як скласти перше враження.
- Професійні якості офіціанта.
- Правила зовнішнього вигляду.
- Правила обслуговування відвідувачів.
- Правила поведінки в залі.
- Що таке хороший сервіс.
- Міжнародні стандарти обслуговування.
- Етикет зустрічі і розміщення гостей.
- Привітання і презентація меню.
- Як допомогти обрати страву і напій. Правильна поведінка.
- Розміщення офіціанта відносно гостя.
- Як правильно переносити піднос.
- Як подавати страви, оформлення та якої температури повинна бути страва перед подачею гостю.
- Про що говорять столові прилади.
- Методи сервірування і обслуговування банкетів, фуршетів і т.д.
- 5 кроків до ідеального обслуговування.
- Правильне прийняття замовлення.
- Правильне введення замовлення.
- Правильний виніс замовлення.
- Правильне обслуговування.
- Правильне розрахування клієнта.
- Як працювати із запереченнями клієнтів.
- Орієнтування на бажання гостя.
- Які бувають заперечення.
- Як правильно відмовити.
- Як правильно вибачитись.
- Чим мотивувати персонал.
- Як проводити збори.
- Робоча документація: як працювати із чек-листами офіціанта та адміністратора, стоп-листи, хот-листи, інформаційна дошка.