Готельний бізнес входить у число найбільш прибуткових та цікавих у всьому світі. Готелі стали з’являтися в той час, коли люди почали проявляти інтерес до подорожей та поїздок. Сучасний розвиток даної галузі у всесвітній практиці пропонує клієнтам різноманітність готельних послуг та пропозицій: номерний фонд, кафе, ресторани, бари, СПА-центри, салони краси, фітнес-центри, інформаційне забезпечення, нове технічне оснащення та ще багато чого корисного та цікавого.
Відкриття ланцюгів готелів дає великий прибуток своїм власникам, дозволяє просуватися на вершини туристичного ринку, освоювати нові стандарти у сфері обслуговування туристів. Готельний бізнес в Україні зараз перебуває в стадії активного розвитку, що дозволяє всім охочим спробувати себе в цій цікавій справі.
Курси керівника готельним та ресторанним бізнесом у Навчальному Центрі – це сучасна та інтенсивна програма навчання. Наша команда випускає професійних директорів та к керівників готельного бізнесу. Навчальна програма включає заняття по організації, управлінню, популяризації готельного бізнесу. В неї входить вивчення тонкощів організації управління рестораном, баром, кафе в складі готельного комплексу.
Керівник готельним та ресторанним бізнесом.
Необхідна навчальна підготовка – курси «Користувач ПК». Наявність відповідного рівня підготовки – запорука Вашого якісного навчання. Якщо Ваш рівень знань складає менш ніж 80% курсу користувача ПК в нашому Навчальному Центрі, Вам потрібно буде пройти додаткове навчання для досягнення необхідного рівня початкової підготовки. Тільки у такому випадку Ви зможете повноцінно навчатися на обраному курсі.
Програма, підібрана нашими працівниками, підійде як новачкам, так і тим, хто хоче підвищити свій рівень знать знань та досвіду. Не хвилюйтеся, педагоги будуть брати до уваги те, який рівень знань має кожен їхній учень і, зважаючи на це, проводити подальші заняття. Якщо Ви маєте свої особливі побажання стосовно наповнення програми занять – можете сміливо говорити про це педагогу. Наша команда зацікавлена в тому, аби надавати своїм підопічним тільки актуальну інформацію та робити акценти на тих темах, в яких у них є найбільші прогалини.
Які знання дасть своїм учням Навчальний Центр?
Спеціалісти центру дадуть своїм клієнтам інформацію, за допомогою якої вони зможуть ефективно продовжувати готельне господарство; вчасно та грамотно надавати різні комплекси послуг. Ви зможете дізнатися про те, як займатися внутрішнім благоустроєм свого бізнесу, дотримуватися всіх правил пожежної безпеки та санітарно-гігієнічних норм.
Після того як програма буде пройдена, та ви знайдете відповіді на всі свої питання, ми видаємо вам свідоцтво про закінчення.
Курси готельно-ресторанного бізнесу. Basic: навчальна програма курсу.
Готельний бізнес.
Тема 1.
- Знайомство з міжнародними готельними правилами.
- Характеристика комплексного керівництва якістю та обслуговуванням.
- Знайомство з характерними рисами обслуговування клієнтури VIP-рівня.
- Як відбувається управління номерним фондом.
- Про які стандарти поведінки повинен бути проінформований персонал.
- Знайомство з етикою роботи обслуговчого персоналу.
- Які помилки найчастіше допускаються в готельному сервісі.
- Яким чином проводиться профілактика цих помилок.
- Практика.
Тема 2.
- Як відбувається залучення клієнтів
- Знайомство з типовими помилками, до яких можна прийти найчастіше в ході просування готелів.
- Розгляд якісних PR-технологій.
- Розгляд типології клієнтури готелів.
- Прийоми підбору грамотного персоналу.
- Як потрібно мотивувати персонал готелю.
- Прийоми створення внутрішньої корпоративної культури.
- Практика.
Тема 3.
- Як потрібно підходити до організації продуктивної роботи поверхової служби.
- Знайомство з алгоритмом клінінгових технологічних операцій.
- Практика.
Тема 4.
- Готель: розваги та відпочинок для клієнтів.
- Огляд бізнес-послуг для клієнтів.
- Як формуються взаємовигідні відносини.
- Практика.
Тема 5.
- Кадрова політика готелів.
- Що собою являють внутрішні правила готелю.
- Знайомство з зовнішнім документообігом.
- Знайомство з внутрішнім документообігом.
- Практика.
Ресторанный бизнес
- Як створюється меню ресторану.
- Як відбувається правка меню.
- Знайомство зі стандартами продукції.
- Розгляд напрямків кухні.
- Як організувати згуртовану роботу кухні й всього її персоналу.
- Алгоритм урізноманітнення напоїв.
- Барна стійка і її оформлення.
- Як правильно реалізовувати закупівлі.
- Знайомство з характерними рисами ціноутворення.
- Характеристика додаткових ресурсів доходу в ресторанному бізнесі.
- Ресторан і його кадри.
- Як організувати згуртовану роботу персоналу.
- Кадрова політика ресторану і популярні помилки, які допускаються при її організації.
- Знайомство з видами обслуговування.
- Знайомство зі стандартами обслуговування в ресторанному бізнесі.
- Бренд та концепція ресторану.
- Що потрібно для просування ресторану.
- PR-технології та просування ресторану.
- Як створити ефективний сайт для ресторану.
- Знайомство з документообігом.
- Як відбувається оперативне керівництво рестораном.
- Алгоритми взаємодії з контролювальними державними органами.