Ви все ще витрачаєте купу часу на візуалізацію проектів? Хочете виконувати роботу в найкоротші терміни без удару по якості? А як вам можливість опанувати ефект присутності та технологію ВР для максимально ефективної презентації проектів? Цікаво? Тоді ласкаво просимо на наш курс!
В рамках курсу студенти навчаться переносити тривимірні моделі з програмного забезпечення Autodesk 3ds Max в Unreal Engine. Також вони навчаться налаштовувати світло і матеріали та працювати з параметрами навколишнього середовища. Все це стане запорукою успішної реалізації ваших проектів!
Unreal Engine — це популярний ігровий движок для візуалізації складних 3D-об'єктів. Одна з переваг UE в тому, що движок сумісний з багатьма платформами.
UE дозволяє переносити проекти з ПЗ Autodesk 3ds Max в режим реального часу, а також забезпечує плавне переміщення в просторі з ефектом присутності від першої особи. Крім того, ПЗ допомагає домогтися інтерактивної взаємодії зі світлом і матеріалами.
Можливості Unreal Engine безмежні. Кінцевий продукт залежить тільки від вас: це може бути все що завгодно (від звичайної серії картинок до повноцінного інтерактивного проекту).
Робота в інтерактивному режимі передбачає підтримку різноманітних платформ ВР. При бажанні кожен студент може принести на заняття власні гарнітури віртуальної реальності.
Ключові переваги роботи в UE:
- можливість створювати презентації проектів в режимі VR;
- можливість швидко створювати відео з ефектом обльоту об'єкта;
- користувачі можуть створювати інтерактивні проекти, що дозволяють глядачеві самостійно взаємодіяти з простором і переміщатися по будівлі.
Кому підійде цей курс:
- дизайнерам інтер'єрів;
- архітекторам;
- 3D-візуалізаторам.
Після успішного проходження курсу ви зможете:
- створювати інтерактивні проекти;
- робити відео та серії зображень;
- працювати з переміщенням в режимі ВР;
- налаштовувати ефект присутності;
- налаштовувати світло;
- працювати з об'єктами в UE;
- працювати з матеріалами в ПО;
- орієнтуватися в бібліотеках;
- створювати об'єкти в UE.
Ці навички дуже затребувані на ринку праці та суттєво збільшать ваші шанси на успішне працевлаштування. Велика частина наших випускників легко знаходить роботу і продовжує розвиватися в цьому напрямку.
Необхідний рівень підготовки: закінчення другого рівня Autodesk 3ds max — Візуалізація — матеріали та освітлення. Ви можете самостійно відкрити програму курсу і переконатися, чи володієте ви достатнім багажем знань.
Додаткові курси
Курси Unreal Engine для дизайнерів і архітекторів: навчальна програма.
Модуль 1
- Знайомство з лаунчером Epic Games. Як запустити UE та отримати доступ до бібліотек.
- Як створити свій проект, використовуючи готовий шаблон.
- Як створювати стандартні об'єкти, процес проведення дій над ними.
- Як призначати матеріали об'єктам.
- Процес впровадження нових джерел освітлення.
- Як додати бібліотечні моделі.
- Розрахунок GI (глобального освітлення).
Модуль 2
- Як перенести поодинокі об'єкти та всю сцену відразу з програмного забезпечення Autodesk 3ds max в ігровий движок UE.
- Процес редагування світла і матеріалів.
- Як налаштовувати експозицію і знімальну камеру.
- Робота зі світловими ефектами. Як додати нові джерела освітлення.
- Як налаштовувати розрахунок GI.
- Як самостійно створити матеріали в UE.
- Робота з ключовими компонентами матеріалів.
- Що таке залежні матеріали. Як оптимізувати процес редагування і копіювання матеріалів.
Модуль 3
- Знайомство з інструментом для налаштування цілого комплексу параметрів Sequencer.
- Як вивести серії статичних зображень.
- Як вивести відео.
- Робота з параметрами в режимі переміщення.
- Як налаштувати зіткнення з об'єктами.
- Що таке прості і складні зіткнення.
- Як виводити проект у форматі файлу для Microsoft Windows.
Модуль 4
- Знайомство з можливостями засобів VR.
- Як підключити гарнітуру віртуальної реальності до комп'ютера.
- Як налаштувати переміщення в VR. Знайомство з телепортацією і звичайним переміщенням.
- Як вивести проект в режим Virtual Reality.
Модуль 5
- Знайомство з основами Blueprints.
- Робота з різними методами, що дозволяють звертатися до стану об'єкта і джерел освітлення.
- Які існують методи, що дозволяють відслідковувати дії глядача.
- Написання скриптів для роботи зі світлом і матеріалами.
- Написання скриптів для впливу на поведінку об'єктів.
- Як виводити інтерактивні проекти, щоб глядач міг взаємодіяти зі світлом і об'єктами.