"Діджитал стратегія" стане для вас незамінним помічником у сфері стратегічного діджитал-маркетингу. Його головна мета - розповісти про специфіку роботи з цифровими комунікаційними каналами.
Кому стане в нагоді курс?
- Інтернет-маркетологам для систематизації знань;
- Новачкам в якості бази для старту в цій сфері і подальшого навчання;
Пройдені протягом курсу теми дають ключові навички в сфері маркетингу.
На курсі ви:
- Опануєте основи розробки стратегії просування;
- Отримаєте знання про прийоми брендобудування;
- Отримаєте навички аналізу цільової аудиторії і здійснення рекламної стратегії, у відповідності до потреб ЦА.
- Навчитесь працювати над рекламною політикою, грунтуючись на глибоке дослідження ринку;
- Зможете відслідковувати і розділяти цільову аудиторію, розуміти її потреби;
- Зможете підбирати найбільш доречні для досягнення поставлених цілей інструменти просування.
Додаткові курси
Курси Digital-стратегії - Програма навчання:
1. Основи:
- Чим відрізняються цифрові інструменти від інших маркетингових;
- Світові та українські цифрові тренди;
- Перевага цифрових механізмів.
2. План та його реалізація:
- Цифрова тактика та її створення. Рекламне дослідження;
- Програмний каркас виробництва стратегії;
- Робота над створенням ціннісного продукту.
3. Ключові маркетингові цифрові інструменти та специфіка їх роботи:
- Social media маркетинг;
- E-mail маркетинг;
- SEO / SEM;
- Контент-маркетинг;
- Контекстна реклама.
4. Big Data і аналітика в цифровій сфері:
- Обробка даних для різних цифрових каналів;
- Способи збору і аналітики даних;
- Керівництво аналітичною інформацією;
- Як аналітика впливає на стратегічні цілі.
5. Бренд:
- Концепція бренду;
- Структура бренду;
- Головні тактики бренду;
- Базові пункти створення успішного бренду.