Чи не хотіли б Ви випробувати себе та отримати нові знання на курсах від Навчального Центру? Після їхнього закінчення системний блок більше не буде для Вас чимось потаємним – Ви будете впевнені у тому, що зможете виправити несправності, що його стосуються. Клієнти, які навчалися на нашій території, тепер можуть власноруч вирішувати різні програмно-апаратні помилки ПК; займатися відновленням даних, що були втрачені; робити свій комп’ютер максимально модернізованим під власні потреби.
Якщо Ви будете займатися у нас, то зможете знайти відповіді стосовно великого асортименту запитів, починаючи від структури нинішнього комп’ютерного обладнання та закінчуючи проведенням діагностування, а також відновлення ряду програмних та апаратних засобів. Володіючи такою інформацією, людина може підкорити собі ПК та з легкістю проводити діяльність у сфері helpdesk – технічній підтримці.
Закінчивши курси у нас, випускники можуть бути впевнені в тому, що вони можуть:
- Розуміти структуру сучасного комп’ютера.
- Орієнтуватися в методиці оперативності апаратних засобів.
- Займатися вибором комплектації ПК для того, щоб досягати поставлених цілей.
- Займатися збиранням комп’ютера.
- Робити його більш модернізованим.
- Ремонтувати.
- Проводити відновлення систем, в яких були похибки.
- Використовувати професійну техніку, щоб реалізовувати діагностику.
- Займатися оптимізуванням формату системи, щоб досягати максимального рівня продуктивності.
Якщо після проходження курсів у нас Ви хочете далі займатися активним пошуком роботи, тоді Вам буде приємним той факт, що Навчальний Центр надає випускникам свідоцтва. Іноді такі документаційні підтвердження наявності знань дуже допомагають своїм власникам! Тільки не забувайте, що займатися слід на совість, адже без цього не можна буде скласти атестацію для перевірки. І кому ж потрібен буде спеціаліст, який є некомпетентним у сфері своєї діяльності?
Якщо клієнт не полюбляє займатися в оточенні інших, то наш колектив може забезпечити його лише присутністю наставника на занятті. Інші ж громадяни можуть записуватися в групи, а вони у нас відрізняються від груп, про які Ви могли чути від інших, адже у нас в кожній займається лиш допустимі три людини.
Ми не займаємося розробкою стандартного графіка курсів та дозволяємо кожному з підопічних створювати власний. Вони відштовхуються від тієї інформації, що Навчальний Центр може приймати учнів в будь-який день тижня та зручний для клієнтів час доби. Звичайно ж, виключаємо ніч зі списку, адже педагогам слід висипатися, набиратися нових сил, і тоді вони повністю у Вашому розпорядженні!
У нас ціни, які сильно не кусаються, – цим наша територія також відрізняється від подібних. Наш колектив хоче виховати впевнених користувачів, і ми орієнтуємося на результат, тому і докладаємо зусиль для того, щоб бути доступними для інших. Дізнайтеся про наші акції й тоді, можливо, Ваші останні сумніви вичерпаються остаточно!
Педагоги, які беруться вести даний курс, є досвідченими практиками, не перший рік залученими до цієї теми. Вони знають, чим займаються, та можуть аргументувати кожну свою дію. Ці люди намагаються налаштувати до себе кожного з присутніх, віднайти до них свій підхід та підібрати необхідні слова, щоб учні могли дістатися до істини!
Технічне обслуговування та ремонт персонального комп'ютера.
Спеціаліст Helpdesk: навчальна програма курсу.
Тема 1. Введення в програмні засоби нинішніх ПК.
- Знайомство з операційними системами.
- Їхній зміст.
- Введення в їхні різновиди.
- Як відбувається головний завантажувальний запис жорсткого диску.
- Як відбувається завантажувальний запис логічного розділу.
- UEFI BIOS.
- Знайомство з характерними ознаками логічної схематизації диску.
- Алгоритм завантаження ОС.
- Найпоширеніші несправності завантаження відносно операційної системи.
- Якими способами можна їх усунути.
Тема 2. Сучасний ПК.
- Знайомство з його апаратними засобами.
- Знайомство з центральними.
- Знайомство з CHIPSET.
- Введення в шини.
- Введення в інтерфейси.
Тема 3. Процедура діагностування. Ремонт.
- POST-діагностика.
- Способи, які використовуються для пошуку несправностей.
- Професійна техніка та діагностика дискової підсистеми.
- Професійна техніка та діагностика електронних компонентів.
Тема 4.
- Введення в ПК, що створений на основі 2-процесорної материнської плати Intel Xeon.
- Введення в схематизацію двопроцесорних сенсорних платформ.
- BIOS Setup та специфіка налаштування серверної платформи.
- Введення в SAS-дисковий інтерфейс.
Тема 5.
- Знайомство з ПК на базі Intel Core i7.
- Введення в схематизацію ПК, що сформовані на основі багатоядерних процесорів Intel Core iX.
- Яким чином відбувається налаштування параметрів центральних функціональних вузлів ПК.
- Знайомство з Turbo Boost.
- Яким чином відбувається розгін процесора.
- Знайомство з двомоніторним режимом діяльності відеосистеми.
Тема 6.
- Знайомство з комп’ютером на базі платформи AMD Phenom/AMD А6.
- Яким чином відбувається налаштування параметрів центральних функціональних ПК-вузлів.
- Знайомство з центральними швидкісними форматами жорстких дисків з SATA-інтерфейсом.
- Формування RAID0.
- Специфіка формування RAID5 – відмовостійких дискових масивів.
- Специфіка формування RAID0 – відмовостійкого дискового масиву.
Тема 7.
- Характеристика ПК на платформі Intel LGA775.
- Процедура збірки комп’ютера.
Тема 8.
- Яким чином відбувається відновлення незалежного завантаження відносно операційних систем.
Тема 9.
- Методи діагностування центральних компонентів комп’ютера.
- Яким чином відбувається діагностування модулів оперативної пам’яті.
- Яким чином відбувається діагностування материнської плати.
- Специфіка діагностування ряду графічних контролерів.
- Процесор.
- Як класифікуються процесори відносно свого маркування.
Тема 10.
- В чому полягають відмінні ознаки програмного забезпечення UEFI BIOS та BIOS.
- Оптимізація налаштувань Setup BIOS.
- Знайомство з версіями програми Setup BIOS.
- Характеристика налаштувань, що були виконані з Setup BIOS.