SketchUp – універсальна програма, що дозволяє візуалізувати 3D-моделі будь-якої складності: деталі, предмети інтер’єру, будівлі і цілі квартали. Вона також використовується для документування і створення інтерактивних презентацій проектів, наприклад, веб-сайтів та відеофільмів. ПЗ зручне у використанні – спочатку створюється чернетка, потім ескіз і заключний етап – тривимірна модель. Завдяки інтелектуальній системі малювання створення 3D-моделей під силу навіть новачку. Готові проекти можна публікувати на Google Earth, а також роздруковувати.
Для кого. Курс призначений для архітекторів, дизайнерів, проектувальників, інженерів, студентів профільних спеціальностей, а також усіх, хто хоче швидко навчитися тривимірному моделюванню. Жодних спеціалізованих знань не потрібно – достатньо бути впевненим користувачем ПК. Програма розрахована на тих, хто починає з нуля.
Ціль курсу. Навчити студентів працювати з програмою SketchUP, створювати, редагувати та візуалізувати ескізи і тривимірну графіку. Надати можливість кожному створити свій власний проект.
Що ви будете вміти по закінченні курсу:
- володіти програмою SketchUP, створювати креслення, ескізи і тривимірні моделі будь-якої складності;
- перетворювати ескіз у реалістичну 3D-модель с правильною геометрією;
- візуалізувати свої креативні ідеї, реалізовувати власні проекти.
Курси SketchUp для архітектури та дизайну: створення 3D-моделей. Програма навчання.
Частина 1. Основні елементи програми. Конструювання 3D-об'єктів.
- Розбір можливостей SketchUp: меню, інструментарій, робоча зона, робота з малюнком щодо серединних ліній, Inference engine (IE) як унікальний механізм SketchUp.
- Засоби огляду моделі: зміна розмірів, рух паралельно поточної площини (панорамування).
- Базові навички дизайну в програмі.
- Просте створення малюнків.
- Види тривимірних моделей.
- Практичне застосування груп і компонентів в 3D-моделюванні.
Частина 2. Опанування інструментарію. Дії з об'єктами.
- Як вибрати об'єкт, намалювати і модифікувати об'єкт.
- Як відредагувати модель.
- Інструментарій. "Переміщувати", "Обертати", "Слідувати за мною", "Змінити масштаб", "Витискання / Витягування", "Перетин з моделлю", "Контур", "Позиція текстури" (Move, Rotate, Scale, Follow Me, Push / Pull, Intersect With Model, Offset, Position Texture).
Частина 3. Операції з текстовими елементами та розмірністю.
- Засоби для конструювання будівель та представлення 3D-графіки.
- Як працювати з конструкцією. "Рулетка", "Осі", "Площина перерізу", "Текст", "Розмірність" (Measure, Axes, Section Plane, Text, Dimension).
Частина 4. Застосування камер.
- Інструментарій для управління зображенням моделі. "Первісний вигляд", "Стандартні види", "Показати всі", "Збільшення", "Панорама", "Вікно збільшення", "Обертання" (Previous, Standard Views, Zoom Extents, Pan, Zoom, Zoom Window, Orbit)
- Інструменти прогулянки для переміщення по моделі. "Подивитися навколо", "Позиція камери", "Обійти" (Look Around Tool, Position Camera Tool, Walk Tool).
Частина 5. Конструювання великих вигнутих поверхонь і управління ними.
- Як використовувати групу Sandbox.
- Інструменти. "Драпіровка", "Додати деталі", "Штамп", "Присосок", "З контурів", "Відобразити ребро", "З подряпини" (Drape, Add Detail, Stamp, Smoove, Sandbox From Contours, Flip Edge, Sandbox From Scratch).
Частина 6. Властивості матеріалів і поведінка світла, тіней.
- Побудова і регулювання організованої моделі.
- Робота в програмах-браузерах компонентів (Component Browser) і матеріалів (Material Browser).
- Робота в редакторі матеріалів (Edit Material).
- Регулювання світла і режиму демонстрації моделі.
- Механізм накладення тіней.
Частина 7. Навички презентації проєкту.
- Підготовка до проведення презентації проєкту.
- Застосування засобів Google. Анімований показ.
- Статичний експорт графіки: 2D (растр і вектор), 3D.
Частина 8. Аспекти друку робіт.
- Управління Сторінками (Pages) і Шарами (Layers).
- Робота зі Сторінками в процесі створення Туру.
- Правильний друк проєкту.