Курси 3ds MAX у Навчальному Центрі забезпечать Вас швидким навчанням з легкою і приємною подачею матеріалу! Ви зможете займатися у зручний час і за доступною ціною.
Кожен учень може обрати, який варіант занять йому підходить – групове чи індивідуальне навчання, в робочі чи вихідні дні. Саме тому наші комп’ютерні курси підходять абсолютно всім. Ми піклуємося про своїх клієнтів та беремо до уваги всі аспекти сучасного життя, тому надаємо можливість будувати графік виключно на основі побажань кожної людини окремо.
Наші педагоги в доступній формі пояснюють учням всі елементи програми поетапно. Якщо виникають питання, педагог обов’язково повернеться до незрозумілої теми та пояснить все ще раз (а можливо і не раз, якщо буде така потреба).
Наша ціль – дати Вам глибокі знання в даній спеціалізації, адже ми знаємо, що навчання повинно проходити на високому рівні, і обов'язково якісно. Педагоги нашого Навчального Центру з радістю допоможуть Вам розібратися в усіх тонкощах програмного продукту.
Ми на ринку комп’ютерного навчання з 2006 року, і за цей час змогли завоювати міцну довіру до якості нашої роботи. Багато людей завдяки курсам змогли влаштуватися на хорошу роботу, дехто досяг успіху в області 3D-моделювання завдяки тому, що в ході навчання відкрили та розвинули в собі талант. Не варто заганяти себе в рамки! Насправді Ви нічим не обмежені, окрім Вашої уяви!
Курси 3ds Max: які знання Ви отримаєте?
- Прекрасне розуміння принципів роботи з 3D-редактором;
- Використання з максимальною користю всіх «прихованих фішок» та «секретних прийомів» роботи з цією програмою;
- Вільне орієнтування в головних принципах створення анімації, моделювання, накладення об’єктів, в роботі з тінню та світлом;
- Створення демонстраційних відеороликів, які широко використовуються в рекламній сфері та презентаціях.
Тривалість навчання 3ds Max та ціни:
Навчальні центри зазвичай пропонують заняття за жорстким графіком, які тривають декілька місяців, групи при цьому складаються з 10 або 20 осіб. В такому випадку клієнтам доводиться підлаштовуватися та змінювати свої плани. В нашому ж Центрі – навпаки, ми прагнемо організувати навчання таким чином, щоб Вам було максимально комфортно. Ми складаємо графік навчання за Вашим бажанням.
У випадку групового навчання курси 3ds Max продовжуються два місяці. Групи зазвичай складаються з 2-3 людей. Така організація занять забезпечує максимум уваги до кожного слухача.
Також пропонуємо для Вашого професійного розвитку редактор 3D-графіки Autodesk Maya, який часто використовується в телебаченні та кіно – читати детальніше.
Записуйтеся до Навчального Центру, вивчайте програму 3ds Max та робіть найкращу графіку і анімацію! Наш Центр допоможе втерти носа навіть найвимогливішому роботодавцеві, що зробить Вас найсильнішим серед великої кількості конкурентів!
Ще статті за темою: Курси 3D Max для архітекторів.
Додаткові курси
Курси 3ds Max: навчальна програма курсу.
Unit 1. Загальні дані, ознайомлення з переліком можливостей і функціонала програмного забезпечення. Освоєння оновленого режиму «Nitrous».
- Важливі історичні етапи в розвитку Autodesk 3ds Max, цілі й завдання створення програми.
- Системні вимоги.
- Як здійснювати апгрейд програмного забезпечення за допомогою сервісних пакетів.
- Особливості роботи інтерфейсу.
- Як переходити з первинного інтерфейсу на новий.
- Важливі питання розробки об'єктів, в тому числі редагування і перетворення.
- Як з простих об'єктів створити сцену.
- Як управляти вікнами проекцій, і які можливості з'явилися в оновленому софті.
Unit 2. Принципи обробки графічних об'єктів: від створення до зміни параметрів.
- Освоєння Scene Explorer.
- Вивчення всіх особливостей розробки та подальшої роботи з простими об'єктами.
- Найменування і характеристики об'єктів.
- Використання функціоналу Scene Explorer, освоєння управління об'єктами.
- Як управляти так званої опорною точкою об'єкта.
Unit 3. Як з'єднувати різноманітні об'єкти, як здійснювати сервісні операції та модифікувати об'єкти.
- Ознайомлення та освоєння інструменту Placing tool.
- Можливість групувати та пов'язувати об'єкти відповідно до субординації.
- Як створювати масиви об’єктів і працювати з ними, як їх вирівнювати та створювати дзеркальні копії.
- Освоєння Placing Tool.
- Розробка і пересування об'єктів з використанням об'єктних прив'язок.
- Стек модифікаторів для зручної роботи з усіма об'єктами.
- Як оперувати модифікаторами в умовах оновленого інтерфейсу програми.
- Як деформувати об'єкти за допомогою модифікаторів.
- Як працювати з модифікаторами в стеці.
Unit 4. Як здійснювати моделювання необхідних об'єктів, генерувати сплайни та працювати з ними.
- Сплайни: освоєння процесу розробки, а також внесення змін.
- Освоєння функціоналу Edit Spline і зміна сплайнів.
- Рівневі відмінності в модифікації сплайнів.
- Робота з Extrude. Як зі сплайнів створювати 3D-об'єкти.
- Використання Freehand для швидкого малювання об'єктів будь-яких параметрів.
- Spline Mirror і його використання для генерації відображень сплайна.
Unit 5. Використання модифікаторів Sweep, Bevel і оновленого Bevel Profile. А також освоєння наступних модифікаторів: Lathe, Extrude. Вивчення і робота зі сплайнами.
- Які нескладні модифікатори підходять для використання сплайнів в створенні 3D-об'єктів.
- Видавлювання за допомогою Extrude.
- Осьові повороти за допомогою Lathe.
- Новий варіант Bevel Profile як інструмент видавлювання з обов'язковим складним поперечним профілем.
- Як видавити профіль вздовж шляху за допомогою Sweep.
- Використання перерахованих вище модифікаторів на практичних прикладах.
Unit 6. Вивчення модифікатора під назвою Sweep і булівських операцій.
- Як віднімати та складати тривимірні заготовки за допомогою Boolean.
- Використання команди Boolean на практиці.
- Як створювати складносурядні графічні об’єкти з менш складних за допомогою Sweep.
- Вивчення техніки підготовки перерізів для модифікатора Sweep.
- Модифікатор на практиці.