Навчальний Центр представляє до Вашої уваги курси сучасного напрямку UX Design. Після навчання Ви не просто будете створювати ефектні графічні роботи, але проектувати інтерфейс додатків, роблячи його по-справжньому зручним. UX або user experience означає «користувальницький досвід», тому UX-дизайн направлений на полегшення взаємодії програми та людини.
UX-дизайнер не тільки повинен впевнено використовувати графічні редактори, але орієнтуватися у всіх етапах проектування інтерфейсів. На курсах студенти навчаються проводити дослідження проблем і знаходити оптимальні рішення, створювати прототипи та тестувати готовий дизайн.
Наші випускники можуть:
- Проводити дослідження та аналіз призначених для користувача потреб.
- Здійснювати побудову інформаційної архітектури та визначати візуальну ієрархію інтерфейсу.
- Займатися проектуванням інтерфейсу для веб-додатків і мобільних пристроїв.
- Працювати в команді з проектувальниками й дизайнерами, виконуючи свої завдання.
Процес навчання спрямований на опанування практичними навичками, необхідними на роботі. Тому після проходження курсу Ви будете готові до працевлаштування, зможете вирішувати реальні завдання. Викладачі Навчального Центру мають практичний досвід і розкажуть про особливості професії.
Додаткові курси
Курси Interaction Design (UI/UX). Програма.
- Дизайн користувальницького інтерфейсу: введення.
- UX і UI – поняття, принципи та відмінності.
- Визначення завдань в проектуванні UX інтерфейсу.
- Дослідження і пошук проблем в проектуванні.
- Метод інтерв'ювання користувачів.
- Аналіз отриманих даних.
- Поняття customer development.
- Принципи design thinking і застосування.
- Навіщо потрібні customer journey maps і як застосовувати їх на практиці.
- Пошук оптимальних рішень при проектуванні інтерфейсу.
- Додаткові інструменти UX – програми Figma, Miro.
- Інформаційна архітектура: базові поняття.
- Поняття HMW, PAINstorming.
- Що таке mindmapping.
- Принцип card sorting.
- Етап скетчінга в проектуванні.
- Етап прототипування в проектуванні.
- Візуальна складова інтерфейсу.
- Стиль material design.
- Стандартизація інтерфейсу та Apple HIG.
- Які бувають дизайн-системи.
- Анімація в інтерфейсі.
- Налаштування мікровзаємодій з користувачем.
- Створення прототипів за допомогою Figma.
- Створення прототипів за допомогою Principle та InVision.
- UX-writing або текстове наповнення інтерфейсу.
- Етап тестування.
- Види тестування інтерфейсу: віддалене, A/B-тестування.
- Тестування юзабіліті.
- Як документувати результати тестування.
- Форми опитування survey.
- Як працювати в команді фахівців: емпатія, аргументація, фідбек.
- Як відбувається комунікація всередині компанії.
- Крос-функціональність і UX.
- Методологія розробки Agile.
- Методологія розробки Waterfall.
- Дизайн-спринти на прикладі Google Design Sprints.