Сьогодні професія менеджера з реклами є однією з найбільш поширених. Багато газет, журналів, радіостанцій, телеканалів, інтернет-сайтів продають рекламний час та рекламні майданчики й, звичайно, їм необхідні компетентні менеджери.
Менеджер з реклами є в кожній компанії, яка виробляє чи продає щось. Всі компанії потребують приваблення клієнтів, підтримки іміджу та позиції на ринку, саме цьому команда спеціалістів Навчально-освітнього центру і навчить своїх учнів. Наші курси менеджера з реклами надають всі необхідні знання.
Зараз всі підприємства зацікавлені у формуванні іміджу, підтримці бездоганної репутації. У очах потенційних партнерів вони прагнуть виглядати солідними, надійними. Саме для подібного наведення блиску на репутацію компаній наймають PR-менеджерів. Курси менеджера з реклами – це напрацьовані технології, що допомагають просунути необхідні ідеї. Все це відбувається за участі газет, журналів, телебачення. Піар відрізняється від реклами тим, що він непомітний.
Робота менеджерів з реклами умовно ділиться на напрями:
- Менеджер у великій компанії (координує роботу відділу, взаємодіє з маркетологами, рекламними агентствами та ЗМІ, слідкує за ефективністю реклами).
- Менеджер в друкованих та електронних засобах масової інформації (працює з клієнтами, агентствами з реклами, шукає рекламодавців, контролює розміщення реклами).
- Менеджер, який працює з клієнтами – єднальна ланка між замовником та виробником реклами, веде проекти з маркетологами, медіа-планерами, та бренд-менеджерами.
Галузі діяльності PR-менеджерів:
- Робота в компаніях, при цьому головним завданням є встановлення зв’язків із пресою, підготовка прес-релізів; пошук експертів, які готові коментувати різноманітні ситуації. Вищим пілотажем у роботі піарника вважається досягнення постійного фонового згадування про фірму.
- Робота в агентствах, де спеціаліст виконує різноманітні замовлення, ця робота цікава та динамічна.
- Робота в політиці, тут необхідна міфотворчість та інформаційна боротьба з конкурентами. Тут непоказні кандидати перетворюються у яскравих, цікавих персонажів.
Кожен з учнів може навчатися як у групах, так і тет-а-тет зі своїм наставником. Звертаємо Вашу увагу на те, що у нас групи формату міні, а це означає, що в кожній з них будуть присутні лишень по три людини. Викладають у нас тільки досвідчені спеціалісти, що не перший рік залучені в даній сфері та можуть розповісти навіть більше, ніж написано в навчальній програмі. Сміливо ставте їм питання – краще зробити це зараз, ніж потім опинитися у незручному становищі через свою сором’язливість. Завдяки нашому гнучкому графіку учні можуть обрати між курсами вечірнього та денного часу, а також між будніми та вихідними днями.
Коли курси в Навчально-освітньому центрі закінчуються, всі випускники отримують спеціальний сертифікат. Після цього вони можуть сміливо шукати роботу спеціаліста відділу реклами та PR, консультанта зі зв’язків з громадськістю, прес-секретаря політичних партій. Поспішайте записатися на курси менеджера з реклами на нашу територію! У нас хороші ціни, кваліфіковані спеціалісти у якості педагогів, гнучкий графік навчання та дуже дружня атмосфера!
Курси менеджера з реклами. Basic: навчальна програма курсу.
Тема 1.
- Реклама та підприємницька діяльність.
- Знайомство з джерелами сучасної реклами.
- Практика.
Тема 2.
- Знайомство з визначними персонами світової реклами.
- Маркетингові комунікації та просування продукції.
- Практика.
Тема 3.
- Що собою являє медіа-планування.
- Цільова аудиторія.
- Практика.
Тема 4.
- Споживач та всілякі світові культури.
- Суть агресивного маркетингу.
- Розгляд реклами та суспільного усвідомлення.
- Практика.
Тема 5.
- Знайомство з технологіями впливу на думку громадськості.
- Знайомство із технологіями впливу на усвідомлення громадськості менеджером з реклами.
- Що собою являє формат статей.
- Практика.
Тема 6.
- Рекламні агентства та їхні послуги.
- Розгляд організаційної схеми рекламного агентства.
- Як слід працювати з клієнтом.
- Практика.
Тема 7.
- Характеристика бренду у якості дієвого важеля реклами.
- Що собою являє імідж торгової марки.
- Розгляд індустріального етапу розвитку, що стосується розвитку брендів.
- Розгляд доіндустріального етапу розвитку, що стосується розвитку брендів.
- Практика.
Тема 8.
- Брендинг.
- Знайомство з його центральними поняттями.
- Алгоритми підходу до формування брендів у Японії.
- Алгоритми підходу до формування брендів у Америці.
- Розгляд брендів нашої країни.
- Практика.
Тема 9.
- Що таке директ-маркетинг.
- Що собою являє реклама на радіо.
- Що собою являє реклама на телебаченні.
- Практика.
Тема 10.
- Знайомство з характерними ознаками зовнішньої реклами.
- Реклама та транспорт.
- Реклама та преса.
- Практика.
Тема 11.
- Інтернет та реклама.
- Що собою являє поліграфічна реклама.
- Знайомство з нинішніми рекламними засобами.
- Практика.
Тема 12.
- Способи управління просуванням.
- Знайомство з механізмами, які допомагають стимулювати збут.
- Рекламні акції, їхня ефективність.
- Практика.
Тема 13.
- Що знадобиться для того, щоб реалізувати грамотну презентацію.
- Виставки та продаж.
- BTL – це.
- Практика.
Тема 14.
- Реклама та суспільство сучасності.
- Яку роль відіграє креатив у рекламі.
- Знайомство з методиками рекламістів.
- Практика.
Тема 15.
- Дизайн та комунікація.
- Дизайнер та його робота відносно реклами.
- Яким може бути рекламний шрифт та текст.
- Практика.
Тема 16.
- Фірмовий стиль.
- Знайомство з його компонентами.
- Ознайомлення з характерними ознаками розробки назв та імен.
- Практика.