Курс Е-mail marketing - це навчальна програма з налаштування розсилок в електронній пошті, що дозволяють створювати воронки для апсейлів та допродажів. Заняття орієнтовані на Е-mail маркетологів, які хочуть розвиватися в галузі створення рекламних повідомлень, дотримуючись при цьому етики спілкування з клієнтом через електронну пошту. На курсі ви вивчите варіанти залучення клієнтів, посилення бренду на ринку, підвищення клієнтської лояльності.
Поточна навчальна програма буде корисна маркетологам початківцям, які хочуть опанувати основи Е-mail marketing. Одночасно досвідченим маркетологам цей курс допоможе згрупувати, систематизувати та поглибити наявні знання.
Наприкінці навчання ви:
- Будете застосовувати Е-mail marketing для створення воронок продажів
- Конвертувати користувачів в покупців і постійних покупців
- Створювати тригерні серії листів і системні сценарії автоматичних продажів
- Розберетеся з ключовими показниками якості Е-mail marketing
- Сформуєте сильну команду, яка буде працювати над розсилками
Навчання Е-mail marketing: вступ до спеціальності
Е-mail marketing - це потужний інструмент реклами товарів і послуг онлайн за допомогою взаємодії з клієнтом через електронну пошту. E-mail-маркетолог є фахівцем, який відповідає за створення серій листів і розсилок, чиїм головним завданням є автоматичне залучення клієнтів онлайн і повідомлення їм про послуги і товари бренду.
Серед навичок Е-mail-маркетолога:
- Робота з Е-mail ресурсами
- Написання рекламних текстів
- Пошукова оптимізація і SMM
- Налаштування таргетованої реклами
Чи готові ви стати фахівцем з E-mail-продажів? Хочете навчитися залучати 90% клієнтів із створених вами воронок продажів в електронній пошті?
Навчальна програма «E-mail-marketing» в Києві - то, що вам необхідно. На заняттях кращі викладачі-практики розкажуть вам, як використовувати електронні розсилки в пошті для створення воронок, розширювати бази користувачів, перетворювати їх на покупців, а також як просувати онлайн-ресурс компанії в інтернеті.
На курсі «E-mail-marketing» ви навчитеся ефективно спілкуватися з клієнтами через електронну пошту. Ця професія - ваше майбутнє. При цьому вам не потрібно просиджувати молоді роки в аудиторії. Усього за кілька місяців ви опануєте всі ази фаху E-mail-маркетолога і зможете одразу приступати до оплачуваної роботи.
Навчальна програма «E-mail-marketing» складається з 8 блоків.
Заняття проходять 2-3 рази на тиждень. Ви зможете без проблем поєднувати їх з навчанням в університеті або роботою.
Якщо ви бачите себе в цій професії і хочете заробляти від 1000 дол. чистими вже сьогодні, тоді навчання в ITСтолиця - ваша можливість отримати готовий фах E-mail-маркетолога «під ключ» в найкоротший час і одразу приступити до оплачуваної практичної діяльності.
В процесі навчанням ми з вами розберемо:
- Для чого потрібен «E-mail-marketing»
- Як набрати підписників з нуля
- Як поділяти аудиторію на сегменти
- Як сегментація ЦА впливає на продажі
- Які типи листів і серій листів існують
- Як написати готовий лист, що продає
- Покрокове опрацювання всіх етапів написання листа
- Як виміряти ефективність E-mail розсилки
- Як порахувати ефективність E-mail-маркетингу в компанії
Цей курс допоможе вам опанувати всі особливості Е-mail marketing з нуля за кілька місяців. Ви отримаєте готову професію «під ключ» з потенціалом заробітку на ринку від 1000 дол. на місяць. Нова сучасна професія Е-mail маркетолог - це ваш шанс досягти великого фінансового успіху.
Додаткові курси
Курси Е-mail marketing - Навчальна програма
1. Введення у фах Е-mail маркетолог
Для чого компанії Е-mail marketing
- Як вибрати сервіс для розсилок
- Як уникнути спам-потрапляння
- Що краще: ручна чи авто розсилка
2. Бази для розсилок в електронній пошті
- Як набрати підписників
- Як перетворити в підписників клієнтів
- Як перетворити в підписників користувачів
- Як набрати підписників з оф лайн сектора
- Де розміщувати підписні форми
- Які види підписок існують
- Лід-магніт, його види, механізм роботи
- Як підписати клієнта, оформляючи замовлення для нього
3. Сегменти ЦА: потрібні листи потрібним людям
- Навіщо ділити ЦА на сегменти
- Як це впливає на ефективність розсилок
- Як збільшити продажі за допомогою сегментації ЦА
- Як працює аналіз RFM в Е-mail marketing
- Як сегментувати ЦА в сервісі для розсилок
- Як вчинити з сегментами ЦА відповідно до стратегії
4. Види листів для розсилок в електронній пошті
- Серійні листи для запрошення клієнтів
- Промоції: бонуси, знижки, акції розпродажі
- Оновлення на сайті: інформація в розсилках
- Покинутий кошик, залишений перегляд - як відновити
- Розсилки для здійсненої покупки
- Листи-тригери: як писати і як користуватися
- Листи-транзакції: як правильно подати
- Перехресні продажі та допродажі: серії листів
- Реанімаційні листи для «мертвих» баз
5. Покрокова інструкція для створення листів, що продають
- Відбиття дизайну сайту в шаблоні листа: логотип, меню, палітра кольорів
- Як працює PREHEADER і в чому його ефективність
- Символи і смайлики в темі листа - так чи ні
- Що таке тригерна тема листа
- Покроковий план написання тіла листа
- Шрифти, колірна гамма і структура листа
- Що таке AGILE розсилки і як вони працюють
- Скільки символів має бути в листах, що продають
- Як додавати зображення в лист, щоб вони ефектно виглядали
- Скільки посилань та кнопок розміщувати в тілі листа
- Як створити FOOTER листа і як це працює
- Для чого потрібні мітки UTM і чим вони є насправді
- Як гарно зверстати лист без допомоги дизайнера
- Просто текст: наскільки ефективно відправляти листи «без прикрас»
- Процес відправлення листа і його особливості
6. Автоматичні скрипти листів, що продають
- Як взаємодіяти з користувачами, які зробили, але не оплатили замовлення
- Як взаємодіяти з користувачами, які додали замовлення в кошик, але не оформили його
- Як взаємодіяти з користувачами, які зайшли на сайт, нічого не купивши
- Як взаємодіяти з клієнтами, які регулярно купують продукт компанії, і робити їм повторні і додаткові продажі
- Що таке багатоканальні скрипти: e-mail, смс, повідомлення в Viber і Push-листи
7. Як відстежити ефективність розсилок в електронній пошті
- Показники для аналізу ефективності: Open та Click Rate, CTR
- Скільки e-mail розсилок потрапляє за адресою користувача
- Як аналізувати і вивчати звіти в сервісах для відправлення листів
- Як збирати статистику щодо розсилок в Google Analytics
8. Як виглядає команда, яка запускає e-mail-розсилки: хто всі ці люди
- Хто конкретно займається e-mail-маркетингом в вашій команді
- Чи потрібна вам допомога професійних програмістів
- Які функції повинні виконувати в команді дизайнер і копірайтер
- Звідки брати контент для листа (УТП, бонуси, акції, знижки, спеціальні пропозиції тощо)