Суть даної професії – реалізація продукції. Людина, яка займається такою діяльністю, має докласти всі свої зусилля для того, щоб покупці не тільки не пошкодували про те, що обрали дану фірму, а також зверталися за її допомогою надалі та рекламували іншим.
На перший погляд, може скластися враження, що в обов’язки людини, яка працює в цій сфері, входить лишень обдзвонювати потенційних клієнтів та пропонувати їм товар. От тільки якщо копнути глибше, то можна зрозуміти, що насправді менеджери з продажу збирають та аналізують інформацію, займаються розробкою документації та презентаціями, працюють на виставках, укладають договори.
Дані курси менеджера з продажу – це авторська програма, що складена спеціалістами Навчального Центру. Пройшовши навчання, Ви будете ефективно реалізовувати продаж товарів та послуг. Окрім основних навичок спілкування з клієнтами та складення пропозиції товарів, ми навчимо Вас ще й психологічним тонкощам такої роботи. Наприклад, правильний аналіз діалогу з клієнтом допоможе дізнатися, який саме товар краще пропонувати в цій ситуації. Також Ви дізнаєтеся все про те, як планувати та проводити презентацію товарів та послуг. Під час навчання Ви навчитеся долати проблеми, які виникають в процесі переговорів, налагоджувати контакти, працювати із сумнівами та запереченнями клієнтів.
Навчання професії менеджера з продажу у Навчальному Центрі.
Програма нашого навчання буде цікавою як початківцям, так і менеджерам з продажу. Ви обговорите програму курсу з нашими досвідченими консультантами. Оскільки графік занять Ви обираєте самостійно, вчитися Ви будете тільки в той час, коли це буде зручно. Ми постійно пропонуємо своїм клієнтам акції, спеціальні пропозиції та знижки на навчання.
Один з істотних наших плюсів – інтенсивний темп навчання. Графік складається для кожного клієнта окремо. Це дає нам можливість навчити Вас за короткий термін – всього лишень 2-3 тижні. Багато навчальних курсів в інших центрах проходять відносно жорсткого графіка та внаслідок цього розтягуються на декілька місяців.
Для того щоб повноцінно відвідувати їх, слухачам необхідно вносити зміни у звичний розклад, скасовувати те, що було заплановано раніше. Ми турбуємося про Вас, тому не змусимо жертвувати вільним часом. Замість цього ми підлаштуємося під зручний для Вас графік.
Вдосконалюйте свої знання та ставайте конкурентоспроможними на сучасному ринку праці XXI століття з досвідченими наставниками Навчального Центру!
Курси менеджера з продажу: програма курсу.
Тема 1. Комунікація в продажу. Налагодження контакту з клієнтом.
- Вербальні та невербальні складові спілкування з покупцем.
- Яким чином за короткі терміни завоювати довіру клієнта.
- Інструменти та техніки комунікації: «Три так», «Уступ», «Воронка питань», «Майстерність активного слухання».
- Експертне встановлення та актуалізація реальних потреб клієнта.
- Продажі на ринку В2В та В2С.
Тема 2. Встановлення характеру – підбір ключа до клієнта.
- Характер покупця – його візитна картка.
- Як встановити вподобання та знайти підхід до покупця.
- Практичне заняття: «примірка з віртуальним клієнтом».
- Підвищення активності покупців. Чого бажає покупець.
- М’які чи активні продажі, за та проти.
- Попередження та уникнення конфліктів з клієнтами.
- Неврівноваженість покупця: норма чи патологія? Яким чином відрізнити та що робити.
- Практичний відеоурок: «Комунікація з клієнтом: помилки та складні випадки».
Тема 3. Ведення переговорів у продажу.
- Основні моменти та етапи процесу переговорів.
- Гарвардський підхід до переговорів.
- Логістика процесу переговорів. Алгоритм підготовки.
- Процес ведення переговорів. Як з'ясувати позиції сторін.
- Принципи ведення торгу: плече торгу, прийом ННЦ, дельта торгу, поступка.
- Правила завершення переговорів стосовно продажу.
- Прийоми та контрманіпуляції під час переговорів.
Тема 4. Робота із запереченнями та способи, які допоможуть не злякати клієнта високими цінами.
- Техніки обробки заперечень.
- Як поводити себе з ціновими запереченнями залежно від причини їхнього виникнення.
- Як, не дивлячись на конкурентів, встановити високі ціни.
- Як бути з відмовами, що маскуються під виглядом заперечень стосовно ціни.
- Як продати, якщо «У нас все є!», «Дякую, нам нічого не потрібно!», «Працюємо з іншими!».
- Як форсувати прийняття рішень.
- Питання, які наводять на співпрацю, ситуаційні; ті, що допоможуть дізнатися про потреби клієнта; проблемні питання.
Тема 5. Переконлива презентація продукції.
- Методика з 5 принципів успішної презентації. Що не дає нам бути ефективними? Методика «5 Ws».
- Презентація. Практичне заняття: «Як мене сприймає незнайома аудиторія?».
- Підвищення впевненості в собі.
- Формування позитивного контакту з клієнтом та його довіри.
- Етапи презентації товару.
- Аналіз факторів привабливості товару для клієнта.
- Продукт як єдине рішення.
- Презентація з позиції вигоди для клієнта. Способи переконання.
- Прогнозування можливих заперечень, підбір правильних прийомів роботи з ними. Різні техніки переконання.
- Практичне заняття: «Презентація товару».