Курс розрахований на навчання студентів роботі в програмі ZBrush. Це відоме ПЗ для 3D-моделювання об'єктів. Відмінною особливістю даної програми є те, що вона дозволяє вивести на новий рівень якості та швидкості роботи з полігональними об'єктами. ПЗ імітує процес «ліплення», пропонує користувачам нові можливості, опції, а також створення об'єктів підвищеного рівня складності. За допомогою ZBrush їх можна легко текстурувати, відправляти в інші 3D-програми.
ZBrush ідеально підходить для моделювання 3D-об'єктів, оскільки містить в основі метод скульптінга (Sculpting). Програмне забезпечення на даному етапі розвитку є найбільш популярним і сильним. Воно надає можливість здійснювати «ліплення» 3D-об'єктів із застосуванням в реальному часі рушія тривимірної візуалізації. Програма також робить можливим експорт створених об'єктів в інші ПЗ з метою їх вдосконалення, друку, візуалізації.
Студенти, які успішно пройдуть курси ZBrush, зможуть самостійно розробляти об'єкти в тривимірному просторі різного рівня складності, а також з високим ступенем їх деталізації. Наставники відкриють учням секрети візуалізації, анімації та застосування готових об'єктів на ігрових майданчиках.
Насичені практичні заняття допоможуть повністю пізнати Pixologic ZBrush і всі її тонкощі. За допомогою даного програмного забезпечення сьогодні створюються тривимірні об'єкти для мультсеріалів, кіно, рекламних роликів, ігор, наукової візуалізації, друку, ілюстрації.
Програма курсу має продуманий зміст і включає унікальні теми, які повністю розкривають особливості останніх впроваджень в ПЗ. Викладачі зможуть розповісти про нові пензлі для скульптінга і редагування об'єктів, особливості режиму Morph UV, а також системи CamView.
По завершенню курсу кожен студент отримує сертифікат, який підтверджує його успішне навчання, професіоналізм в даній галузі.
Цільова аудиторія
Курс корисний дизайнерам і іншим користувачам, які мріють навчитися створювати 3D-об'єкти, візуалізовувати їх в різних ПЗ, застосовувати в ігрових рушіях і друці.
Завдання навчання
В ході навчання ви навчитеся:
- створювати тривимірні об'єкти різного рівня складності та застосовувати на практиці всі можливості ПЗ;
- відправляти готові об'єкти в інші ПЗ з метою їх подальшого друку, анімації, візуалізації;
- задавати текстуру, формувати карти деформації для об'єктів власних та імпортованих, а також рушіїв ігрових платформ;
- застосовувати плагіни з метою задання текстури, моделювання об'єктів.
Знання, отримані на курсі, допоможуть знайти високооплачувану роботу, швидко просуватися по кар'єрних сходах. Фахівці з Pixologic ZBrush потрібні на ринку праці.
Курси ZBrush Pixologic - Програма навчання:
Курс вимагає попередньої підготовки слухачів. За базу підійдуть раніше відвідані курси Autodesk 3ds Max 2021. Рівень 1, Adobe Photoshop CC для MAC і PC. Рівень 1 або еквівалентна їм підготовка.
Програма навчання включає 10 модулів:
Модуль 1. Ознайомлення з ПЗ, його інтерфейсом, основними регулюваннями:
- Введення в курс. Порівняльний аналіз чинних 3D-графічних програм, визначення сфери їх застосування.
- Базова термінологія.
- Знайомство з регулюваннями та налаштуваннями.
- Знайомство з інтерфейсом ПЗ.
- Основні набори кольорів.
Модуль 2. Практичне застосування інструментарію для малювання:
- Основні інструменти для малювання і редагування об'єктів.
- Регулювання інструментарію.
- Основні режими.
- Специфіка матеріалів, кольорів, текстур для малювання і редагування 3D-об'єктів.
- Поняття Базове світло і візуалізація (рендеринг) сцени.
Модуль 3. Основні інструменти тривимірної графіки: налаштування і варіанти редагування:
- Створення простих 3D-об'єктів: огляд інструментарію.
- Базові об'єкти: параметри та доступні дії з ними.
- Модифікатори та використання їх разом з об'єктами.
Модуль 4. 3D Sculpting і основний інструментарій для ліплення:
- 3D-об'єкти та їх моделювання.
- Інструментарій скульптурного ліплення, особливості, а також способи його застосування.
- Sculptris Pro: специфіка режиму.
- Особливості експорту та імпорту об'єктів ПЗ.
Модуль 5. Просте створення масок, полігруп. Робота з ребрами:
- Доступні варіанти маскування об'єктів.
- Формування власних масок.
- Створення 3D-об'єктів на базі альфа-скінінга.
- Що таке полігрупа? Основні варіанти її формування.
- Команди EdgeLoop: базові роботи з ребрами.
Модуль 6. Z-сфера як основа для формування об'єктів:
- Z-сфера - важливий інструмент 3D-моделювання.
- Вдалі приклади готових об'єктів на основі Z-сфери.
- Формування об'єктів в режимі ZSketch.
- Застосування референсних зображень для розробки персонажів.
Модуль 7. Багатокомпонентні об'єкти підвищеної складності та все, що потрібно про них знати:
- Використання SubTools для створення складеного об'єкта.
- Внесення в об'єкти редакторських змін, виправлень.
- Логічні операції над Subtools.
- Операції з папками Subtools.
- Subtool Master - плагін для підвищення рівня контролю над Subtools.
Модуль 8. Sculpting і режим DynaMesh. IMB-пензлі:
- Демонстрація DynaMesh. Привілеї використання нового інструменту для sculpting.
- Особливості операцій з новим інструментом DynaMesh.
- IMB-пензлі.
- Формування власних IMB-пензлів.
- Застосування референсних зображень в моделюванні об'єктів.
Модуль 9. Візуалізація об'єктів, матеріали, текстурування:
- Що таке текстурні координати? Їх специфіка, особливості створення та контролю.
- Формування текстурних координат за допомогою плагіна UVW Master.
- Текстурування об'єктів.
- Текстурні карти й карти деформацій: застосування на практиці з можливістю подальшого експорту в інші ПЗ.
- Візуалізація об'єктів за допомогою ZBrush.
Модуль 10. ZBrush Plugins і їх огляд:
- Spotlight - специфіка застосування редактора.
- Zcolor і його можливості.
- Застосування Text 3D & Vector Shapes для створення об'єктів.
- Застосування 3D Print Hub для дбайливого збереження геометрії 3D-об'єктів під час друку.