Донести до суміжних співробітників ідеї IT-фахівця важко. У багатьох колег і керівників склалося упередження, що комунікація з програмістом - це найчастіше плутано, тисне на психіку і здобрено купою технічних термінів. Важливо знайти підхід, який позбавить спілкування від бар'єрів розуміння.
Зрозуміла комунікація будується за певними принципами - вони і будуть розглянуті в ході навчальної програми. На курсі бізнес-комунікацій для програмістів учасники дізнаються, як можна будувати діалог з партнерами, клієнтами, керівництвом і замовниками, в яких випадках втрачається взаєморозуміння. Лектор курсу продемонструє способи переконання співрозмовника і побудови аргументації. Набір таких навичок дозволить уникнути стресових ситуацій і безрезультатних переговорів.
Після теоретичної частини йдуть практичні завдання, робота в команді, аналіз кейсів. Тож професіонали у сфері айті-консалтингу, розробки ПО або техпідтримки будуть готові застосувати знання на практиці.
Ви вивчите:
- як комунікувати зі співробітниками і керівництвом
- як позбутися від зовнішніх впливів на психіку і оціночних суджень
- як застосовувати емпатичне слухання
- як продумати індивідуальний стиль комунікації
Необхідні навички:
Програма розрахована на учасників без попередньої підготовки.
Курси бізнес-комунікацій для програмістів. Навчальна програма:
Частина 1. Ефективне застосування способів ділового спілкування
- Що таке комунікативні компетенції
- Словесна і жестова комунікація
- Найбільш важливі навички спілкування
- Контроль емоційного стану
- Поза SOLER
- Емпатичне слухання
- Уміння ставити майстерні (відкриті) питання
- Ігрова симуляція "Відкриття філії"
Частина 2. Опанування стилю комунікації на практиці
- Класифікація стилів комунікації. Типи дистрактера, догоджателя, вирівнювача, обвинувачувача і бюрократа
- Як вибудовувати оптимальний діалог з кожним типом комунікатора
- Визначення персонального стилю комунікації
- Ігрова симуляція "Тяжкий ювілей"