Цифровий маркетинг або Digital Marketing – один з найбільш популярних напрямків сучасного менеджменту, що буде актуальним наступні 10 років. Програма курсу розроблена для підготовки фахівців за даним напрямком, які відразу ж після випуску зможуть застосувати свої навички діджитал-адвертайзингу й онлайн-маркетингу в роботі з реальними проектами від замовників.
На курсі студенти не тільки набудуть навичок онлайн-маркетингу та зможуть реалізувати повноцінне просування сайту, збільшити його конверсію і заробити авторитет у цільової аудиторії. Отримані знання також корисні для кризового менеджера, фахівця SEO, контент-менеджера, маркетолога.
Курс формує у студента розуміння всіх нюансів процесу розвитку і просування веб-ресурсу, починаючи зі створення сайту і реєстрації його доменного імені. У програмі курсу – створення сайту на CMS WordPress, вивчення основ верстки (HTML, CSS). З цими навичками студент може самостійно налаштувати зовнішній вигляд сайту, підключити плагіни та віджети.
Подальша робота над проектом включає його оптимізацію, застосування інструментів SEO, взаємодія з соціальними мережами для формування репутації, налаштування рекламної кампанії, аудит і аналітика.
Кому корисний цей курс.
- Майбутнім онлайн-маркетологам, аналітикам і менеджерам.
- Фахівцям з SEO-оптимізації сайту і всім, хто працює з контентом.
- Власники бренду, які хочуть просувати його і зміцнювати свою репутацію в мережі.
Що вміють випускники курсу.
- Реалізувати SEO-просування бізнесу в інтернеті, зміцнити його репутацію онлайн, включаючи соціальні мережі.
- Застосовувати в роботі інструменти порівняльного аналізу.
- Налаштовувати рекламу на різних платформах, взаємодіяти зі ЗМІ.
- Використовують для просування не тільки SEO, але і PPC – контекстну рекламу, яка показується в залежності від інтересів користувача.
- Знають основи email-маркетингу, вміють управляти негативом і працювати з кризами.
- Проводити операції електронної комерції.
- Набувають маркетингових вмінь, за допомогою яких реалізують себе у сфері реклами та продажів.
- За допомогою курсів fullstack digital-маркетингу студенти можуть підготуватися до складення екзамену з Google Ads та отримати сертифікацію фахівця від компанії.
- Можуть створити власний сайт на платформі WordPress, провести його SEO-оптимізацію і просування, використовуючи такі інструменти: Google Analytics, Google AdsAnalytics, YouTube, LinkedIn, Twitter, Facebook.
У контексті виконання завдань курсу студенти будуть розглядати реальні бізнес-кейси та оволодіють практичними навичками просування.
Відео про курс:
Курси fullstack digital-маркетингу. Програма.
Введення в Digital Marketing.
- Цифровий маркетинг і його сфери.
- Що таке бренд.
- Просування бренду.
- Стратегії маркетингу.
- Цільова аудиторія й унікальна торгова пропозиція (УТП).
- Сценарії побудови УТП.
Основи UX/UI.
- Користувальницький досвід і клієнторієнтований дизайн.
- Тенденції та інсайти UX.
- Як взаємодіяти з користувачем.
- Як керувати поведінкою відвідувачів сайту.
- Розміщення точок конверсії.
- Ефективність реклами залежно від розміщення.
- Юзабіліті веб-додатків для мобільних пристроїв.
- Користувальницький досвід і соціальні мережі.
Digital Marketing і Wordpress.
- Інструменти верстки HTML і CSS.
- Що таке CMS.
- Основи роботи з WordPress.
- Завантаження шаблону сайту і його установка.
- Як працювати в адмін-панелі сайту WordPress.
- Що таке плагіни і як вони підключаються.
- Як здійснювати налаштування HTML/CSS.
- Як підключити віджети та налаштувати зовнішні служби.
- SEO-оптимізація сайту на WordPress.
Основи SEO.
- SEO-оптимізація: введення.
- SEO і пошукова видача.
- Технічна робота з оптимізації сайту.
- Зовнішні і внутрішні фактори просування.
- Додаткові фактори, що впливають на рейтинг пошукової видачі.
- Пошукова оптимізація: інструменти та їх застосування на практиці.
- Як здійснювати SEO-оптимізацію самостійно.
- Управління SEO-фрілансерами.
Соціальні мережі та онлайн-маркетинг.
- Стратегія просування для соціальних мереж.
- Наповнення контентом.
- Як розробити персональний бренд.
- Просування в соціальних мережах за допомогою контенту.
- Формати реклами для просування.
- SMM і продажі.
- Зворотний зв'язок з клієнтами.
- Управління онлайн-спільнотою.
- Ведення звітності та аналітика SMM.
- Налаштування цільової реклами в соціальних мережах.
Креативний контент для просування сайтів і SMM.
- Секрети ефективних публікацій в соцмережах, які допомагають залучити потенційних клієнтів і утримати інтерес постійної аудиторії.
- Типи контенту для проекту.
- Популярні напрямки в створенні контенту.
- Особливості контенту для соціальних мереж.
- Ефективне просування за допомогою креативного контенту.
- Види реклами в соціальних мережах – нативна реклама, спонсорський контент, PR і product placement.
- Лідогенерація за допомогою контент-маркетингу.
- Що таке Google Analytics.
- Застосування Google Analytics для аналітики SMM.
- Підвищення ефективності реклами за допомогою Google Analytics.
- Як налаштувати цілі у рекламній кампанії.
- Інструменти для аналітики соціальних мереж.
- Оптимізація рекламної кампанії на основі отриманих даних.
Налаштування контекстної реклами за допомогою Google Ads.
- Введення в контекстну рекламу.
- Рекламний кабінет.
- Налаштування рекламної кампанії і створення оголошень.
- Google Keyword Planner – як зробити показ реклами більш ефективним за допомогою планувальника ключових слів.
- Як отримати сертифікат Google Ads.
- Медіаплан для рекламної кампанії.
- Обчислення ціни за клік.
- Аудит сайту та автоматизація звіту.
Email-маркетинг.
- Що таке email-маркетинг.
- Маркетингова комунікація з використанням email-розсилки.
- Зміст розсилки та ефективність рекламної кампанії.
- Як сегментувати базу.
- Автоматична воронка продажів – створення та налаштування.
Просування сайту для мобільних пристроїв.
- Мобільна версія проекту як джерело трафіку і конверсій.
- Підвищення показника переходів з мобільних пристроїв.
- Стратегія просування для мобільних пристроїв.
- Прискорення завантаження сторінок на мобільних пристроях.
- Адаптація версії сайту під мобільні пристрої та принцип mobile first.
Презентація фінального проекту.
На першому етапі навчання студент створює проект, на якому буде відпрацьовувати всі знання і навички, отримані на курсі. По закінченню курсу він демонструє результати наставнику – цілісну маркетингову стратегію для онлайн-просування.