Навчальний Центр радий вітати Вас на сайті та пропонує до Вашої уваги курси менеджера з туризму! Цей курс призначається для профільної підготовки спеціалістів у сфері туристичного бізнесу. Під час навчання будуть розглядатися такі питання, як організація роботи туристичних компаній різноманітних форм власності; тонкощі організації внутрішнього та міжнародного туризму, особливості виїзного туризму, правила приймання та обслуговування туристів із-за кордону в Україні.
Програма курсу побудована таким чином, що основний акцент поставлений на забезпечення високої якості туристичних послуг та підвищення їхньої безпеки. Під час курсу розглядаються також принципи взаємодії всіх учасників туристичного процесу під час роботи з клієнтами.
На заняттях будуть використовуватися ділові ігри для кращого засвоєння матеріалу; також будуть детально розглядатися позаштатні ситуації з позиції менеджера.
Весь обсяг теоретичного матеріалу обов’язково підкріплюється прикладами, вони можуть бути взяті як із реальної практики туристичних фірм міста Києва, так і являти собою абстрактні ситуації. Наші досвідчені педагоги постійно підкріплюватимуть Ваші знання прикладами – так матеріал краще засвоїться. Під час живого спілкування Ви можете отримати всі відповіді на поставлені питання.
Чим наші курси менеджера з туризму кращі за інші?
- У нас дійсно доступні ціни, постійні акції, знижки, які допомагають економити на освіті. До того ж доступність цін ніяким чином не впливає на високий рівень навчання.
- Графік проведення занять Ви обираєте самостійно, якщо виникає необхідність – вносите в нього зміни.
- Ви будете навчатися всього 3-4 тижні, таку можливість надає гнучкість графіка, а не скорочення курсу.
Навчатися ніколи не пізно! Оволодівайте професією менеджера з туризму, покращуйте свої знання – прагніть до більшого! Не забувайте робити все це з кваліфікованими спеціалістами – педагогами Навчального Центру! Ми раді своїм клієнтам сім днів на тиждень!
Курси менеджера з туризму: програма курсу.
Тема 1. Правова складова туристичного бізнесу.
- Нормативні документи відносно забезпечення якості обслуговування у сфері туризму. Вивчення законів «Про захист прав споживачів», «Правові основи туристичної діяльності в Україні» та інших нормативних актів, правил, рекомендацій.
- Терміни та поняття ринку туристичних послуг.
- Державні органи управління туристичною діяльністю.
Тема 2. Учасники туристичного процесу.
- Укладання договорів із закордонними партнерами (турфірмами, готелями, ресторанами, екскурсійними бюро та інше). Розгляд процедури. Прийом об’єктів.
- Турагентство у якості фірми-посередника. Договір (погодження турагентств). Обов’язки, відповідальність та права.
- Клієнт – головна фігура туристичного бізнесу.
Тема 3. Варіанти подорожей в межах міжнародного, виїзного та внутрішнього туризму.
- Туризм – гілка народного господарства.
- Пізнавальний туризм. Освіта.
- Подорож як спосіб активного відпочинку та оздоровлення.
Тема 4. Туристичні програми.
- Закордонні тури, маршрути екскурсій, тури для відпочинку.
- Річкові та морські круїзи, комбіновані поїздки, зимові тури, автобусні тури, поїздки для школярів.
- Бізнес-тури, шоп-тури, освітні поїздки, спеціальні програми індивідуальних поїздок.
- Туризм виїзний та внутрішній.
Тема 5. Договір стосовно туристичного обслуговування.
- Необхідні документи. Туристична путівка.
- Ваучер, зміст договору.
- Обов’язкові та різні додаткові послуги.
- Штрафи та інші стягнення.
Тема 6. Взаємодія з клієнтом.
- Професіоналізм, моральність та психологічні норми спілкування.
- Інформативність клієнта, право вибору.
- Претензії, зауваження та скарги. Дотримання прав туриста та інтересів компанії.
- Медичне страхування та інші види страхування у туризмі.
Тема 7. Якість та безпека обслуговування.
- Безпека для здоров’я, життя та навколишнього середовища. Безпека майна.
- Безпека надання планових та додаткових туристичних послуг.
- Система контролю якості послуг. Соціальні дослідження.
- Методи та форми контролю.
- Контролювальні органи.
Тема 8. Специфіка законів, правил та звичаїв країни перебування.
- Морально-етичні та правові аспекти.
- Загальні відомості.
- Специфіка країн.
- Відповідальність туриста.
Тема 9. Готельний сервіс.
- Систематизація компаній, що надають послуги у галузі розміщення клієнтів.
- Схема процесу обслуговування туристів.
- Правила надання замовлених та додаткових готельних послуг.
- Розпорядок та безпека.
- Відповідальність сторін за умовами договору. Скарги, претензії
Тема 10. Харчування.
- Техніка організації харчування туристів. Варіанти харчування.
- Норми якості та безпеки у сфері харчування.
- Обов’язки згідно з договором, скарги, претензії.
Тема 11. Використання транспорту під час обслуговування туристів.
- Детальна кваліфікація транспортних засобів (авіа, автобуси, поїзди).
- Трансфери. Приймання та відправлення туристів.
- Забезпечення безпеки під час транспортних подорожей.
Тема 12. Туристичні екскурсії.
- Класифікація екскурсій.
- Процес підготовки, організації планових та додаткових екскурсій.
- Дотримання безпеки під час проведення екскурсій.
- Якість проведення екскурсій (клієнтура, зміст, доступність та інше).
- Значення екскурсовода, керівника групи. Претензії.
Тема 13. Паспортно-візові задачі.
- Загальний закордонний паспорт (ЗЗП).
- Процедура та деталі оформлення.
- Відповідальність за ЗЗП клієнта та фірми.
- Порядок оформлення та видачі віз для виїзду. Шенгенська віза. Спрощений чи безвізовий виїзд за кордон.
- Контроль на митниці під час в’їзду та виїзду.
- Особливості митних формальностей різних країн.
- Пільги.
- Доставлення багажу, вантажів по «карго».
- Санітарний епідеміологічний контроль. Митні заборони.
Тема 14. Конкурентоспроможність туристичної фірми.
- Підготовка туристичного продукту для наступної реалізації.
- Ціноутворення у галузі туристичних послуг, дохід та рентабельність.
- Види туристичної реклами. Проведення рекламних кампаній.
- Ключові вимоги до реклами.
- Принципи оподаткування в туристичному бізнесі.
Тема 15. Порядок створення туристичної фірми.
- Оформлення установчих документів. Реєстрація та статут компанії.
- Ліцензування відносно видів діяльності.
- Процедура сертифікації туристичних продуктів.
- Правила ліквідації туристичних фірм.
Тема 16. Кадри в туристично-екскурсійному обслуговуванні.
- Громадянсько-правові відносини. Кодекс трудових законів України.
- Обов’язки та права працівників. Внутрішній розпорядок. Структура штату. Кваліфікаційні вимоги та посадові інструкції. Умови та оплата праці, режим роботи.
- Технологічний процес діяльності туристичної фірми. Діловодство.
- Формування документів звітності перед вищими органами.