Як ідеї генеруються, допрацьовуються, перетворюються на тексти й стають креативним рекламним продуктом – все це Ви дізнаєтеся на курсі Copywriting & Creative.
Тут студенти навчаться з нуля створювати відмінні тексти, лексично яскраві й виразні. Також проведуть роботу над реальними текстами або власними роботами, щоб викинути з них зайве і розставити акценти там, де потрібно.
На курсах Ви ознайомитеся з різними формами рекламних текстів – неймінг, слогани, сторітелінг, сценарії для відеореклами.
Велика кількість практичних завдань, розглядання тем курсу на прикладах реальних кейсів від замовника, актуальний матеріал і сучасний підхід до подачі – запорука успішності курсу. Після навчання слухачі орієнтуються в трендах копірайтингу, вміють вирішувати практичні завдання і придбають кейс для свого портфоліо.
Випускники курсу можуть:
- Створювати сильні тексти, що захоплюють читача.
- Генерувати ідеї, використовуючи техніку брейнстормінга та інші.
- Взаємодіяти з клієнтом через різні канали комунікації, використовуючи свої тексти.
Курс підходить новачкам, які хочуть спробувати себе в ролі кріейтора і заробляти гроші на своїх текстах. Це навчання також буде актуально для копірайтерів, які вирішили спробувати себе у сфері реклами й створення ідей.
Курси Creative & Copywriting. Програма навчання.
Ознайомча лекція і визначення очікувань від курсу.
- Креативність та міфи про неї. Homo scriptoris.
- У чому полягає різниця копірайтер, контент-менеджер, кріейтор, райтер.
- Творчість або креативність – схожість і відмінності.
- Особливості рекламного тексту.
- Де шукати музу кріейтору.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
Етапи розвитку ідеї, починаючи з брифінгу і закінчуючи створенням key visual і key message.
- Що таке бриф.
- Що таке інсайт і як його не пропустити.
- Генерування ідей: брейнстормінг і інші техніки.
- Теорія RAM-провідника в рекламі й копірайтингу.
- Ключовий образ key visual і ключове повідомлення key message – як правильно скласти.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Робота над курсовим проектом.
Психологічний вплив рекламного тексту і віжуалу.
- Як мозок сприймає інформацію і як це можна використовувати
- Теорія когнітивного сприйняття LC4MP.
- Типи сприйняття різних структур мозку – рептильний, емоційний, раціональний.
- Когнітивний принцип «довгий тонкий» і уявлення про красу.
- Правило 4S і його актуальність.
- Що таке НЛП. Ефективність психолінгвістики.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
- Візуальна складова рекламного повідомлення та її роль.
- Текст або картинка. Різниця між підходом копірайтера й арт-директора до рекламного постера.
- Особливості графіки для реклами і її види.
- Шлях від ідеї до реалізації зображення.
- Віжуал: етапи розробки, від ТЗ для дизайнера до фінальної картинки.
- Колір і шрифт в рекламі.
- Поняття архетипу і його застосування.
- Актуальні тренди візуальної реклами.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Текст в рекламі – основи застосування. Малі форми.
- Неймінг і його типи (добрий, злий). Як створюється неймінг.
- Слогани та формули їх створення. Види слоганів: добрі, злі.
- Заголовки. Створення заголовків – закони. Помилки при створенні заголовків.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Текст в рекламі – основи застосування. Великі форми.
- В яких випадках використовувати велику і малу форми РП.
- З чого складається стаття. Модульна система і принципи піраміди Мінто.
- Структура рекламного тексту: початок, модулі-топіки, фраза-відлуння або кода.
- Що таке PR-реліз і з чого він складається.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Характеристики якісного тексту – образність, виразність, лаконічність.
- Поняття ритміки тексту.
- Поняття фігуральний вислів.
- Тренди вербальної комунікації.
- Художні засоби вираження в тексті.
- Як прибрати воду в тексті.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Що таке SMM. Копірайтинг для digital-маркетингу.
- Побудова контент-плану на основі SMM-стратегії.
- Візуальний формат і контент: види.
- Правила і тренди написання текстів для соцмереж. Популярні помилки.
- Платні рекламні оголошення SMM – особливості текстового і візуального змісту.
- Як домогтися активації користувачів за допомогою рекламного тексту – ідеї та механіки.
- Що таке OL і як з цим працювати.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Тексти в цифровому просторі. Банери та відеореклама. Сторітелінг – король.
- Реклама на ТБ і в інтернеті.
- Створення реклами, починаючи з формування ідеї та закінчуючи синопсисом.
- Що таке сторітелінг – закони й функції. Складові сторітелінга: персонажі, драма, розвиток сюжету і продукт.
- Створення сценарію. Сторіборди й аніматик.
- Створення банерної реклами за законами жанру кіно. Типи й класифікація банерної реклами, правила створення з точки зору текстової та візуальної частини.
- Драма, сторітелінг.
- Копірайтер та його участь у знімальному процесі.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: продовження.
Тексти в цифровому середовищі. Сучасні формати реклами: спецпроекти, сайти, мобільні додатки, чат-боти й VR.
- Реклама для мобільних додатків.
- Реклама для веб-сторінок: види, правила складання.
- Спецпроекти для інтернет-видань. Тематики й мета текстів.
- Тексти для чат-ботів: тематика і правила складання.
- Віртуальна реальність – застосування в цілях реклами. Як працювати з VR.
- Phygital – об'єднання цифрової та фізичної реальності для реклами продукту.
- Правила складання презентації, тренди та напрямки.
- Приклади реальних кейсів.
- Домашнє завдання.
- Курсова робота: завершення.