Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Курси Creative & Copywriting в Києві. - Онлайн курсиЯк ідеї генеруються, допрацьовуються, перетворюються на тексти й стають креативним рекламним продуктом – все це Ви дізнаєтеся на курсі Copywriting & Creative.

Тут студенти навчаться з нуля створювати відмінні тексти, лексично яскраві й виразні. Також проведуть роботу над реальними текстами або власними роботами, щоб викинути з них зайве і розставити акценти там, де потрібно.

На курсах Ви ознайомитеся з різними формами рекламних текстів – неймінг, слогани, сторітелінг, сценарії для відеореклами.

Велика кількість практичних завдань, розглядання тем курсу на прикладах реальних кейсів від замовника, актуальний матеріал і сучасний підхід до подачі – запорука успішності курсу. Після навчання слухачі орієнтуються в трендах копірайтингу, вміють вирішувати практичні завдання і придбають кейс для свого портфоліо.

Випускники курсу можуть:

  • Створювати сильні тексти, що захоплюють читача.
  • Генерувати ідеї, використовуючи техніку брейнстормінга та інші.
  • Взаємодіяти з клієнтом через різні канали комунікації, використовуючи свої тексти.

Курс підходить новачкам, які хочуть спробувати себе в ролі кріейтора і заробляти гроші на своїх текстах. Це навчання також буде актуально для копірайтерів, які вирішили спробувати себе у сфері реклами й створення ідей.

Курси Creative & Copywriting. Програма навчання.

Ознайомча лекція і визначення очікувань від курсу.

  • Креативність та міфи про неї. Homo scriptoris.
  • У чому полягає різниця копірайтер, контент-менеджер, кріейтор, райтер.
  • Творчість або креативність – схожість і відмінності.
  • Особливості рекламного тексту.
  • Де шукати музу кріейтору.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.

Етапи розвитку ідеї, починаючи з брифінгу і закінчуючи створенням key visual і key message.

  • Що таке бриф.
  • Що таке інсайт і як його не пропустити.
  • Генерування ідей: брейнстормінг і інші техніки.
  • Теорія RAM-провідника в рекламі й копірайтингу.
  • Ключовий образ key visual і ключове повідомлення key message – як правильно скласти.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Робота над курсовим проектом.

Психологічний вплив рекламного тексту і віжуалу.

  • Як мозок сприймає інформацію і як це можна використовувати
  • Теорія когнітивного сприйняття LC4MP.
  • Типи сприйняття різних структур мозку – рептильний, емоційний, раціональний.
  • Когнітивний принцип «довгий тонкий» і уявлення про красу.
  • Правило 4S і його актуальність.
  • Що таке НЛП. Ефективність психолінгвістики.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.
  • Візуальна складова рекламного повідомлення та її роль.
  • Текст або картинка. Різниця між підходом копірайтера й арт-директора до рекламного постера.
  • Особливості графіки для реклами і її види.
  • Шлях від ідеї до реалізації зображення.
  • Віжуал: етапи розробки, від ТЗ для дизайнера до фінальної картинки.
  • Колір і шрифт в рекламі.
  • Поняття архетипу і його застосування.
  • Актуальні тренди візуальної реклами.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Текст в рекламі – основи застосування. Малі форми.

  • Неймінг і його типи (добрий, злий). Як створюється неймінг.
  • Слогани та формули їх створення. Види слоганів: добрі, злі.
  • Заголовки. Створення заголовків – закони. Помилки при створенні заголовків.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Текст в рекламі – основи застосування. Великі форми.

  • В яких випадках використовувати велику і малу форми РП.
  • З чого складається стаття. Модульна система і принципи піраміди Мінто.
  • Структура рекламного тексту: початок, модулі-топіки, фраза-відлуння або кода.
  • Що таке PR-реліз і з чого він складається.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Характеристики якісного тексту – образність, виразність, лаконічність.

  • Поняття ритміки тексту.
  • Поняття фігуральний вислів.
  • Тренди вербальної комунікації.
  • Художні засоби вираження в тексті.
  • Як прибрати воду в тексті.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Що таке SMM. Копірайтинг для digital-маркетингу.

  • Побудова контент-плану на основі SMM-стратегії.
  • Візуальний формат і контент: види.
  • Правила і тренди написання текстів для соцмереж. Популярні помилки.
  • Платні рекламні оголошення SMM – особливості текстового і візуального змісту.
  • Як домогтися активації користувачів за допомогою рекламного тексту – ідеї та механіки.
  • Що таке OL і як з цим працювати.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Тексти в цифровому просторі. Банери та відеореклама. Сторітелінг – король.

  • Реклама на ТБ і в інтернеті.
  • Створення реклами, починаючи з формування ідеї та закінчуючи синопсисом.
  • Що таке сторітелінг – закони й функції. Складові сторітелінга: персонажі, драма, розвиток сюжету і продукт.
  • Створення сценарію. Сторіборди й аніматик.
  • Створення банерної реклами за законами жанру кіно. Типи й класифікація банерної реклами, правила створення з точки зору текстової та візуальної частини.
  • Драма, сторітелінг.
  • Копірайтер та його участь у знімальному процесі.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: продовження.

Тексти в цифровому середовищі. Сучасні формати реклами: спецпроекти, сайти, мобільні додатки, чат-боти й VR.

  • Реклама для мобільних додатків.
  • Реклама для веб-сторінок: види, правила складання.
  • Спецпроекти для інтернет-видань. Тематики й мета текстів.
  • Тексти для чат-ботів: тематика і правила складання.
  • Віртуальна реальність – застосування в цілях реклами. Як працювати з VR.
  • Phygital – об'єднання цифрової та фізичної реальності для реклами продукту.
  • Правила складання презентації, тренди та напрямки.
  • Приклади реальних кейсів.
  • Домашнє завдання.
  • Курсова робота: завершення.

Фото учбового центру

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

  Запис на курси через форму на сайті або по телефону
  Отримання навчальних матеріалів та інструкцій
  Теорія і практика в наших класах або віддалено
  Online-консультації по домашнім завданням
  Отримання сертифікату про закінчення курсу

Записатися

Переваги «IT Cтолиця»

  Зручне розташування
Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  Викладачі-практики
Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  З другом дешевше
Якщо ви приведете друга, то кожен отримає 50% знижку на навчання
  Якісно та недорого
Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  Корпоративне навчання
Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  Працевлаштування
Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  Невеликі групи
У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  Комфортні умови
Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  Працюємо по вихідним
Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Відгуки про нас

15.03.2020 Відгук про курс «Комп'ютерний дизайн в 3D MAX»

Прошол курс обучения по 3D MAX. Курсом доволен. Даже доволен тем, что за время обучения было два преподавателя, что дало возможность разногранию.... Детальніше

13.03.2020 Відгук про курс «3D MAX»

Прошла курс 3D max. Все понравилось, в том числе и преподаватель Андрей. Булгакова В. С. Детальніше

12.03.2020 Відгук про курси «3D MAX»

Я прошла курс 3D MAX. Очень довольна обучением. Преподаватель Андрей очень хорошо преподает свои предметы. Преподаватели: Кобзарь Андрей, Приходько... Детальніше

11.03.2020 Відгук про курси «Інженерна графіка в AutoCAD»

Спасибо большое за проведенные курсы AutoCAD. Они помогли заполнить «белые пятна», новой и полезной информацией. Материал был выложен... Детальніше

Часті питання та відповіді

Як дізнатися вартість навчання?

Вартість навчання залежить від обраного курсу, а також від типу навчання: індивідуально або в групі. Ціни вказані на нашому сайті на сторінці "Ціни", а також на сторінці курсу. Якщо у вас є питання - не соромтеся, задавайте їх за нашими телефонами або через контактні форми на сайті!

Який час навчання можливий?

Можливий час навчання зазначено на сторінці курсу. Зазвичай це ранкові (9:00-11:00, 11:00-13:00), денні (13:00-15:00, 15:00-17:00) і вечірні (17:00-19:00, 19:00-21:00) години. Крім того, є можливість навчатися і по вихідних!

Чи видаються у вас сертифікати?

Так. Абсолютно всі студенти учбового центру після закінчення курсів отримають сертифікат, в котрому вказується інформація про курс, підтверджуєтеся його успішне закінчення.

Яким чином можна записатися на курси?

Для цього необхідно просто заповнити невелику on-line форму заявки на нашому сайті, або подзвонити за вказаним телефоном, або особисто прийти до нас в офіс.

Як і де харчуються наші слухачі?

Харчування слухачів, як таке, не передбачене договором та не входить до вартості курсу, реалізовується тільки за бажанням замовника.

Що включено до вартості курсів?

До вартості курсів входить безпосередньо заняття, методичні матеріали, котрі передбачені програмою, сертифікат про успішне закінчення навчання.

Будьте в курсі новин Будьте завжди в курсі свіжих акцій і новин

Запис на курси

Передзвонити ?