Розробка ігор – галузь, що швидко зростає і постійно потребує нових фахівців. Здобувати освіту у сфері IT краще з раннього віку, адже кількість необхідної для вивчення інформації тільки збільшується. Кінцевими споживачами ігор в сучасному світі є не тільки діти, але і дорослі, у зв'язку з чим популярність розробників буде тільки зростати.
Отримати актуальні знання в простій і доступній навіть для школяра формі можна на базі Навчального Центру.
Тут учні ознайомляться з прикладами сучасних ігор і отримають уявлення про особливості їх створення. Юним слухачам буде корисно не тільки грати в ігри, але і дізнатися, як вони робляться.
При розробці сучасних ігор широко використовується редактор Unity 3D, в якому можна створювати й анімувати персонажів, використовувати скрипти для налаштування реакції користувача, імітувати фізику в умовах заданої сцени та багато іншого. В Unity 3D можна вибудовувати сцени з використанням різного освітлення і матеріалів.
Розширити можливості програми та створити кінцевий ігровий продукт дозволяє мова програмування C #, основи якої також будуть вивчені в рамках програми.
За підсумками курсу студент буде знати й вміти:
- Особливості мови програмування C #, сфери застосування.
- Орієнтуватися в можливостях потужного редактора Unity 3D і застосовувати на практиці.
- Створювати прості ігри з застосуванням вивчених інструментів.
Базові навички в галузі розробки ігор можна отримати в Навчальному Центрі. Наші переваги – зручне місце розташування в п'яти хвилинах від метро, гнучкий графік, який Ви підлаштовуєте під свій розпорядок, доступні ціни та акційні пропозиції. Викладачі виявляють максимум уваги та участі, намагаючись зробити так, щоб слухачі курсу засвоїли матеріал на всі 100%.
Додаткові курси
Курси Unity 3D і C #: програма навчання.
Урок 1. Знайомство з С # і написання першої програми.
- Середовище розробки для створення ігор.
- Базові поняття програмування С #.
- Типи даних в С #.
- Особливості введення і виведення даних.
- Створення найпростішої програми.
Урок 2. Додавання можливості вибору за допомогою умовних операторів.
- Умови – прості та складні.
- Логіка.
Урок 3. Повторюваний код з використанням циклів.
- Види циклів.
- Що спільного у циклів.
- Чим відрізняються цикли.
- Практичне завдання на написання коду.
Урок 4. Стиль коду і його характеристики.
- Оформлення коду.
- Імена змінних.
- Хороші та погані імена методів.
- Які бувають функції.
- Для чого використовують функції.
- Приклади реалізації функцій у програмі.
Урок 5. Основи програмування.
- Базові поняття програмування: методи, класи й об'єкти.
- Підхід ООП в програмуванні – переваги.
- Спадкування, інкапсуляція, поліморфізм.
Урок 6. Моделювання систем і об'єктів в середовищі Unity 3D.
- Unity 3D – введення.
- Установка Unity 3D на комп'ютер.
- Створення нового проекту.
- Сцена: структура та елементи.
- Створення і запуск найпростішого додатка.
Урок 7. Використання матеріалів при створенні сцени.
- Текстура і матеріали в оформленні сцени.
- Що таке шейдер і як його використовують в моделюванні.
- Види шейдерів і їх призначення.
Урок 8. Створення моделей в Unity 3D.
- 3D-моделювання в Unity 3D.
- Переміщення об'єктів за допомогою скриптів.
- Створення ландшафту в Unity 3D за допомогою движка Terrain.
- Інструменти Terrain.
- Створення гравітації.
Урок 9. Ігрові об'єкти і їх взаємодії.
- Створення динамічних об'єктів.
- Налаштування взаємодії об'єктів.
Урок 10. Створення графічного інтерфейсу.
- Як зробити меню гри.
- Створення кнопок.
- Налаштування текстових полів.
Урок 11. Unity 3D і анімація.
- Фізичний движок в Unity 3D.
- Компоненти для симуляції фізики.
- Налаштування гравітації й зіткнення.
- Використання готових анімацій для персонажів.
- Покадрова анімація в Unity 3D.
- Анімація з використанням скриптів.
- Анімація з використанням скелетів.
Урок 12. Створення першої гри із застосуванням Unity 3D і C #.
- Ознайомлення з прикладами ігор.
- Розробка персонажа.
- Практична робота по створенню гри.