YouTube відмінно підходить для постійного підтримання зв'язку зі своєю аудиторією. На цьому майданчику можуть з однаковим успіхом просуватися компанії, спільноти, особистості і підприємства. Після проходження навчання ви зможете визначити актуальну тему каналу і потрібну аудиторію, просувати свої ролики і регулярно генерувати контент, що залучає користувачів.
Аудиторія курсу:
- підприємці і власники компаній, які реалізують продукцію або послуги в мережі;
- блогери і автори на початковому етапі запуску каналу;
- фахівці, відповідальні за просування бренду;
- фахівці з монтажу та анімаційного дизайну, які хочуть використовувати YouTube для презентації своїх робіт;
- всі, кому цікавий бізнес в YouTube.
Після курсу створення бізнесу на YouTube ви зможете:
- реєструвати обліковий запис будь-якої складності;
- створювати прийнятний контент, дотримуючись вимог платформи;
- завантажувати відео на канал;
- вибирати ключові слова для просування каналу і відеороликів;
- складати теги для просування;
- розміщувати трейлери на каналі;
- додавати рекламу в відеоролик;
- складати плейлисти;
- управляти монетизацією ютуб-каналу;
- користуватися інструментом анотації і зовнішніми посиланнями до роликів;
- використовувати правильні методи просування для уникнення санкцій пошукових систем;
- застосовувати редактор YouTube, робити монтаж відео і звуку онлайн;
- застосовувати Adobe Premiere Pro для монтажу відео і звуку оффлайн;
- проводити пошукову оптимізацію відео;
- залучати фоловерів;
- виводити ролики в ТОП видачі по запитах користувачів;
- отримувати прибуток від розміщення у своєму ролику реклами інших учасників Медійної мережі.
Курси створення бізнесу на YouTube. Навчальна програма:
Частина 1. Вступна частина. Принципи, термінологія, загальні відомості про YouTube
- Терміни з галузі YouTube
- Основний функціонал платформи
- Що таке спільнота, лайк / дизлайк, фоловери, перегляди ролика
- Принципи роботи з платформою в Україні
- Вибір тематики каналу
- Порушення в роботі з відеохостингом
- Авторські права
- Скарга на вкрадений контент і подальші дії
- Способи обходу авторського права
- Використання "безпечної" музики
- Як і чому відбувається блокування ютуб-каналів: різновиди санкцій і порушень
- Бан. Фільтрація контенту
- Як уникати страйків і протистояти хейтерам
- Інструментарій веб-майстра
Частина 2. Запуск каналу
- Загальний обліковий запис в Гуглі
- Встановлення попередніх налаштувань облікового запису Google, які наслідуються після реєстрації аккаунта в додатку YouTube
- Унікальний ідентифікатор-URL для ютуб-каналу
- Вигляд і наповнення головної сторінки
- Складання опису ютуб-каналу
- Як пов'язати канал з сайтом, додавати посилання, що ведуть підписників на ваші соцмережі, блог і т.п.
- Вибір брендового дизайну для каналу (логотип, обкладинка, фірмовий стиль)
- Вимоги до трейлеру, управління його налаштуваннями
- Налаштування YouTube Студії
Частина 3. Семантичне ядро
- Що таке семантичне ядро ютуб-каналу
- Як моніторити "ключі" за тематикою, проєктами у видачі пошуку, словами, фразами
- Конкурентний аналіз і застосування результатів для покращення свого каналу
- Визначення категорії та ключових слів для всього ютуб-каналу, груп роликів і окремих відео
- Збір семантики за допомогою інструментів Keyword Planner від Гугл і KeywordTool
- Моніторинг релевантності запитів до наявних і перспективних відеороликів. Тренди Ютуб
Частина 4. Оформлення відеоролика для каналу. Монтаж за допомогою Adobe Premiere Pro
- Попередні налаштування для роботи в програмі Premiere Pro
- Імпорт або захоплення відеоматеріалу
- Інтерфейс. Профілі робочого простору
- Як редагувати відеоматеріал, проводити обрізання, копіювання, перестановку, накладення. Прозорість (Opacity) і режими змішування (Blending modes)
- Складання слайд-шоу
- Управління ключовим кадром (Keyframe)
- Використання основних ефектів: режим picture-in-picture, акцентування, мозаїка або цензура, стоп-кадр, прискорення і уповільнення, анімація титрів, маски
- Rear-проекція, кеінг-технологія Хромакей
- Тоно- і кольорокорекція
- Додавання фонової музики
- Комбінування декількох відео
- Як оптимізувати ролик
- Як експортувати відео за правилами відеохостингу Ютуб
Частина 5. Якість контенту
- Складання сценарію відео
- Оптимальна структура ютуб-ролика
- Управління налаштуваннями за замовчуванням для відеоматеріалів
- Завантаження ролика
- Неймінг та інші правила публікації
- Лого автора каналу на всіх роликах
- Особливості завантаження ролика тривалістю понад 15 хвилин
- Прихований функціонал платформи
- Завантаження декількох матеріалів одночасно
- Завантаження роликів з каналу на комп'ютер
- Пакетне скачування роликів за списками
- Принципи "живого" спілкування з користувачами
- Класифікація плейлистів. Як додати ролики у плейлисти
- Навігатор з персональними рекомендаціями
- Як оптимізувати ютуб-канал за допомогою плейлистів
- Анотації до матеріалів і додавання підказок в відео
- Місце і час для розміщення в відеоматеріалах підказок і анотацій
- Анотації з URL вашого сайту
- Складання анотації із запрошенням підписатися
Частина 6. Аналітика та SEO-оптимізація
- Моніторинг користувачів, які відвідали канал
- Кращий час для публікації роликів
- Ютуб аналітика. Основні метрики. Класифікація трафіку
- Джерела потоку відвідувачів каналу, місця зупинки перегляду ролика
- Аудит ключових слів, що залучають відвідувачів
- Отримання інсайтів про аудиторію
- Причини і процес зміни цільової аудиторії
- Моніторинг уподобань глядачів
- Як довго утримувати користувача на каналі, піднімати час перегляду
- Що спільного в успішних ютуб-проєктів
- Блок популярних відео
- Поняття якісного контенту
- Управління блоками рекомендованих відео і каналів
- Створення превью для роликів
- Оптимізація контенту за тривалістю і швидкістю завантаження
- Використання ефекту "новинки"
- Онлайн трансляції
- Поняття пошукової оптимізації
- Внутрішнє і зовнішнє SEO
- Чим ранжування Ютуб відрізняється від ранжування пошукових систем: вплив факторів
- Пошукова оптимізація каналу, розділів з роликами і окремих відео
- Вбудовування ютуб-ролика на ваш веб-ресурс
- Маловідомі кнопки для просування ролика на платформі
- Відправка пінгів з ключовими словами для просування в пошукових мережах
- Інструмент для реклами - In-Video
- Як вивести ролик в ТОП-10 видачі на Ютуб
- PPC для просування каналу в системі Google Ads, відеореклама
Частина 7. Отримання прибутку з ютуб-каналу
- Бізнес-модель каналу
- Як підключити монетизацію
- Особливості монетизації всього каналу і окремих роликів
- Як налаштувати рекламу, модель оплати CPM
- Як сезонність запитів впливає на прибуток
- Участь у Програмі партнерства Ютуб
- Партнерські медіамережі
- Як підключити канал до медіамережі і отримувати дохід від реклами
- Просування відеоконтенту в Google Рекламі