В наш час соціальні мережі присутні в житті практично кожної людини, котра використовує комп’ютер. Звертаючись до статистики, можна сказати про те, що 80% людей, котрі зареєстровані в таких соціальних мережах як Фейсбук чи ВКонтакті, відвідують свої сторінки кожного дня. До того ж, у деяких з них це перші сайти, з перегляду яких починається день.
Також статистика говорить про те, що середньостатистичні користувачі проводять близько 75-ти хвилин кожного дня на цих платформах. А цілі у інтернет-аудиторії найрізноманітніші: ознайомлення з новинами, перегляд спільнот, спілкування з близькими, обмін думками та фото.
З огляду на те, що активність відвідувачів соціальних мереж зростає щодня, просування з їх допомогою стає головною метою для більшості компаній. А їх можливості дуже різносторонні. Соціальні мережі дають шанс проводити рекламу товарів та послуг для окремої цільової аудиторії і та таким чином отримувати у свої руки нову клієнтуру; з ними можна реалізувати маркетингові аналізи, підвищувати рівень репутації свого бізнесу, отримувати клієнтів.
Якщо Ви:
- Маєте власний бізнес та збираєтеся просувати свою продукцію за допомогою соціальних мереж;
- Маркетолог;
- Менеджер, в обов’язки котрого входить реалізовувати продажі за допомогою Всесвітньої павутини;
- Робітник, в обов’язки котрого входить відповідати за імідж компанії;
- Рекламний спеціаліст,
тоді приходьте в наш Навчальний Центр, дізнавайтеся всі подробиці навчального процесу та записуйтеся на курси маркетингу і просування в соціальних мережах!
Про що дізнається людина, котра віддала перевагу нашій території:
- Про те, як обрати соціальну мережу, щоб просувати свій бізнес – плюси та мінуси кожної з них;
- Про створення та розвиток груп та спільнот;
- Про специфіку залучення великої кількості підписників, які надалі можуть перекваліфікуватися в клієнтів;
- Про те, як прибрати негативний вплив та робити свою репутацію вище, розвивати довіру публіки;
- Про саме формування якісної рекламної кампанії;
- Про те, як аналізувати лічильники ефективності проведення діяльності в соціальних мережах.
З нашими клієнтами працюють спеціалісти-практики, котрі самі не перший рік займаються маркетингом та просуненням, тому їм є що сказати своїм слухачам і вони точно знають, як відповісти на їхні запитання.
Попрацювавши з нашими наставниками, учням потрібно буде проявити себе під час виконання підсумкового тестування. Якщо вони проходять його успішно – отримують свідоцтво про закінчення. Наш колектив просить Вас взяти до уваги, що дана сфера в наш час набирає все більших обертів.
Люди, котрі ефективно та якісно займаються просуненням дуже популярні, багато роботодавців знаходяться в активному пошуку таких працівників!
Даний курс обійдеться Вам не надто дорого! Якщо порівняти нашу цінову політику з політиками подібних закладів, то вона у нас помірна та адекватна. До того ж, Ви завжди можете взяти участь в акціях території!
Наші педагоги за одне заняття приймають не більше, ніж три учні. А все тому, що їм потрібно попрацювати з кожним та зробити з них впевнених у своїх можливостях користувачів. Але, якщо клієнту знадобиться, то він завжди може обрати індивідуальне навчання.
В Навчально-освітньому Центрі клієнти не підкорюються одному графіку, оскільки його просто не існує. Такі методи були запроваджені з урахуванням того, що створити однаковий режим відвідування для всіх було би непередбачливо. Кожен з відвідувачів курсу живе своїм життям, зберігає певний темп і наш колектив не має права його порушувати. І ми, попіклувавшись про це, навпаки створили курси вечірнього відвідування та вихідного дня. Учні формують для себе допустимий графік, приймаючи до уваги рекомендації педагога, та закріплюють його.
Курси Маркетингу та просування в соціальних мережах: навчальна програма курсу.
Тема 1. Маркетинг та соціальні мережі.
- Різновиди монетизації нтернет-проектів.
- Як відбувається прискорене завантаження спільнот SMM.
- Методика проведення SMM для B2B.
- Практика.
Тема 2. Огляд KPI.
- Знайомство з показниками ефективності.
- Введення в центральні керівничі KPI.
- Зміна продуктивності маркетингу SMM.
- UTM-мітки.
- Алгоритм використання.
- Характеристика дзвінків з соціальних мереж.
- Яким чином вони враховуються.
- Практика.
Тема 3. Характеристика контент-стратегії.
- Огляд типів контент - стратегій.
- Як автоматизується контент.
- Практика.
Тема 4. Спільноти: формування та керування.
- Процедура реєстрації спільноти.
- Процедура оформлення.
- Використання SMM-смайлів.
- Характеристика пабліків у Facebook.
- Характеристика пабліків Вконтакті.
- Практика.
Тема 5. Процедура оформлення спільноти.
- WIKI-розмітка – це.
- Яким чином можна її використовувати.
- Практика.
Тема 6. Соціальні мережі та SEO.
- Алгоритм використання мотивованого трафіку.
- Як відбувається пошукове просування для соціальної мережі.
- Практика.
Тема 7. Характеристика партнерського маркетингу.
- Процедура формування медіаплану відносно рекламної кампанії.
- Як проводити діяльність з лідерами планів.
- Конкурси в соцмережах.
- Опитування в соцмережах.
- Практика.
Тема 8. Характеристика таргетованої реклами.
- Огляд таргетованої реклами.
- Огляд ретаргетованої реклами.
- Як розміщуються медійні рекламні оголошення.
- Як розміщуються текстові рекламні оголошення.
- Алгоритм використання таргетингів нестандартного типу, котрих немає в стандартному інтерфейсі.
- Практика.
Тема 9. Відношення SMM та інтеграції сайту.
- Яким чином можна використати сайт для того, аби розкручувати соціальні мережі.
- Як зробити рівень довіри вище до сайту з використанням відгуків всіляких соціальних мереж.
- Характеристика додатків в соціальних мережах.
- Огляд продуктивності таких додатків.
- Практика.
Тема 10. Огляд аутсорсингу та працевлаштування.
- Сучасні послуги, котрі існують в SMM-сфері.
- Що слід брати до уваги під час вибору підрядника.
- Як знайти хорошу роботу для SMM.
- Практика.