Курси маркетингу та просування в соціальних мережах. Київ.В наш час соціальні мережі присутні в житті практично кожної людини, котра використовує комп’ютер. Звертаючись до статистики, можна сказати про те, що 80% людей, котрі зареєстровані в таких соціальних мережах як Фейсбук чи ВКонтакті, відвідують свої сторінки кожного дня. До того ж, у деяких з них це перші сайти, з перегляду яких починається день.

Також статистика говорить про те, що середньостатистичні користувачі проводять близько 75-ти хвилин кожного дня на цих платформах. А цілі у інтернет-аудиторії найрізноманітніші: ознайомлення з новинами, перегляд спільнот, спілкування з близькими, обмін думками та фото.

З огляду на те, що активність відвідувачів соціальних мереж зростає щодня, просування з їх допомогою стає головною метою для більшості компаній. А їх можливості дуже різносторонні. Соціальні мережі дають шанс проводити рекламу товарів та послуг для окремої цільової аудиторії і та таким чином отримувати у свої руки нову клієнтуру; з ними можна реалізувати маркетингові аналізи, підвищувати рівень репутації свого бізнесу, отримувати клієнтів.


Якщо Ви:

  • Маєте власний бізнес та збираєтеся просувати свою продукцію за допомогою соціальних мереж;
  • Маркетолог;
  • Менеджер, в обов’язки котрого входить реалізовувати продажі за допомогою Всесвітньої павутини;
  • Робітник, в обов’язки котрого входить відповідати за імідж компанії;
  • Рекламний спеціаліст,

тоді приходьте  в наш Навчальний Центр, дізнавайтеся всі подробиці навчального процесу та записуйтеся на курси маркетингу і просування в соціальних мережах!

Про що дізнається людина, котра віддала перевагу нашій території:

  • Про те, як обрати соціальну мережу, щоб просувати свій бізнес – плюси та мінуси кожної з них;
  • Про створення та розвиток груп та спільнот;
  • Про специфіку залучення великої кількості підписників, які надалі можуть перекваліфікуватися в клієнтів;
  • Про те, як прибрати негативний вплив та робити свою репутацію вище, розвивати довіру публіки;
  • Про саме формування якісної рекламної кампанії;
  • Про те, як аналізувати лічильники ефективності проведення діяльності в соціальних мережах.

З нашими клієнтами працюють спеціалісти-практики, котрі самі не перший рік займаються маркетингом та просуненням, тому їм є що сказати своїм слухачам і вони точно знають, як відповісти на їхні запитання.

Попрацювавши з нашими наставниками, учням потрібно буде проявити себе під час виконання підсумкового тестування. Якщо вони проходять його успішно – отримують свідоцтво про закінчення. Наш колектив просить Вас взяти до уваги, що дана сфера в наш час набирає все більших обертів.

Люди, котрі ефективно та якісно займаються просуненням дуже популярні, багато роботодавців знаходяться в активному пошуку таких працівників!
Даний курс обійдеться Вам не надто дорого! Якщо порівняти нашу цінову політику з політиками подібних закладів, то вона у нас помірна та адекватна. До того ж, Ви завжди можете взяти участь в акціях території!

Наші педагоги за одне заняття приймають не більше, ніж три учні. А все тому, що їм потрібно попрацювати з кожним та зробити з них впевнених у своїх можливостях користувачів. Але, якщо клієнту знадобиться, то він завжди може обрати індивідуальне навчання.

В Навчально-освітньому Центрі клієнти не підкорюються одному графіку, оскільки його просто не існує. Такі методи були запроваджені з урахуванням того, що створити однаковий режим відвідування для всіх було би непередбачливо. Кожен з відвідувачів курсу живе своїм життям, зберігає певний темп і наш колектив не має права його порушувати. І ми, попіклувавшись про це, навпаки створили курси вечірнього відвідування та вихідного дня. Учні формують для себе допустимий графік, приймаючи до уваги рекомендації педагога, та закріплюють його.

Курс Записатись
1 Основи e - commerce. Як створити успішний інтернет - магазин. Записатись
2 Управління інтернет-проектами впровадження, підтримка, розвиток інтернет - проектів. Записатись
3 Інтернет - маркетинг для керівника – методи ефективного контролю. Записатись

Курси Маркетингу та просування в соціальних мережах: навчальна програма курсу.

Тема 1. Маркетинг та соціальні мережі.

  • Різновиди монетизації нтернет-проектів.
  • Як відбувається прискорене завантаження спільнот SMM.
  • Методика проведення SMM для B2B.
  • Практика.

Тема 2. Огляд KPI.

  • Знайомство з показниками ефективності.
  • Введення в центральні керівничі KPI.
  • Зміна продуктивності маркетингу SMM.
  • UTM-мітки.
  • Алгоритм використання.
  • Характеристика дзвінків з соціальних мереж.
  • Яким чином вони враховуються.
  • Практика.

Тема 3. Характеристика контент-стратегії.

  • Огляд типів контент - стратегій.
  • Як автоматизується контент.
  • Практика.

Тема 4. Спільноти: формування та керування.

  • Процедура реєстрації спільноти.
  • Процедура оформлення.
  • Використання SMM-смайлів.
  • Характеристика пабліків у Facebook.
  • Характеристика пабліків Вконтакті.
  • Практика.

Тема 5. Процедура оформлення спільноти.

  • WIKI-розмітка – це.
  • Яким чином можна її використовувати.
  • Практика.

Тема 6. Соціальні мережі та SEO.

  • Алгоритм використання мотивованого трафіку.
  • Як відбувається пошукове просування для соціальної мережі.
  • Практика.

Тема 7. Характеристика партнерського маркетингу.

  • Процедура формування медіаплану відносно рекламної кампанії.
  • Як проводити діяльність з лідерами планів.
  • Конкурси в соцмережах.
  • Опитування в соцмережах.
  • Практика.

Тема 8. Характеристика таргетованої реклами.

  • Огляд таргетованої реклами.
  • Огляд ретаргетованої реклами.
  • Як розміщуються медійні рекламні оголошення.
  • Як розміщуються текстові рекламні оголошення.
  • Алгоритм використання таргетингів нестандартного типу, котрих немає в стандартному інтерфейсі.
  • Практика.

Тема 9. Відношення SMM та інтеграції сайту.

  • Яким чином можна використати сайт для того, аби розкручувати соціальні мережі.
  • Як зробити рівень довіри вище до сайту з використанням відгуків всіляких соціальних мереж.
  • Характеристика додатків в соціальних мережах.
  • Огляд продуктивності таких додатків.
  • Практика.

Тема 10. Огляд аутсорсингу та працевлаштування.

  • Сучасні послуги, котрі існують в SMM-сфері.
  • Що слід брати до уваги під час вибору підрядника.
  • Як знайти хорошу роботу для SMM.
  • Практика.

Як проходить процес навчання

Немає сумнівів, що комп'ютерні курси - це Ваш шанс на успішне працевлаштування. На заняттях Ви будете не тільки отримувати знання від наших практикуючих викладачів, Ви ще й навчитеся застосовувати їх на практиці. Наші фахівці завжди допоможуть вирішити проблеми, не залишать без уваги жодне з Ваших питань, адже наша мета - навчити Вас якісно.

  Запис на курси через форму на сайті або по телефону
  Отримання навчальних матеріалів та інструкцій
  Теорія і практика в наших класах або віддалено
  Online-консультації по домашнім завданням
  Отримання сертифікату про закінчення курсу

Записатися

Наші клієнти

Переваги «IT Cтолиця»

  Зручне розташування
Ми знаходимося біля метро. Вам не доведеться витрачати час на дорогу
  Викладачі-практики
Наші викладачі - досвідчені практики, що мають величезний досвід
  З другом дешевше
Якщо ви приведете друга, то кожен отримає 50% знижку на навчання
  Якісно та недорого
Ми постійно поліпшуємо програми курсів і переглядаємо ціни
  Корпоративне навчання
Ми знаємо, як зробити роботу ваших співробітників більш ефективною
  Працевлаштування
Випускники мають можливість влаштуватися у провідні IT-компанії
  Невеликі групи
У наших групах від 2 до 3 чоловік, що дозволяє приділити увагу кожному
  Комфортні умови
Маємо в розпорядженні зручні класи, де панує позитивний настрій
  Працюємо по вихідним
Щоб у вас була можливість поєднувати навчання і роботу

Відгуки про нас

30.03.2017 Тестувальник програмного забезпечення: в пошуках помилок

Часто всі ордени за створення програми дістаються розробникам, а от тестувальники лишаються тільки в їхній тіні. Не варто забувати про те, що... Детальніше

30.03.2017 Спеціаліст із захисту інформації

Від самого початку система інформбезпеки створювалася для ряду воєнних потреб . Стратегічна інформація, котра мала відношення до обороноздатності.... Детальніше

30.03.2017 Професія - web-майстер

Не кожен користувач розмірковує над тим, що стоїть за «кліком», за допомогою котрого відкриваються сторінки. В принципі, люди і не зобов’язані... Детальніше

30.03.2017 Переваги роботи онлайн-співробітника

Сьогодні можна відшукати дуже мало компаній, котрі не застосовують в своїй діяльності інтернет . Практично всі приймають його до оберту своєї... Детальніше

Часті питання та відповіді

Як дізнатися вартість навчання?

Вартість навчання залежить від обраного курсу, а також від типу навчання: індивідуально або в групі. Ціни вказані на нашому сайті на сторінці "Ціни", а також на сторінці курсу. Якщо у вас є питання - не соромтеся, задавайте їх за нашими телефонами або через контактні форми на сайті!

Який час навчання можливий?

Можливий час навчання зазначено на сторінці курсу. Зазвичай це ранкові (9:00-11:00, 11:00-13:00), денні (13:00-15:00, 15:00-17:00) і вечірні (17:00-19:00, 19:00-21:00) години. Крім того, є можливість навчатися і по вихідних!

Чи видаються у вас сертифікати?

Так. Абсолютно всі студенти учбового центру після закінчення курсів отримають сертифікат, в котрому вказується інформація про курс, підтверджуєтеся його успішне закінчення.

Яким чином можна записатися на курси?

Для цього необхідно просто заповнити невелику on-line форму заявки на нашому сайті, або подзвонити за вказаним телефоном, або особисто прийти до нас в офіс.

Як і де харчуються наші слухачі?

Харчування слухачів, як таке, не передбачене договором та не входить до вартості курсу, реалізовується тільки за бажанням замовника.

Що включено до вартості курсів?

До вартості курсів входить безпосередньо заняття, методичні матеріали, котрі передбачені програмою, сертифікат про успішне закінчення навчання.

Будьте в курсі новин Будьте завжди в курсі свіжих акцій і новин

Запис на курси

Передзвонити ?