На Вас чекає курс навчання роботі з редактором тривимірної графіки Maya. Ця програма незамінна в багатьох областях: для більшої частини типів 3D-графіки та комп’ютерного моделювання, у світі кіно та телебачення. Ми гарантуємо, що пройшовши курси Maya, Ви будете володіти всіма прийомами та тонкощами роботи з цією програмою на професійному рівні.
Наші педагоги навчать Вас розбиратися в тому, що Ви робите. Результат якості досягається внаслідок того, що ці комп’ютерні курси не обмежуються банальними лекціями та відеоуроками, які легко та у великій кількості можна знайти в Інтернеті. Наша тактика проста: учні отримують знання в ході спілкування зі спеціалістами, оскільки тоді педагоги можуть навчити всіх нюансів роботи, і тільки тоді знання будуть дійсно глибокими. Звичайно, педагоги неодмінно дадуть відповіді на всі питання та допоможуть розібратися з будь-якими проблемами, які виникли.
Крім того, важливим фактором, що має великий вплив на якість результату навчання, є розмір групи. У нас всього 3 людини, адже це – оптимальна кількість учнів, щоб педагог зміг приділити потрібну увагу кожному з Вас.
Відео про курс:
Навчання в Центрі.
Також існують індивідуальні та групові заняття. Графік навчання у нас складається індивідуально, в залежності від того, як буде найбільш зручно Вам.
У нас не передбачений суворий графік занять, клієнт висловлює свої побажання, а наші консультанти складають власний розклад занять тільки в зручний для цього час.
На відміну від інших центрів, в яких навчання продовжується від 2 до 3 місяців, наша програма розрахована на 3-4 тижні. Навчання проходить інтенсивно та поглиблено.
У нас передбачені практичні заняття та контрольні роботи, що містять приклади завдань, з якими надалі кожен буде зіштовхуватися на практиці уже після закінчення курсів.
Для комфорту клієнтів та економії часу й засобів, ми маємо приємні пропозиції та акції. Також пропонуємо Вам освоїти редактор 3D-графіки Autodesk 3ds Max, програма цього курсу призначена для створення та редагування комп’ютерної графіки – детально можна прочитати тут.
Приходьте до нас на курси, запасайтеся максимумом позитивного настрою, вивчайте всі тонкощі Maya, ставайте досвідченим та кваліфікованим спеціалістом, ставте перед собою великі цілі та досягайте їх! Навчальний Центр дасть Вам для цього хорошу базу та платформу!
Курси Maya: навчальна програма курсу.
За необхідності ви можете попросити викладача висвітлити потрібні теми докладніше. Графік занять не фіксований, тому уроки проходять у зручний час. Для закріплення знань на кожному уроці викладач дає домашнє завдання.
Після завершення курсу ви отримаєте сертифікат, який підтверджуватиме ваші знання.
Тема 1. Знайомство з програмою Autodesk Maya: інтерфейс і налаштування
Вступний урок, на якому ви дізнаєтеся про основні можливості та сфери використання Maya.
- Еволюція Autodesk Maya, основні області її застосування.
- Який комп'ютер потрібен для комфортної роботи з програмою.
- Базовий функціонал і додаткові можливості. Сумісність з іншими продуктами Autodesk, супутніми програмами.
- Вивчення інтерфейсу та налаштувань Maya.
- Поняття сцени. Як зробити сцену на основі простих об'єктів.
- Правила створення і оформлення проектів. Як вибудувати ієрархію тек з окремими елементами проекту.
- Простий рендеринг для візуалізації сцени.
Тема 2. Робота з базовими об'єктами. Прості операції над моделями
В основі всіх 3D-моделей лежать прямі і вигнуті лінії, прості фігури. Тема 2 об'єднує заняття, на яких ви навчитеся оперувати базовими об'єктами.
- Як в Autodesk Maya створити геометричний об'єкт. Редагування простих фігур.
- Які параметри є у об'ємних моделей. Редагування параметрів вже готових об'єктів.
- Створення груп об'єктів. Для чого потрібно пов'язувати окремі елементи сцени.
- Інструменти Maya для трансформації об'єктів.
- Як вирівняти об'єкти по рівню. Створення копій моделей. Управління опорною точкою.
Тема 3. Інструменти для швидкої зміни об'єктів. Використання нодів
Деякі завдання при об'ємному моделюванні вручну робити нераціонально, оскільки це займе багато часу. Щоб прискорити роботу використовують деформатори і ноди – своєрідні шаблони Maya.
- Як змінити об'єкт із застосуванням деформаторів «Вигин», «Опуклість», «Сплющення», тощо.
- Що таке ноди. Як управляти об'єктами за допомогою нодів.
- Зв'язування нодів.
Тема 4. Створення об'ємних моделей на основі полігонів
Полігон – довільний багатогранник, на основі якого роблять модель. Раніше координату кожної вершини в полігоні доводилося прописувати в системі координат. У сучасних системах, і Autodesk Maya в їх числі, працювати набагато простіше. Редагувати 3D-моделі стало простіше, але принцип полігонів залишився незмінним.
- Що таке полігональний об'єкт. Принципи створення полігонів в Maya.
- Як додати в модель новий полігон.
- Техніки моделювання на основі довільних полігонів.
- Комбінування полігонів і NURBS-моделювання.
Тема 5. Створення плавних ліній за допомогою NURBS-моделювання
Полігони завжди складаються з граней і вершин (точок). Раніше для створення заокруглення або плавного переходу доводилося робити більше вершин. Зараз плавні лінії створюють за допомогою NURBS.
- NURBS примітиви для створення об'ємних моделей.
- Як створити або змінити криву за допомогою NURBS.
- Як створюються зв'язані поверхні. Редагування сполучених поверхонь в Autodesk Maya.
Після закінчення курсу «Основи 3D моделювання» у вас буде потрібна база знань для початку навчання текстуруванню і анімації 3D-об'єктів.