В ході курсів за даним напрямом у Навчальному Центрі Ви набудете основних навичок роботи з комп’ютером, також будете добре орієнтуватися в програмному забезпеченні. Перед початком навчання наші консультанти встановлять Ваш рівень знань та володіння комп’ютером.
Під рівнем підготовки ми розуміємо не здатність переглядати фільми через інтернет чи встановлювати різноманітні ігри та додатки. Мова йде про дійсно потрібні та корисні програми, такі як Microsoft Word, Excel та, звичайно, Windows.
Якщо ваш рівень знань невисокий, це ніяким чином не стане на заваді Вам в отриманні необхідних знань, у нас працюють тільки досвідчені спеціалісти, вони гарантовано якісно навчать вас всього, незалежно від вашого рівня підготовки. Ми даємо гарантію того, що закінчивши курси офіс-менеджера, Ви будете розбиратися у всіх прийомах роботи з ПК.
У наповненні курсу передбачено не тільки вивчення основних програм, але ще й робота із всесвітньою мережею інтернет, без якої не обходиться жодна організація і жоден працівник.
Наші курси офіс-менеджера будуть корисні не тільки менеджерам, але і всім людям, чия діяльність так чи інакше пов’язана з комп’ютерами. Цей курс дає всі необхідні початкові навички для комфортної роботи в даній області.
Окрім користування програмами, ми підкажемо вам, як поводити себе в проблемних ситуаціях (наприклад, коли комп’ютер висне, не друкує принтер та т.ін.). За допомогою цього, будь-які проблеми з офісною технікою не будуть для вас складними.
Звичайно, неможливо перерахувати все, що міститься в програмі курсу. Приходьте та навчайтеся, наші педагоги зроблять Вас впевненим користувачем ПК.
Чому віддають перевагу курсам менеджерів у Навчальному Центрі.
Наша команда пропонує оптимальні ціни серед можливих на ринку. Плюс до того наші консультанти завжди розкажуть про активні знижки, які діють на даний момент та сподобаються саме Вам. Педагоги Центру викладають в будь-який день тижня, вихідні включно. Ми надаємо найгнучкіший графік, який корегують самі клієнти. Якщо Ви маєте певну базу знань, то ми не будемо заново проходити знайомий матеріал, а відштовхуючись від нього будемо давати вам нову інформацію. Заняття проводяться у формі невимушеної бесіди. До того ж після закінчення навчання, всі випускники отримають сертифікати, які надалі можна надавати під час співбесід та сміливо розраховувати на позитивний результат.
Покращуйте свої знання, ставайте конкурентоспроможним офіс-менеджером, який завдяки своїм знанням та кваліфікації, зможе самостійно обирати компанію, де він хоче працювати, а не погоджуватися на першу посаду, що буде йому запропонована. З Навчальним Центром досягти Вашої мети буде набагато легше.
Долучайтеся, очікуємо вас у нашому Центрі!
Курси офіс-менеджера. Basic: навчальна програма курсу.
Тема 1. Характеристика запитів сучасного світу відносно функціонального напряму офіс-менеджера.
- Розгляд портрету ідеального офіс-менеджера.
- Знайомство з професійною класифікацією працівників офісів.
- Практика.
Тема 2. Ділове спілкування та етикет.
- Що собою являє стандарт ділового спілкування.
- Що собою являє стандарт ділового етикету.
- Яка ціль ділового етикету відносно бізнесу.
- Корпоративний стиль – це.
- Процедура прийому ділових партнері.
- Проведення презентацій.
- Офіційний діловий протокол – це.
- Які подарунки відносять до ділових.
- Публічні виступи.
- Яким чином керувати своєю емоційною напругою.
- Невербальне спілкування.
- Практика.
Тема 3. Характеристика письмового та усного ділового спілкування.
- Як проводити усні переговори.
- Майстерність проведення телефонних переговорів.
- Майстерність ведення листування.
- Алгоритм написання ділових листів.
- Алгоритм написання листа відносно проблематичних ситуацій.
- Практика.
Тема 4. Саморегулювання настрою.
- Конфліктологія – це.
- Як слід правильно поводитися під час конфліктної ситуації.
- Знайомство з можливими реакціями на стресові ситуації.
- Яку реакцію на критику можна віднести до конструктивної.
- Яку реакцію на критику можна віднести до неконструктивної.
- Розгляд способів саморегулювання.
- Як можна створити сприятливу психологічну атмосферу навколо.
- Практика.
Тема 5. Характеристика організації праці.
- Суть самоорганізації.
- Як відбувається організація робочого часу.
- Як організувати робоче місце.
- Зміст паспорту та моделі робочого часу.
- Практика.
Тема 6. Діловодство.
- Огляд висунутих вимог відносно змісту та розміщення реквізитів документів.
- Огляд висунутих вимог відносно оформлення бланків.
- Яким чином відбувається затвердження та погодження.
- Специфіка оформлення додатків.
- Специфіка оформлення копій.
- Практика.
Тема 7. Методика складання службової документації.
- Яким чином реєструється службова документація.
- Розгляд форм реєстрації.
- Які документи відносять до організаційних.
- Різновиди договорів.
- Прийоми їхнього оформлення.
- Яку документацію варто відносити до інформаційної.
- Практика.
Тема 8. Комп’ютерна освіта.
- Робота з Outlook.
- Робота в Microsoft Word.
- Робота в Power Poіnt.
- Робота в Mіcrosoft Excel.
- Практика.
Тема 9. Зміст номенклатури справ. Процедура передачі справ у архів.
- Як формується номенклатура справ.
- Як формуються та оформлюються справи.
- Процедура підготування справ для архівного зберігання.
- Процедура передачі справ у архів.
- Практика.
Тема 10. Характеристика документації по особовому складу.
- Зміст первинної кадрової документації.
- Наказ.
- Що слід брати до уваги перед тим, як складати та оформлювати наказ.
- Як відбувається реєстрація наказів.
- Що слід знати про кадровий наказ.
- Знайомство з організаційною документацією відносно кадрової роботи.
- Практика.