Статистика наголошує, що навіть в кризові моменти посада менеджера з продажів не втрачала свою значущість. Але для того щоб ефективно проводити таку роботу, необхідно мати міцні знання, що зможуть виручити навіть у найекстремальніших та плачевних ситуаціях.
Команда Навчального Центру дає можливість не тільки набути їх методом вивчення практикуму по роботі зі складними клієнтами, але також розвинути свої навички реалізації продажу, що вже є.
Успішний працівник такої галузі зобов’язаний не тільки добре орієнтуватися в асортименті та характеристиках своєї продукції. Йому необхідно мати добрі ораторські, психологічні здатності, вміти розуміти людей та їхні потреби.
Виходячи з цього, командою Навчального Центру й був сформований такий курс. Ми вважаємо, що цікавий він буде торговим представникам, адміністраторам, продавцям-консультантам, менеджерам з продажу та спеціалістам по роботі з клієнтами.
Після закінчення теоретичної частини програмного матеріалу Ви будете розбиратися в наступних питаннях:
- Якого клієнта можна з упевненістю назвати «складним».
- Що насправді стоїть за відмовою людини.
- Яким чином можна працювати з клієнтом, спираючись на дані його темпераменту.
- За допомогою яких технік можна зняти емоційну напругу.
- Що собою являють психотипи подібної клієнтури.
- Як їх можна класифікувати відносно образів.
- Як працювати з людиною, використовуючи знання про образи.
- Що необхідно знати про заперечення та претензії.
Займаються з підопічними Навчального Центру досвідчені практики, що самі не один рік свого життя присвятили діяльності менеджера з продажу.
Навчання проводиться як в області теорії, так і в області практики. Додому задаються роботи, які необхідно обов’язково виконати, бо вони перевіряються.
Графік відвідування курсу гнучкий. Викладачі працюють з понеділка по неділю, зранку і до вечора. Попередньо записуйтеся на наступне заняття. Під час виникнення яких-небудь питань можна звернутися до консультантів.
Курси проходять в групах чи індивідуально.
Випускники отримають свої сертифікати. Це документи, які варто надавати під час співбесід, адже саме вони будуть підтвердженням Вашої кваліфікації.
Курси менеджера з продажу. Advanced.
Практикум по роботі зі складними клієнтами: навчальна програма курсу.
Тема 1. Знайомство з базою клієнтського обслуговування.
- Яким чином можна заробити певну кількість грошей за допомогою обслуговування клієнтури.
- Огляд матриці сервісу.
- Розгляд претензій та скарг як методу підвищення рівня лояльності клієнтів.
- Огляд 10 причин покращення рівня сервісу.
- Яким чином можна розрахувати дохід від сервісу.
- Практика.
Тема 2. Характеристика «складного» клієнта.
- Чому клієнт відіграє свою певну роль – причини.
- Якщо клієнт відповів «ні», то що містить його відмова.
- Яким чином ми самостійно створюємо «складних» клієнтів.
- Знайомство з темпераментом такого клієнта.
- «Складні» клієнти та психотипи.
- Прийоми взаємодії з кожним таким психотипом.
- Як можна класифікувати таких клієнтів відносно образів.
- Прийоми роботи зі «складними» клієнтами, спираючись на їхній образ.
- Практика.
Тема 3. Суть правил взаємодії зі «складними» клієнтами.
- Як правильно працювати із взаємодіями.
- Огляд правил підлаштування та ведення.
- Яким чином можна позбутися емоційної напруги.
- Огляд методик активного слухання під час проведення діяльності із запереченнями та претензіями.
- Практика.
Тема 4. Характеристика методик для проведення робіт зі «складною» клієнтурою.
- Практика.