Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Курсы по интернет продвижению в Киеве. Подготовка маркетинговых инструментов - Онлайн курсы

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з курсу IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. Ми написали вже багато матеріалів про застосування Гугл Аналітики, а в цій статті проведемо огляд ще кількох сервісів аналітики, які дозволяють отримати більш детальний аналіз даних.

 

Facebook Pixel

Це невеликий шматочок коду, який розміщується на кожній сторінці сайту. Він завантажується разом зі сторінкою, яку відкриває користувач, а потім передає дані про поведінку користувача в рекламний кабінет Фейсбук. Цей інструмент потрібен, щоб:

відслідковувати дії відвідувачів на сайті,
збирати аудиторію для ремаркетингу, який буде наздоганяти відвідувачів сайту в Фейсбуці (про ремаркетинг ми вже писали тут: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2383-kursi-z-internet-reklami-v-kievi),
оптимізувати рекламні кампанії, налаштовані через ФБ.

Google Tag Manager (GTM)

GTM істотно полегшив життя маркетологам, дозволивши їм без особливих труднощів вносити зміни у фрагменти коду сайту, не залучаючи програмістів. До того, як з'явився цей інструмент, щоб відстежити будь-який клік або дію користувача, маркетолог повинен був писати технічні завдання у відділ розробки.

Все, що потрібно для старту - дати програмісту код GTM, щоб він з простої інструкції встановив його на сайті. Google Analytics, Facebook Pixel й інші системи аналітики після цього маркетолог зможе встановлювати сам.

Як працює Google Tag Manager

У GTM фахівець з маркетингу зможе прописувати теги (фрагменти коду), які будуть здійснювати будь-які потрібні дії (наприклад, передавати дані в Гугл Аналітику або запускати ремаркетинг). Теги спрацьовують за певної умови (за триггером). Наприклад, за умови відправлення користувачем заявки на покупку спрацьовує тег, який передає ці дані про заявку в Гугл Аналітику. У кожному тригері можна додати фільтр. Він конкретизує тригер - наприклад, тригером стане не просто перегляд сторінки, а перегляд сторінки з певним посиланням. Це зазначена посилання буде називатися параметром тригера. Ось і всі складові інструменту GTM.

Google Data Studio

Цей інструмент не можна назвати повноцінним інструментом для аналітики. Він просто дозволяє зручно візуалізувати дані, які в Гугл Аналітиці завжди записуються тільки в таблиці. Data Studio ж дозволяє представити дані за допомогою різних зручних графіків, діаграм і т.п.

Коли великі обсяги даних візуалізовані в подібних форматах, це спрощує сприйняття і дозволяє легко розбиратися з завданнями зведення та аналізу інформації.

Запис на курси

Передзвонити ?