У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. Матеріал присвячений тому, як налаштувати обліковий запис в Google Ads.
Налаштування кабінету Гугл Реклами
На початку створення кабінету, ми задаємо два незмінних параметри:
- валюта (в якій валюті буде відображатися вартість оголошень і т.п.),
- спосіб оплати (або з карти, або через банківський рахунок).
Змінні налаштування це:
- часовий пояс (за ним буде відображатися статистика),
- електронні пошти, з яких користувачі можуть отримувати доступ до аккаунту,
- зв'язок кабінету з Гугл Аналітикою, Ютуб й іншими сервісами.
Налаштування рекламної кампанії
На рівні кампаній ми можемо поставити:
- денний бюджет (встановлюємо середні денні витрати),
- таргетинг за геолокацією і мовою - одна і та ж кампанія може бути запущена в усій Україні і в конкретних містах-мільйонниках паралельно,
- графік показу оголошень (можна вибрати певні дні та години),
- на яких пристроях яку кампанію транслювати,
- по яких запитах не потрібно показувати рекламу (мінус-слова), а також на яких ресурсах не потрібно транслювати оголошення (мінус-майданчики),
- розширення для рекламних оголошень,
- тип стратегії за призначенням ставок на аукціоні,
- цільову дію, на яку спрямоване оголошення.
Далі переходимо до налаштувань на рівні оголошень. Розібратися в структурі аккаунт-рекламна кампанія-група оголошень можна за допомогою цього матеріалу: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2387-kursi-reklami-v-interneti-v-kievi.
Налаштування групи оголошень
На цьому рівні задаємо:
- ставку (максимальна ціна за клік),
- таргетинг (опис інтересів ЦА, тем майданчиків, на яких хочемо показувати банери, список ключових слів, аудиторії ремаркетингу),
- власне оголошення (як тексти, так і банери, відео),
- мінус-слова для крос-мінусування (мінус-слова на рівні конкретних оголошень, а не всієї кампанії),
- розширення оголошень - вони можуть використовуватися як на рівні кампанії, так і на рівні оголошень (для більшої деталізації).
З кожним рівнем налаштувань ви можете попрацювати під керівництвом наших консультантів-практиків на курсі Google Ads в Києві - https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords.