Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Навчання рекламі в інтернеті. Введення в Google Ads - Онлайн курси

 


У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. Матеріал присвячений тому, як налаштувати обліковий запис в Google Ads.

 

Налаштування кабінету Гугл Реклами

На початку створення кабінету, ми задаємо два незмінних параметри:

  • валюта (в якій валюті буде відображатися вартість оголошень і т.п.),
  • спосіб оплати (або з карти, або через банківський рахунок).

Змінні налаштування це:

  • часовий пояс (за ним буде відображатися статистика),
  • електронні пошти, з яких користувачі можуть отримувати доступ до аккаунту,
  • зв'язок кабінету з Гугл Аналітикою, Ютуб й іншими сервісами.

Налаштування рекламної кампанії

На рівні кампаній ми можемо поставити:

  • денний бюджет (встановлюємо середні денні витрати),
  • таргетинг за геолокацією і мовою - одна і та ж кампанія може бути запущена в усій Україні і в конкретних містах-мільйонниках паралельно,
  • графік показу оголошень (можна вибрати певні дні та години),
  • на яких пристроях яку кампанію транслювати,
  • по яких запитах не потрібно показувати рекламу (мінус-слова), а також на яких ресурсах не потрібно транслювати оголошення (мінус-майданчики),
  • розширення для рекламних оголошень,
  • тип стратегії за призначенням ставок на аукціоні,
  • цільову дію, на яку спрямоване оголошення.

Далі переходимо до налаштувань на рівні оголошень. Розібратися в структурі аккаунт-рекламна кампанія-група оголошень можна за допомогою цього матеріалу: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2387-kursi-reklami-v-interneti-v-kievi.

Налаштування групи оголошень

На цьому рівні задаємо:

  • ставку (максимальна ціна за клік),
  • таргетинг (опис інтересів ЦА, тем майданчиків, на яких хочемо показувати банери, список ключових слів, аудиторії ремаркетингу),
  • власне оголошення (як тексти, так і банери, відео),
  • мінус-слова для крос-мінусування (мінус-слова на рівні конкретних оголошень, а не всієї кампанії),
  • розширення оголошень - вони можуть використовуватися як на рівні кампанії, так і на рівні оголошень (для більшої деталізації).

З кожним рівнем налаштувань ви можете попрацювати під керівництвом наших консультантів-практиків на курсі Google Ads в Києві - https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords.

Запис на курси

Передзвонити ?