Курси реклами в інтернеті в Києві. Введення в Google Ads - Онлайн курси

У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. Матеріал присвячений структурі кабінету в Google Ads.

В акаунті Гугл Реклами прив'язується платіжна карта, зберігаються таргетинги, запускаються всі види рекламних оголошень (їх добірку ми опублікували в цьому матеріалі: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2391-navchannya-internet-reklami-v-kievi).
Розглянемо структуру рекламного кабінету за рівнями.

Верхній рівень: кампанії

Кабінет складається з різних рекламних кампаній. Уявити кампанію можна у вигляді найбільшої коробки, в якій зберігаються налаштування. Створювати кілька кампаній необхідно бізнесу, який займається різними напрямками. Якщо ви продаєте тільки один товар або послугу, кампанії не будуть потрібні. Якщо ви, як IT Столиця, ведете діяльність в різних сегментах (у нас це кілька десятків напрямків навчання), обов'язково створюйте кілька кампаній.

У свою чергу, вони повинні складатися з декількох груп оголошень.

Середній рівень: групи оголошень

У них зберігаються ключові слова і власне оголошення під ці ключі. Розберемо на прикладі. У IT Столиці може бути дві кампанії - про курси програмування і курси з інтернет-маркетингу. У кампанії для курсів програмування будуть групи оголошень "курси з Python", "курси з Java", "курси з C #" і т.п. У кампанії з інтернет-маркетингу — оголошення на кшталт "курси Google Ads", "курси Google Analytics", "курси SMM".

Нижній рівень: ключові слова і власне оголошення

Кожна група оголошень в нашому випадку буде заточена під конкретну програму навчання. У групі "курси з Java" буде розміщений список ключових слів на кшталт "пройти курси з Java", "курси з Java онлайн" та ін. В інших групах будуть ключі з інших курсів.

Під запити на рівні груп створюються рекламні оголошення. Це дозволяє максимально конкретизувати оголошення під потреби людини і привести відразу на потрібну посадкову сторінку.

Якщо користувач хоче пройти курси з інтернет-маркетингу, то його потрібно вести на розділ з відповідними навчальними програмами. Якщо людина шукає в Гуглі курс конкретно для початківців, на посадковій сторінці повинна відкриватися програма для новачків.

Запис на курси

Передзвонити ?