Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Навчання інтернет-рекламі в Києві. Введення в Google Ads - Онлайн курси

 

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. У матеріалі розглянемо прикладні інструменти Google Ads.

 

 

Типи рекламних кампаній

  • Пошукова реклама

Це ті оголошення, які з'являються в результатах видачі Гуглу за нашим пошуковим запитом. Коли людина вводить запит "Курси інтернет-реклами", Гугл починає перевіряти всі рекламні кабінети на наявність такого ключового слова в складених оголошеннях. Далі він проводить аукціон і вирішує, які рекламні оголошення потраплять у видачу. На курсі в IT Столиці (посилання вище) ми розповідаємо, як брати участь в аукціоні, щоб показуватися на перших позиціях, а платити за оголошення менше.

  • Медійна мережа (КМС)

Це банерна реклама, яку можна показувати на різних тематичних сайтах, які входять в КМС. Власники цих сайтів ділять з Гуглом прибуток від вашої оплати за кліки по банеру.

Багато хто вирішив робити бізнес на КМС, тому в мережі багато сайтів з неякісним контентом і накрутками. Велика частина трафіку з таких сайтів ніяк не конвертується. При роботі з КМС потрібен дуже точний таргетинг.

Банерна реклама краще працює для підвищення впізнаваності бренду, а не на транзакції.

  • Товарні оголошення

У таких оголошеннях показується фото товару, опис, ціна і назва продавця. Користувач вводить свій запит, а потім може перейти або за текстовим оголошенням, або в картку товара.

Для інтернет-магазинів це дуже ефективний інструмент. Він дозволяє показувати відразу кілька оголошень в результатах видачі - і стандартне текстове, і товарне. Таким чином у нас є можливість виштовхнути конкурентів.

Щоб використовувати товарні оголошення, сайт повинен відповідати списку вимог:

  • на ресурсі повинен бути розділ з кошиком,
  • повинні бути поштовий і звичайний адреси, контакти,
  • сайт повинен працювати на протоколі HTTPS,
  • продавець повинен реалізовувати оригінальні товари (не підробка),
  • в інтернет-магазині не повинно бути підозрілих акцій, а у користувача повинна бути можливість оформити покупку без участі менеджера,
  • компанія повинна надати клієнту доставку товару "до дверей".

Актуальність списку вимог завжди можна перевірити у довідці Гугл.

  • Відеореклама

Рекламні ролики на Ютуб запускаються через Гугл Рекламу. Цей інструмент дозволяє нагадати про себе, але частіше за все не є транзакційним.

  • Discovery Ads

Медійна реклама, схожа на КМС, але краще залучає користувачів. Показується в пошті Gmail, новинній стрічці Гугл і Ютуб.

  • Universal App Campaign

Використовується для просування додатків - для скачування або підвищення залучення в додаток.

Запис на курси

Передзвонити ?