Навчання інтернет-просуванню в Києві. Підготовка маркетингових інструментів - Онлайн курси

 

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з курсу IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. Покажемо алгоритм побудови та аналізу воронок за допомогою Гугл Аналітики.

 

 

Як аналізувати воронку

Два основні питання, якими задається маркетолог під час аналізу - де користувач йде з циклу покупки і чому так відбувається. У більшості випадків Гугл Аналітика може відповісти тільки на перше питання. Для отримання відповіді на друге питання потрібно підключати додаткові сервіси (наприклад, Hotjar), роботу з якими ми розглядаємо на курсі з інтернет-маркетингу в IT Столиці. Проте для початку достатньо використовувати воронки Гугл Аналітики, з якими зараз і розберемося.

Воронки в Google Analytics

  • Вертикальна

У такій воронці ми можемо бачити етап за етапом, коли і куди йдуть користувачі з сайту. Як налаштувати? Ми знаємо, що користувач може почати зі сторінки з програмою курсу, потім він повинен натиснути кнопку "Записатися", далі він повинен заповнити поля форми і відправити її. На кожен з цих кроків до покупки можна налаштувати етапи воронки за допомогою так званих івентів.

Вертикальна воронка дає нам мінімум інформації про прохідність по воронці. Існує і більш інформативний тип.

  • Горизонтальна

Ця воронка дозволяє дивитися проходження шляху користувачами в розрізі різних параметрів. Розглянемо параметр каналу трафіку. Наприклад, як себе вели на сайті відвідувачі з Фейсбуку, контекстної реклами або email-розсилки. У чому плюс такого аналізу? Ми можемо перевірити, з яких каналів трафік погано конвертується. Потім на основі цих висновків ми розуміємо, в якому каналі варто поміняти рекламні меседжі або посадкові сторінки.

Взагалі список параметрів, за якими можна аналізувати воронку, великий - тип браузера, дозвіл екрана (мобайл, десктоп), географія. Ви можете побачити, що за всіма браузерам показники по шляху воронки однакові, а на якомусь з етапів один браузер показує результат нижче середнього. Це може означати, що в даному браузері на сторінці з'явилася якась помилка, наприклад, форма заявки погано відображається. У такому випадку варто перевірити сторінку з відповідного браузера і написати програмісту технічне завдання, щоб закрити цю "дірку" у вашій воронці продажів.

Запис на курси

Передзвонити ?