Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Онлайн-курси з інтернет-маркетингу в Києві. Підготовка маркетингових інструментів - Онлайн курси

 

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з онлайн-курсу IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. У матеріалі розглянемо, як працюють системи аналітики.

 

 

Кукі або cookies

Це основа систем аналітики. "Куками" називають текстові файли, в яких записані дії користувача на сайті. Ці записи здійснює сервер, а потім відправляє файл браузеру користувача. Там постійні кукі зберігаються до моменту переходу відвідувача на наступну сторінку сайту або до наступного відвідування ресурсу (якщо користувач покинув його з першої переглянутої сторінки). Сесійні файли зберігаються тільки поки ви перебуваєте на сайті.

Коли браузер відправляє cookie назад серверу сайту, той продовжує записувати дані про поведінку відвідувача. У цих файлах не зберігається персональна інформація, вони лише допомагають проаналізувати поведінку відвідувача.

Кукі використовуються системами аналітики для ремаркетингу. Про нього ми детально писали тут: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2383-kursi-z-internet-reklami-v-kievi.

Користувачі

Системи аналітики вважають користувачем не людину, а пару пристрій + браузер. Якщо людина зайшла на ресурс з телефона, а потім з комп'ютера, в аналітиці він буде записаний як два різних користувачі. Так само якщо людина заходить з одного пристрою, але з різних браузерів.

Сесії

Одна сесія триває 30 хвилин, якщо користувач провів на сайті більше часу, то в аналітику запишеться кілька сеансів на одного користувача. Якщо людина перейшла за посиланням на сайт, але не дочекалася завантаження сторінки, сеанс не буде пораховано.

Алгоритм роботи Google Analytics

  1. Коли відвідувач починає завантажувати веб-сторінку, разом з її кодом завантажується код GA. Інтернет-маркетолог може дати програмісту завдання прописати код Гугл Аналітики в коді сайту.
  2. Код привласнює унікальний ідентифікатор браузеру клієнта, а потім передає цей ідентифікатор разом із записаними діями клієнта на сервер GA (цей процес передачі шматочків даних про поведінку називається хіт).
  3. Там ці дані обробляються, і вже в інтерфейсі Google Analytics ми бачимо різні звіти. Дані на сервері за великим рахунком зберігаються і обробляються у величезній таблиці з мільйонів стовпців і десятків тисяч рядків. Коли з'являється новий ідентифікатор клієнта, у стовпцях таблиці проставляються галочки навпроти рядків з різними діями (зайшов на сайт, заповнив форму, клікнув на кнопку і т.д.)

Запис на курси

Передзвонити ?