Курси з інтернет-реклами в Києві. Введення в Google Ads - Онлайн курси

У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/google-adwords. Матеріал присвячений поняттю ремаркетингу.

Що таке ремаркетинг

Це стратегічний інструмент, що забезпечує повторне звернення до користувачів, які відвідали одного разу ваш сайт. Це можуть бути відвідувачі, які просто клікнули по банеру, що вів на головну сторінку, або дивилися конкретні сторінки сайту, або навіть ті, хто додавав ваш продукт в кошик, а потім не завершив транзакцію. Все це прописується у спеціальних списках ремаркетингу, великий плюс яких в їхній гнучкості.

  1. Загальний механізм роботи
  2. Відвідувач зайшов на ваш ресурс.
  3. Google Analytics "прив'язав" до користувача cookie.
  4. Відвідувач покинув ресурс, але cookie збереглися в його браузері.

Користувач відвідує інші ресурси, а ми тим часом показуємо йому банери, що нагадують про власний сайт.

Cookie - це текстовий файл. Коли відвідувач якось взаємодіє з сайтом, на сервер (сховище файлів сайту) записується це, а потім звідти відправляється в зашифрованому вигляді у браузер (програму користувача для виходу в мережу з унікальним ID). Браузер відправляє кукі назад серверу під час повторного заходу відвідувача на ресурс - і той знову починає записувати дії користувача. Cookie можуть зберігатися до двох років.

Види ремаркетингу

  • Класичний

Ви фіксуєте, який розділ дивився користувач (наприклад, "курси просування сайтів"), а потім нагадуєте йому "у нас є всі рівні навчання з інтернет-маркетингу".

  • Динамічний

Для налаштування такого ремаркетингу знадобиться робота з кодом сайту, але в підсумку ви зможете показувати оголошення саме з тією навчальною програмою з інтернет-маркетингу, яку користувач раніше переглядав.

Динамічний ремаркетинг актуальний для ресурсів з великою кількістю асортиментних позицій. Як ми вже згадували, знадобиться написати технічне завдання програмісту, сформувати так званий фід.

Фід - це файл, який складається з таблиці з усіма рекламованими товарами або послугами та їх атрибутами (описом, цінами і т.п.) Він створюється інтернет-маркетологом або менеджером з реклами, а потім завантажується в кабінет Google Ads (розділ "Налаштування").

Запис на курси

Передзвонити ?