Навчання маркетингу в інтернеті у Києві. Підготовка до просування в мережі (частина 2) - Онлайн курси


У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. Друга частина матеріалу "Підготовка до просування в мережі" продовжує тему аналізу ринку і підготовки стратегії до просування. Перша частина доступна за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2379-navchannya-onlajn-marketingu-v-kievi-pidgotovka-do-prosuvannya-v-merezhi-chastina-1.

 

Продовжуємо наш чекліст з 6 питань для складання стратегії:

  1. Яку проблему клієнтів вирішує продукт?
  2. Хто ці клієнти?
  3. Хто конкуренти?
  4. Які характеристики має продукт?
  5. Як його позиціонувати?
  6. Як просувати?

Характеристики продукту

Для нових продуктів або стартапів потрібно розрахувати MVP (Minimum Viable Product) і MLP (Minimum Lovable Product). На першому етапі не потрібно запихати багато всього в продукт, потрібно дати той мінімум, який необхідний клієнту - це і є MVP. MLP повинен дати зрозуміти, який мінімально життєздатний продукт полюблять клієнти.

Тобто за підсумком цього аналізу ви зрозумієте, хто ж ті клієнти, які будуть найпершими шанувальниками вашого бренду. Як правило, це люди, які усвідомлюють наявність проблеми, пробували її вирішити самостійно і тепер готові платити комусь за рішення.

Позиціонування

Це те, що спадає на думку клієнту, коли він чує про ваш бренд. Швидше за все, це будуть емоції або образ. Позиціонування може грунтуватися на найнижчій ціні, на вузькій ніші або на відмінностях (диференціюванні).

Просування

Заключне питання для підготовки. Звідки взяти клієнтів. Ваші конкуренти можуть витрачати мільйони в рік на рекламу. Якщо у вас на старті немає таких грошей, потрібно шукати інші джерела трафіку в мережі. Інтернет-просування можна поділити на performance marketing (інструменти з вимірюваною конверсією) і brand communications (інструменти, які не ведуть до покупки в той же момент часу - піар в інтернеті, інтеграція з блогером і ін.)

Наостанок, зрозумійте поведінку свого клієнта по відношенню до вашого продукту. Яка у нього а) мотивація зробити б) ту чи іншу цільову дію, чи є у клієнта в) фізична можливість це зробити і який використовувати г) тригер, щоб споживач зробив цільову дію. Це дозволить уникнути помилок тоді, коли клієнт прийшов на ваш сайт просто підписатися на розсилку і стежити за акціями на курси (є мотивація, є фізична можливість зайти на сайт), а ви нав'язливо пропонуєте сьогодні ж почати навчання (неправильний тригер, з якого не випливає бажана цільова дія).

Щоб навчитися використовувати інструменти для підготовки до просування, запрошуємо на курс з інтернет-маркетингу https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh.

Запис на курси

Передзвонити ?