Навчання онлайн-маркетингу в Києві. Підготовка до просування в мережі (частина 1) - Онлайн курси

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з навчальної програми IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. Перша частина матеріалу "Підготовка до просування в мережі" присвячена загальній підготовці маркетингової стратегії до просування і аналізу ринку.

 

 

Що потрібно розуміти перед складанням маркетингової стратегії:

  • залучення аудиторії так само важливе, як і поліпшення продукту,
  • потрібно з перших етапів розібратися, який канал трафіку приносить найбільше конверсій і як сильно можна масштабувати кожен канал,
  • якщо продукт / проєкт не приносить цінність аудиторії, то витрати на просування дадуть менше результату.

Отже, щоб скласти стратегію, потрібно дати відповідь на шість питань:

  1. Яку проблему клієнтів вирішує продукт?
  2. Хто ці клієнти?
  3. Хто конкуренти?
  4. Які характеристики має продукт?
  5. Як його позиціонувати?
  6. Як просувати?

Проблема

Не потрібно вирішувати проблему, якої немає. Інакше витрати на просування будуть високими, а конверсія мінімальною. Чітко сформулюйте проблему. Це означає, що на питання ви можете відповісти не твором, а короткою фразою. Коли загальна проблема є, звузьте її. Наприклад, IT Столиця пропонує цифрові курси, які можна відвідувати у вихідні. Тобто ми не тільки вирішуємо проблему "Хочу навчитися інтернет-маркетингу", ми даємо можливість навчитися інтернет-маркетингу клієнтам, які зайняті на поточній роботі / навчанні.

Клієнти

Розуміння аудиторії буде все більше конкретизуватися у процесі аналізу результатів просування. Тому використовуйте системи аналітики, щоб точно представляти своїх клієнтів (включно з їхнім сімейним статусом або засобом пересування). Крім портрету аудиторії ви повинні вивчити, як часто у неї з'являється проблема і наскільки вона сильна. Наприклад, початковий курс з інтернет-маркетингу клієнт хоче пройти лише раз в житті, водночас покупка курсу вимагає високого залучення, адже це не повсякденна витрата.

Конкуренти

Швидше за все, якщо якась проблема турбує певну кількість людей, то вони вже намагаються розв'язати цю проблему за допомогою чогось / когось. Знаючи гравців ринку, можна зробити свою унікальну пропозицію. І конкуренти можуть бути не тільки прямі (інші курси інтернет-маркетингу), а й непрямі (книги з просування в мережі). Проведіть детальний аналіз: яку цінність клієнти бачать в продуктах конкурентів, їх УТП, SWOT-аналіз, маркетинговий мікс по 4 або 7P, позиціонування продукту і його конкретні характеристики.

Наступні три складові (характеристики продукту, позиціонування і просування) розглядаємо в цій частині: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2380-navchannya-marketingu-v-interneti-u-kievi.

Запис на курси

Передзвонити ?