Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Алгоритм внутрішньої SEO-оптимізації: частина 2 - Онлайн курси

 

Продовжуємо покращувати сайт на відповідність внутрішнім чинникам ранжування. Першу частину опублікували тут: https://itstolytsa.ua/blog/88-kursy-seo/1427-kursy-poiskovogo-prodvizheniya-kiev. У цьому матеріалі продовжимо з третього пункту.

 

 

3. Технічне SEO

  • Виправте помилки.

Для виявлення помилок існує багато сервісів. Але звертаємо увагу, що існують недоліки, які можна виявити тільки самостійно. Тож кожні два тижні або щомісяця (в залежності від масштабу веб-ресурсу) перевіряйте всі типи сторінок - переглядайте візуально, клікайте на всі розміщені на них посилання та елементи.

  • Зробіть карту сайту (sitemap).

Пошуковик може і сам "розібратися" у структурі ресурсу, але рекомендуємо самостійно "вказати, що де знаходиться" в кабінеті вебмайстра. Карта сайту також зручно відображає неактивні сторінки або ті, на яких знайдені помилки.

  • Пропишіть robots.txt.

У цьому файлі повинні вказуватися сторінки, які не потрібно індексувати. Звичайно, це лише прохання для пошукача, він може і не взяти рекомендації вебмайстра до уваги. В файлі вебмайстер може додати сторінку кошика, особистих кабінетів, загалом все те, що не повинно відображатися в пошуковій видачі.

  • Налаштуйте canonical URL і hreflang.

Canonical називається головне посилання на сторінку серед кількох її варіантів. Наприклад, це може бути адреса з «www» і без нього, що починається відразу з https //.

Hreflang використовується для сайтів з кількома мовними версіями. Наприклад, щоб в українській видачі Гугла просувалася українська версія сайту.

  • Додайте мікророзмітки.

Існує велика різноманітність форматів мікророзмітки, але вам часто могла зустрічатися вона у вигляді "FAQ". Це коли ви гуглите якесь питання і відразу у видачі бачите коротку відповідь. В основному, не впливає на ранжування, але підвищує кліки.

4. Перелінкування

На кожну сторінку сайту, яка буде індексуватися в пошуковику, повинно вести посилання з іншої сторінки. Ключові для просування сторінки сайту повинні володіти найбільшою "вагою", тобто на них повинно вести найбільше посилань.

5. Дизайн UI / UX

Іноді в процесі додавання якихось ключових слів або блоків для SEO-оптимізації потрібно внести правки у візуальну частину сайту. Від вас не вимагається самостійно розбиратися у принципах дизайну, досить грамотно скласти дизайнеру ТЗ.

Аспекти внутрішньої оптимізації розглядаємо на курсі https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo

Запис на курси

Передзвонити ?