Нам відомо про фактори ранжування тільки те, що дозволяють дізнатися самі пошуковики у своїх рекомендаціях. Звичайно, ця інформація дуже поверхнева. Щось вишукати про роботу пошукача можна в патентах самого Гугла - завдання звичайно не з легких. Але найчастіше SEO-шники користуються результатами досліджень на величезних вибірках сайтів, які проводять великі SEO-агентства або сервіси. Наприклад, Serpstat.
Міфічна цифра 200
Якщо ви почнете цікавитися принципами ранжирування, напевно знайдете так званий список з 200 факторів сортування сайтів у видачі. Гугл "натякав" на наявність понад 200 факторів ще в 2009, ця цифра так і переходить з року в рік (хоча значення в 2020 році вже досить умовне). Список факторів оновлюється з новими рекомендаціями Гугла і виходом патентів, а також з заявами провідних SEO-шників. Іноді чинники не змінюються абсолютно, лише варіюється рейтинг їх важливості.
Шукайте списки факторів, які поділяються по областях впливу. Ви можете знайти добірку всього з трьома групами (фактори домену, сайту і сторінки) або навіть списки, в яких всі фактори розбиті на близько десятка груп (з відокремленням факторів бренду, зворотних посилань, поведінкових параметрів, навіть спеціальних алгоритмів Гугл та ін.)
Рекомендуємо нагуглити і ознайомитися з повним переліком чинників, хоч багато з них і можуть здаватися недостатньо обґрунтованими. Зате без них ви будете йти в повній темряві. А якщо хочете допомоги на шляху до професійного SEO, можете записатися на курс в IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.
Не шукайте якір порятунку
І наостанок. Пам'ятайте, ми вже писали в першій частині про "каверзи" алгоритмів Гугл. Пояснюємо в чому зв'язок. Більшість факторів ранжування взяті з результатів досліджень великих агентств. Поки вони проводили ці дослідження на своїх вибірках клієнтів, поки публікували результати - алгоритми могли змінитися. Пошуковики зазвичай про це не попереджають. Так що навчіться оцінювати короткострокові результати SEO-оптимізації за допомогою сервісів аналітики, щоб не застосовувати неефективні методи.
І так само, як з факторами ранжування, виглядає ситуація з алгоритмами Гугла. Ми знаємо про них не так багато подробиць, але можемо проаналізувати їх роботу за її ж результатами. Пропонуємо прочитати про алгоритми роботи пошукових систем в четвертій частині нашої серії матеріалів https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/135-seo/2377-seo-dlya-chajnikiv-chastina-4.