Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

SEO для чайників: частина 4. Алгоритми Гугл - Онлайн курси

Гугл з різною періодичністю проводить масштабні апдейти своїх алгоритмів роботи. Робота над алгоритмами ведеться постійно. Пошуковик регулярно анонсує, що змінилося, і дає рекомендації по роботі в своїй довідці під заголовком "Рекомендації для веб-майстрів". Про основному обсязі роботи і зміни Гугл нічого не повідомляє. Ми бачимо тільки результати впровадження того чи іншого алгоритму. Всі алгоритми в будь-якому випадку націлені на те, щоб забезпечити "чистоту" видачі, щоб в пошуку відображалися актуальні матеріали, які вирішують проблему користувача. Гугл розвиває розуміння лексики, все детальніше відстежує місце розташування, з яких пристроїв відбувається взаємодія з сайтом. У цьому матеріалі ми перерахували головні алгоритми пошукача, які взаємодіють в системі ранжирування.

  1. Панда

    Від панди не сховатися, якщо використовуєте плагіат, неякісний рерайт або пишете дуже короткі матеріали, які привертають заголовком, а в підсумку нічого не повідомляють тощо. Загалом, цей алгоритм моніторить низькоякісний зміст сайту.

  2. Пінгвін

    "Клюне" за використання неякісних зовнішніх посилань. Тобто не варто купувати масово неприродні лінки з низькосортних сайтів.

  3. Пірат

    Напевно, поки він не дістався до українських "вод". Але взагалі повинен банити за використання піратського контенту (ПО, мультимедіа).

  4. Колібрі

    Прилетить покарати за автоматично сформований контент. Це коли, наприклад, текст просто "проганяється" через перекладач без адаптації під нову мовну версію. Нікому, а особливо колібрі, не потрібен нечитабельний контент. Найкраще поки працює з англомовним текстом.

  5. Голуб і Опосум

    Вони можуть підібратися до користувачів максимально близько. Моніторять, з якою локації і навіть якою мовою користувачі гуглять, а потім формують локальну видачу.

  6. Алгоритм Mobile-Friendly

    Коли в пошукових системах став переважати пошук з мобільних пристроїв, Гугл вирішив в мобільній видачі давати перевагу сайтам, які економлять трафік користувача, зручно надаючи йому потрібні дані. Щоб потрапити вище у видачі, потрібно забезпечити швидку роботу сайту. І для цього не обов'язково знадобиться мобільна версія.

  7. RankBrain

    Цей алгоритм з оцінки релевантності сторінки запиту користувача не здивуєш прямим входженням ключа "подушка купити". Він детально оцінює зміст сторінки, порядок ключів, інші ключові слова на сторінці крім того, що відповідає на запит і т.д.

  8. Фред

    Не дружить з сайтами, які заробляють на рекламі. У таких сайтах рекламні блоки переважають над контентом, та й взагалі вони просто “пустушки” зі спарсеним контентом, які не несуть для відвідувачів ніякої користі.

Як підлаштовуватися під алгоритми, вчимо на курсі IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Коли ми знаємо про можливості SEO, взаємодію з пошуковими системами, фактори ранжування і алгоритми, можемо переходити до базового плану роботи.

Запис на курси

Передзвонити ?