Гугл з різною періодичністю проводить масштабні апдейти своїх алгоритмів роботи. Робота над алгоритмами ведеться постійно. Пошуковик регулярно анонсує, що змінилося, і дає рекомендації по роботі в своїй довідці під заголовком "Рекомендації для веб-майстрів". Про основному обсязі роботи і зміни Гугл нічого не повідомляє. Ми бачимо тільки результати впровадження того чи іншого алгоритму. Всі алгоритми в будь-якому випадку націлені на те, щоб забезпечити "чистоту" видачі, щоб в пошуку відображалися актуальні матеріали, які вирішують проблему користувача. Гугл розвиває розуміння лексики, все детальніше відстежує місце розташування, з яких пристроїв відбувається взаємодія з сайтом. У цьому матеріалі ми перерахували головні алгоритми пошукача, які взаємодіють в системі ранжирування.
- Панда
Від панди не сховатися, якщо використовуєте плагіат, неякісний рерайт або пишете дуже короткі матеріали, які привертають заголовком, а в підсумку нічого не повідомляють тощо. Загалом, цей алгоритм моніторить низькоякісний зміст сайту. - Пінгвін
"Клюне" за використання неякісних зовнішніх посилань. Тобто не варто купувати масово неприродні лінки з низькосортних сайтів. - Пірат
Напевно, поки він не дістався до українських "вод". Але взагалі повинен банити за використання піратського контенту (ПО, мультимедіа). - Колібрі
Прилетить покарати за автоматично сформований контент. Це коли, наприклад, текст просто "проганяється" через перекладач без адаптації під нову мовну версію. Нікому, а особливо колібрі, не потрібен нечитабельний контент. Найкраще поки працює з англомовним текстом. - Голуб і Опосум
Вони можуть підібратися до користувачів максимально близько. Моніторять, з якою локації і навіть якою мовою користувачі гуглять, а потім формують локальну видачу. - Алгоритм Mobile-Friendly
Коли в пошукових системах став переважати пошук з мобільних пристроїв, Гугл вирішив в мобільній видачі давати перевагу сайтам, які економлять трафік користувача, зручно надаючи йому потрібні дані. Щоб потрапити вище у видачі, потрібно забезпечити швидку роботу сайту. І для цього не обов'язково знадобиться мобільна версія. - RankBrain
Цей алгоритм з оцінки релевантності сторінки запиту користувача не здивуєш прямим входженням ключа "подушка купити". Він детально оцінює зміст сторінки, порядок ключів, інші ключові слова на сторінці крім того, що відповідає на запит і т.д. - Фред
Не дружить з сайтами, які заробляють на рекламі. У таких сайтах рекламні блоки переважають над контентом, та й взагалі вони просто “пустушки” зі спарсеним контентом, які не несуть для відвідувачів ніякої користі.
Як підлаштовуватися під алгоритми, вчимо на курсі IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.
Коли ми знаємо про можливості SEO, взаємодію з пошуковими системами, фактори ранжування і алгоритми, можемо переходити до базового плану роботи.