Любите ви класику чи ні, а всі агентства з SEO-просування працюють по такій послідовності: спочатку аналізують, потім покращують сайт всередині і вже на останньому етапі займаються зовнішнім SEO. Розглянемо в матеріалі, що перевіряти, в якій послідовності застосовувати методи внутрішньої і зовнішньої оптимізації.
Аудит
- Повністю розберіться в бізнесі. Як в онлайн-процесах, так і оффлайн.
- Проаналізуйте, як бізнес, його особливості та його цілі представлені на сайті. Наскільки добре і повно описані всі складові бізнесу або проєкту, чи є зручні функції (наприклад, онлайн-підтримка). Перевірте сайт на помилки.
- Знайдіть сайти конкурентів і так само, як аналізували свій бізнес або проєкт, перевірте їх.
- Зберіть повний набір ключових слів, які будуть розміщені на вашому сайті, щоб відповідати на всілякі запити користувачів, пов'язані з вашим продуктом / діяльністю.
- Перевірте, на яких позиціях у видачі по зібраному семантичному ядру (пункт 4) знаходиться ваш сайт.
- Складіть стратегію просування. Тут в основному ви повинні зрозуміти, які сторінки є в пошуковій видачі, яких немає - і чи потрібно щось в цьому змінювати.
Такий аудит може зайняти 60-80% всього часу, відведеного на пошукову оптимізацію. Якісно проводити аудит вчимо на курсі https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.
Оптимізація вмісту сайту
- Проведіть технічну оптимізацію: виправте помилки на сайті, внесіть для пошуковику рекомендації, які сторінки індексувати, а які ні, приберіть дубльований контент та ін.
- Продумайте оптимізацію структури сайту, орієнтуючись на його продукти і ключові запити, які потрібно покрити. На цьому пункті зрозумієте, чи потрібно додавати сторінки або категорії товарів, нові розділи.
- Наповніть сайт якісним мультимедійним контентом.
- Розпочніть оптимізацію створеного контенту. Продумайте, де використовувати ключові слова, що дописати для повного покриття семантики, чи потрібна оптимізація зображення і т.д. Загалом, на цьому етапі йде вбудовування семантичного ядра в сайт і поліпшення дизайну.
- Налаштуйте оптимальне перелінкування. Потрібно розкрити інформацію про вашу діяльність, органічно посилаючись з одного матеріалу на інший і ведучи за собою користувача.
Зовнішня оптимізація
- Закупить зовнішні посилання для оптимізованих сторінок.
- Організуйте потік згадок бренду без розміщення посилань.
- Організуйте перепости з сайту і згадки бренду в соціальних мережах.