Навчання з просування сайтів для новачків: частина 5. Алгоритми роботи - Онлайн курси

 

Любите ви класику чи ні, а всі агентства з SEO-просування працюють по такій послідовності: спочатку аналізують, потім покращують сайт всередині і вже на останньому етапі займаються зовнішнім SEO. Розглянемо в матеріалі, що перевіряти, в якій послідовності застосовувати методи внутрішньої і зовнішньої оптимізації.

 

Аудит

  1. Повністю розберіться в бізнесі. Як в онлайн-процесах, так і оффлайн.
  2. Проаналізуйте, як бізнес, його особливості та його цілі представлені на сайті. Наскільки добре і повно описані всі складові бізнесу або проєкту, чи є зручні функції (наприклад, онлайн-підтримка). Перевірте сайт на помилки.
  3. Знайдіть сайти конкурентів і так само, як аналізували свій бізнес або проєкт, перевірте їх.
  4. Зберіть повний набір ключових слів, які будуть розміщені на вашому сайті, щоб відповідати на всілякі запити користувачів, пов'язані з вашим продуктом / діяльністю.
  5. Перевірте, на яких позиціях у видачі по зібраному семантичному ядру (пункт 4) знаходиться ваш сайт.
  6. Складіть стратегію просування. Тут в основному ви повинні зрозуміти, які сторінки є в пошуковій видачі, яких немає - і чи потрібно щось в цьому змінювати.

Такий аудит може зайняти 60-80% всього часу, відведеного на пошукову оптимізацію. Якісно проводити аудит вчимо на курсі https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/kursy-seo.

Оптимізація вмісту сайту

  1. Проведіть технічну оптимізацію: виправте помилки на сайті, внесіть для пошуковику рекомендації, які сторінки індексувати, а які ні, приберіть дубльований контент та ін.
  2. Продумайте оптимізацію структури сайту, орієнтуючись на його продукти і ключові запити, які потрібно покрити. На цьому пункті зрозумієте, чи потрібно додавати сторінки або категорії товарів, нові розділи.
  3. Наповніть сайт якісним мультимедійним контентом.
  4. Розпочніть оптимізацію створеного контенту. Продумайте, де використовувати ключові слова, що дописати для повного покриття семантики, чи потрібна оптимізація зображення і т.д. Загалом, на цьому етапі йде вбудовування семантичного ядра в сайт і поліпшення дизайну.
  5. Налаштуйте оптимальне перелінкування. Потрібно розкрити інформацію про вашу діяльність, органічно посилаючись з одного матеріалу на інший і ведучи за собою користувача.

Зовнішня оптимізація

  1. Закупить зовнішні посилання для оптимізованих сторінок.
  2. Організуйте потік згадок бренду без розміщення посилань.
  3. Організуйте перепости з сайту і згадки бренду в соціальних мережах.

Запис на курси

Передзвонити ?