Другий рівень навчання спрямований на оволодіння російською як засобом для спілкування. Якщо базовий рівень дозволяє розмірковувати на задану тему і використовувати окремі вирази, то середній вже означає, що людина може вести повноцінний діалог і будувати власний монолог спонтанно і природно.
Також викладач дає лексику (словниковий запас) для тренування розмовних навичок та літературу для розвитку навичок читання. Матеріал підбирається відповідно до завдань студента: підготовка до ЗНО, ділова англійська, здача міжнародного екзамену.
Форма навчання передбачає проведення лекцій, практичні заняття, диктанти, домашні завдання.
Курси російської мови підійдуть для навчання співробітників зарубіжних компаній і для індивідуальних цілей. Заняття проходять онлайн або офлайн в 5 відділеннях навчального центру.
Додаткові курси
Навчальна програма курсів з російської мови
- Безособові конструкції з використанням давального відмінка. Нужно (можно)/нельзя, трудно/легко, весело/интересно (плохо, скучно, жарко, холодно), безособові дієслова хотелось/пришлось/казалось/осталось і т.д.
- Невизначена форма дієслова після модальних слів.
- Нельзя в різних значеннях.
- Види дієслова в наказовому способі.
- Вправа: перетворити особисту конструкцію в безособову з використанням давального відмінка (художник должен был - художнику нужно было), доповніть пропозицію імперативами доконаного або недоконаного виду.
- Дієслова руху бежать, идти, лететь, плыть і т.п. без приставок. Інші ситуації використання дієслів руху.
- Подвійні союзи.
- Вправа: поставити дієслова ходить та идти / ехать та ездить / плавать та плыть / возить та везти / носить та нести в правильну форму, доповніть пропозиції, використовуючи союзи и ... и, или ... или, не только ... а и.
- Дієслова руху з приставками.
- Пари дієслів для позначення односпрямованого і двунаправленного руху.
- Вправа: уживати слова йти, ходити, бігти, їхати з потрібною приставкою, знайти в реченні дієслівні приставки по-, вы-, у-, за-, про-, пере-.
- Заперечні займенники і прислівники.
- Невизначені займенники і прислівники.
- Подвійне заперечення.
- Види дієслів.
- Вправа: відповісти заперечно на питання з використанням займенника або прислівника, визначити різницю в займенниках і прислівниках з частками не-, ні-, вжити дієслово потрібного виду у правильній формі.
- Суфікси іменників.
- Значення дієслівних приставок.
- Вправа: визначити значення суфікса іменників, утворити іменники суффіксальним способом, замінити дієслово за змістом на дієслово з префіксом (почав хвилюватися - захвилювався).
- Пряма мова. Непряма мова. Вживання займенників, “что” та “чтобы” / “ли” та “если”.
- Використання слова який.
- Займенники свой, его, ее.
- Займенник себя і вирази з ним.
- Формування по батькові, відмінювання ім'я, по батькові, прізвища.
- Згода / заперечення, невизначена відповідь.
- Вираз наявності і відсутності об'єкта.
- Вираз побажання, можливості, необхідності, ради.
- Фрази про час.
- Фрази про місце і напрямок. Прийменники для вказівки місця та напрямку.
Детальніше про акції за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/o-kompanii/aktsii-uchbovoho-tsentru.
Про формати навчання і розклад читайте тут: https://itstolytsa.ua/uk/rozklad.