Високий рівень навчання спрямований на оволодіння російською як засобом спілкування у професійному середовищі. Такий рівень навчання проводиться, як правило, з носієм мови.
Ми пропонуємо індивідуальний підбір методичних матеріалів і неадаптованої, вузькоспеціалізованої літератури / аудіоматеріалів для навчання найвищому рівню володіння мовою. Форма навчання включає проведення лекцій, практичні заняття, домашні завдання.
Навчатися можна індивідуально або в невеликих групах (до трьох осіб). Індивідуальним також вважається формат навчання удвох з другом або близькою людиною – за умовами акції «1+1» обидва студенти навчатимуться, сплативши по 50% вартості курсу. Також викладачі проводять корпоративні тренінги.
Навчальний центр організовує заняття як в онлайн, так і офлайн форматах. Студенти можуть проходити навчання в п'яти відділеннях IT Столиці у Києві.
Навчальна програма курсів російської мови
- Змісторозрізнювальні протиставлення в ритміці слова, інтонації, звукових одиницях.
- Фонетичні та інтонаційні норми вимови.
- Стилістичні особливості тексту на основі нейтральних або модальних інтонаційних конструкцій.
- Лексична та комунікативна семантика.
- Словозміна. Значення відмінкових і прийменниково-відмінкових форм, стислість-повнота прикметників, визначеність-невизначеність об'єкта, видовий дисонанс, комунікативна значимість пасивних форм, семантична модифікація дієслів, способи вираження заклику до дії, нереальності дії, віднесення дії до різного часу, різних учасників ситуації.
- Засоби формальної організації речення.
- Види синтаксичних зв'язків.
- Словосполучення і словоформи з ознаковими, предметними, Пропозітівние смислами.
- Речення. Смислові типи речень.
- Типи референтних смислів пропозиції.
- Передача одного змісту різними типами речень.
- Типи модальних смислів.
- Основні функціонально-семантичні категорії.
- Об'єктні і з'ясувальні відносини.
- Означальні зв’язки. Порівняльно-зіставні зв’язки. Обставинні зв’язки. Причинно-наслідкові, цільові, допустові зв’язки.
- Поліпропозитивні речення.
- Речення обумовленості. Обставинні детермінанти.
- Науковий текст. Смислова організація, композиція, засоби організації наукового тексту, змістовний / композиційний / логічний зв'язок, об'єктивна і суб'єктивна оцінка інформації.
Детальніше про акції за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/o-kompanii/aktsii-uchbovoho-tsentru.
Про формати навчання і розклад читайте тут: https://itstolytsa.ua/uk/rozklad.