Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Всі грані 3D-графіки. В яких напрямках може працювати фахівець з тривимірної графіки - Онлайн курси

Ігри та кінематограф

Всі тривимірні об'єкти для ігор, фільмів і інших видів комп'ютерної анімації створюються графіком в рішеннях для полігонального моделювання. У цій галузі є дуже багато вужчих напрямків: моделювання (етап створення тривимірного об'єкту), текстурування (для накладення особливої ​​поверхні), рігінг (створення віртуальних елементів, що виконують роль кісток), анімація, рендеринг (конвертація 3D моделей), композітінг (для створення спецефектів).

Маркетинг, реклама

У цих напрямках також використовується полігональне моделювання. За допомогою програмних рішень дизайнери реклами можуть створювати об'ємні образи реалістичних або вигаданих предметів.

Наукові сфери

Спеціаліст з тривимірної графіки в наукових сферах, як правило, може бути зайнятий в промисловості, архітектурі, будівництві, дизайні інтер'єрів і навіть медицині. Найчастіше для напрямків застосовуються методи CAD або САПР, що розшифровується з англійської як Computer-Aided Design.

Принципова відмінність моделей, побудованих за допомогою САПР в тому, що вони стають не просто образами, вони містять необхідні дані для виробництва реального вироби.

Висновки

Підсумуємо, що основна відмінність між більш художніми та науковими областями полягає в необхідному результаті моделювання. За допомогою полігонального методу ми можемо отримати тільки візуальний, "порожній" під оболонкою образ. На відміну від моделювання за допомогою полігонів, методи твердотільного і поверхневого моделювання, які реалізуються в САПР, дозволяють створити повноцінний електронно-геометричний зразок об'єкта.

Коли виберете напрямок, рекомендуємо почитати наш матеріал про відповідні програми для роботи тут: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2399-navchannya-trivimirnij-grafitsi-z-nulya-v-3ds-max.

А тим, хто ще точно не визначився з напрямом, ми рекомендуємо почати з вивчення універсальних інструментів, спробувати себе в тривимірній графіці. Вже потім поступово переходити до вузьких напрямків. Навчальну програму ви можете вибрати за цим посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia.

Запис на курси

Передзвонити ?