Основи 3D графіки: частина 5 - Онлайн курси

 


У цій публікації ми будемо ділитися інформацією з навчальної програми з тривимірної графіки в IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia. У п'ятій частині розглянемо оформлення проектів.

 

 

Збереження проектів

Зберегти сцену цілком або її частину можна за допомогою команд меню Файл.

  • Зберегти (Save) - проводить збереження без додаткових уточнень (ім'я файлу, формат, кнопка автоматичного зростання нумерації файлу, т.зв. інкремент).
  • Зберегти як (Save as) - проводить збереження сцени з новим ім'ям файлу.
  • Зберегти вибране (Save selected) - використовується для того, щоб розділити сцену на окремі файли з вибраними об'єктами.
  • Експорт (Export) - проводить збереження сцени в файлі з іншим форматом.
  • Архівувати (Archive) - відразу стискає збережений файл сцени, додаючи файли карт привласнених матеріалів.

У програмі автоматично проводиться резервне копіювання сцен. Знайти їх можна в Мої документи - 3ds max - autoback.

Вікна проекцій і їх параметри

Розберемося з інструментами для зміни відображення у вікнах проекцій, які знаходяться у відповідній панелі управління (детальніше про них ми писали за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2403-osnovi-3d-grafiki-chastina-4).

  • Змінити масштаб або Zoom - регулювання масштабу коліщатком миші.
  • Zoom all - масштаб змінюється відразу у всіх вікнах проекцій.
  • Показати об'єкти повністю або Zoom Extents - сцена повністю або певні об'єкти займатимуть все простір в обраному вікні проекції.
  • Показати вибрані об'єкти повністю або Zoom Extents Selected - діє так само, як попередня команда, але тільки для виділених об'єктів.
  • Показати сцену повністю або Zoom Extents All - займається весь простір у всіх вікнах проекцій.
  • Збільшити область або Zoom Region.
  • Переміщення вигляду в площині активного вікна або Pan View.
  • Arc Rotate - поворот вигляду навколо центру координатної осі глобального типу. При застосуванні цього інструмента змінювати сцени у вікні Перспективи потрібно через коло з чотирма маркерами, маніпуляторами Gizmo.
  • Розгорнути вікно проекції на весь екран або Maximize Viewport Toggle.

Режими відображення у вікнах проекцій

Основні з них такі:

  • Згладжування і відблиски. Відображення об'єктів у вигляді поверхонь із згладженими ребрами і показом відблисків.
  • Каркас. Найкраще відображається структура об'єкта.
  • Згладжування і відблиски з режимом Відображення ребер. Об'єднання двох режимів, згаданих вище.

Запис на курси

Передзвонити ?