У цьому матеріалі ми дамо систематизований алгоритм навчання для 3D-графіка з нуля в редакторі Maya. Це універсальне рішення, яке в процесі навчання дозволяє створити модель, накласти текстури, анімувати модель, виконати її рендеринг.
- Для продуктивної роботи перевірте, який комп'ютер "потягне" програму. Основний фактор, на який потрібно звернути увагу - потужність процесора.
- Вивчіть функціонал і основний інтерфейс, налаштування програми. Розберіться, які рішення, сумісні з Maya (як з пакету Autodesk, так і просто супутні програми), знадобляться вам для майбутньої роботи.
- Попрактикуйтесь створювати сцену з простих об'єктів, вивчіть правила складання проекту. Навчіться виконувати простий рендеринг, щоб візуалізувати сцену.
- Вчіться оперувати базовими об'єктами для створення тривимірних моделей (прямі, вигнуті лінії, прості фігури). Вивчіть правила редагування параметрів об'єктів, їх угруповання.
- Вивчіть, як оптимізувати роботу з допомогою спеціальних шаблонів Maya (деформаторів і нодів).
- Освойте принципи полігонального моделювання і потім переходьте до створення плавних форм за допомогою NURBS (Non-Uniform Rational B-Spline) моделювання.
Таким чином ви отримаєте необхідну базу знань, зможете перейти до процедур текстурування і анімації тривимірних об'єктів.
Знайти навчальні матеріали з кожної теми можна і у відкритому доступі. Але часто новачки беруться за одну тему, в процесі її вивчення отримують обривки якоїсь нової інформації, не знають, на що ця інформація повинна вплинути, і в результаті втрачаються.
Щоб зорієнтуватися на перших порах, рекомендуємо пройти початковий курс з Maya в IT Столиці. Посилання на програму навчання залишаємо тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia/navchannia-maya.
У ще одному матеріалі ми описали послідовність освоєння графічного редактора 3ds max. Це рішення менше підходить для фахівців з анімації, але популярніше в напрямку промислового, архітектурного проектування (промислові, цивільні об'єкти). Алгоритм освоєння програми за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2399-navchannya-trivimirnij-grafitsi-z-nulya-v-3ds-max.