Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

З чого почати навчання тривимірній графіці в Maya - Онлайн курси

У цьому матеріалі ми дамо систематизований алгоритм навчання для 3D-графіка з нуля в редакторі Maya. Це універсальне рішення, яке в процесі навчання дозволяє створити модель, накласти текстури, анімувати модель, виконати її рендеринг.

  1. Для продуктивної роботи перевірте, який комп'ютер "потягне" програму. Основний фактор, на який потрібно звернути увагу - потужність процесора.
  2. Вивчіть функціонал і основний інтерфейс, налаштування програми. Розберіться, які рішення, сумісні з Maya (як з пакету Autodesk, так і просто супутні програми), знадобляться вам для майбутньої роботи.
  3. Попрактикуйтесь створювати сцену з простих об'єктів, вивчіть правила складання проекту. Навчіться виконувати простий рендеринг, щоб візуалізувати сцену.
  4. Вчіться оперувати базовими об'єктами для створення тривимірних моделей (прямі, вигнуті лінії, прості фігури). Вивчіть правила редагування параметрів об'єктів, їх угруповання.
  5. Вивчіть, як оптимізувати роботу з допомогою спеціальних шаблонів Maya (деформаторів і нодів).
  6. Освойте принципи полігонального моделювання і потім переходьте до створення плавних форм за допомогою NURBS (Non-Uniform Rational B-Spline) моделювання.

Таким чином ви отримаєте необхідну базу знань, зможете перейти до процедур текстурування і анімації тривимірних об'єктів.

Знайти навчальні матеріали з кожної теми можна і у відкритому доступі. Але часто новачки беруться за одну тему, в процесі її вивчення отримують обривки якоїсь нової інформації, не знають, на що ця інформація повинна вплинути, і в результаті втрачаються.

Щоб зорієнтуватися на перших порах, рекомендуємо пройти початковий курс з Maya в IT Столиці. Посилання на програму навчання залишаємо тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia/navchannia-maya.

У ще одному матеріалі ми описали послідовність освоєння графічного редактора 3ds max. Це рішення менше підходить для фахівців з анімації, але популярніше в напрямку промислового, архітектурного проектування (промислові, цивільні об'єкти). Алгоритм освоєння програми за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2399-navchannya-trivimirnij-grafitsi-z-nulya-v-3ds-max.

Запис на курси

Передзвонити ?