У цьому матеріалі ми дамо систематизований алгоритм навчання для 3D-графіка з нуля в популярних програмних рішеннях. Якщо ви захочете пройти цей шлях під керівництвом досвідченого практика, пропонуємо вибрати програму навчання в IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia.
Отже, ми розберемо алгоритм вивчення найбільш затребуваних редакторів (3ds Max і Maya). Це універсальні рішення, які в процесі навчання дозволяють створити модель, накласти текстури, анімувати модель, виконати її рендеринг - все це в одній програмі.
Почнемо з 3ds Max.
- Вивчіть можливості і інтерфейс програми.
Насамперед визначтеся, для чого ви будете застосовувати програму на практиці.
Потім вивчите вимоги для операційної системи, на яку буде встановлено ПО. Дізнайтеся, як оновлювати програму.
- Навчіться працювати з об'єктами.
Освойте створення і управління параметрами графічних об'єктів, способи їх видозміни.
- Освойте роботу з налаштуваннями матеріалів і накладенням текстур.
- Навчіться різних методів з'єднання об'єктів, спеціальних операцій (модифікаторів) і функцій, виконуваних з об'єктами.
- Ознайомтеся з актуальними системами візуалізації, вивчіть особливості розглянутих систем і продовжуйте освоювати матеріали з урахуванням нових знань про обрані системи візуалізації.
- Вивчіть сплайни, потім переходьте до застосування модифікаторів для редагування сплайнів і логічних операцій для моделювання тривимірних об'єктів.
- Навчіться створювати фотореалістичні зображення проекту за допомогою фізично точної візуалізації. Можете почати з архітектурної, потім переходити до предметної візуалізації, спектр напрямків якої набагато ширше. Вивчіть, як встановлювати освітлення для візуалізації інтер'єру.
План навчання в Maya ми написали тут: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/153-3d-hrafika/2405-z-chogo-pochati-navchannya-trivimirnij-grafitsi-v-maya.
Знайти навчальні матеріали по кожній темі можна і в відкритому доступі. Але часто новачки беруться за одну тему, в процесі її вивчення отримують обривки якоїсь нової інформації, не знають, на що ця інформація повинна вплинути, і в результаті губляться.
Щоб зорієнтуватися на перших порах, рекомендуємо пройти початковий курс з 3ds Max в IT Столиці. Посилання на програму навчання залишаємо тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/komp-modeliuvannia/kursy-3d-max.