Навчання інтернет маркетингу. Підготовка маркетингових інструментів - Онлайн курси

 

 

У цьому блозі ми ділимося інформацією з курсу IT Столиці: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/fullstack-digital-marketynh. Розглянемо збір даних про аудиторію.

 

 

Як використовувати Гугл Аналітику для аналізу портрету аудиторії

  • Соціально-демографічний портрет користувачів

Це два основні показники: вік і стать аудиторії.

  • Інтереси відвідувачів сайту

Пошуковик стежить, які ще майданчики в мережі відвідує користувач, і на основі цього робить висновок про його інтереси. Це відбувається за рахунок аналізу тематики сайту за ключовими словами, а також збору даних про поведінку людей в мережі. Детально ми розглядали, як Гугл збирає дані про користувача в цьому матеріалі: https://itstolytsa.ua/uk/blog-ua/149-internet-marketynh/2393-onlajn-kursi-z-internet-marketingu-v-kievi.

Як правило, інтереси аудиторій різних проєктів часто збігаються за рахунок загальних категорій на зразок їжі, спорту. Намагайтеся знаходити щось особливе.

  • Географія

З яких країн, регіонів, міст до вас приходять на сайт. Часто використовується маркетологами для оцінки ефективності платних інструментів просування. Наприклад, якщо рекламна кампанія діє по всіх містах України, а користувачі з Херсона або Миколаєва чомусь клікають, але не роблять покупку. Можливо це означає, що варто припинити рекламну кампанію в цих містах, поки ви не проаналізували ситуацію (раптом в Херсоні ваш конкурент пропонує більш вигідні умови покупки).

Для аналізу поведінки аудиторії

  • Пристрої

Адаптуйте сайт під ті девайси (мобайл, десктоп), з яких здійснюється найбільше переходів на сайт.

  • Браузери

Якщо ви бачите в одному з браузерів погані порівняно з іншими показники, потрібно протестувати через нього сайт на помилки.

  • Час до конверсії

Цей параметр показує, скільки часу минуло з моменту відвідування користувачем сайту до покупки. Щоб налаштувати відстеження конверсій в Гугл Аналітиці, потрібно навчитися використовувати Google Tag Manager.

Для аналізу інструментів просування

  • Джерела трафіку (звідки приходять відвідувачі сайту)

За кожним каналом в Гугл Аналітиці можна побачити кількість відвідувачів сайту, число їх сеансів, середній час, проведений на ресурсі, кількість здійснених конверсій.

За допомогою цього звіту ви зможете визначити, в який канал просування потрібно вкладати більше бюджету, а в яких каналах призупинити активність.

  • Дохід від кожного каналу

Якщо у вас є найоб'ємніший канал трафіку, це ще не означає, що саме він буде приносити найбільше доходу. Наприклад, у вас якісне SEO, яке веде на сайт багато органічного трафіку. Але більшість запитів, під які проводиться пошукова оптимізація, інформаційні, а не транзакційні. Ви отримуєте величезну кількість лояльних відвідувачів, але вони не здійснюють конверсії.

Щоб налаштувати відстеження доходу від різних каналів за допомогою Гугл Аналітики, знадобиться вносити зміни в код сайту з залученням програміста.

Запис на курси

Передзвонити ?