Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Курси з роботи із соцмережами в Києві - Онлайн курси

Курси з роботи із соцмережами структурують інформацію з СММ і суміжних галузей — PR, контент-менеджмент, дизайн і верстка. Вони призначені для власників бізнес-акаунтів або початківців маркетологів і SMM-фахівців.

Досвід у просуванні сайтів ще не означає, що просування в соціальних мережах пройде гладко й успішно. Багато інструментів збігаються, але у соціальних мережах на перший план виходить спілкування з користувачами — без нього навіть ідеально організована рекламна кампанія може не принести очікуваних результатів.

Процес розвитку профілю курси з роботи із соцмережами показують комплексно, не пропускаючи деталей (як вибрати зображення для аватара, що писати в описі, яка оптимальна кількість емоджі в пості). Водночас наприкінці навчання випускники мають на руках готовий контент-план і стратегію розвитку сторінки на місяць уперед. Програма курсу за посиланням: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/marketynh-ta-sotsmerezhy.

Завдання й цілі просування в соціальних мережах

  • Імідж бренду.

Для формування позитивного уявлення про бренд у користувачів у профілі компанії можна викладати фото і відео, пов’язані з її роботою, інтерв’ю співробітників, огляд продуктів. Імідж бренду важливий не тільки для того, щоби заробити авторитет клієнтів, але і для вибудовування репутації хорошого роботодавця. Це особливо важливо для великих компаній, які потребують співробітників.

  • Впізнаваність і охоплення.

Це є головною метою СММ у соціальних мережах. Чим більше людей бачили рекламу або інші згадування бренду, тим більша ймовірність, що вони стануть клієнтами. Найчастіше, якщо людині потрібен якийсь товар або послуга, вона необов’язково вибирає ту фірму, що забезпечує максимальну якість продукту, але ту, яку згадала раніше за інших. Отже, чим більше охоплення рекламних показів і впізнаваність серед потенційних клієнтів, тим більше продажів. Налаштування таргетингу реклами в кабінеті дають змогу уточнити дані про інтереси та захоплення, звички та сімейний стан передплатників. Достатньо запустити тестову рекламну кампанію й подивитися, як на неї реагують користувачі певної групи, обраної за вашими критеріями.

  • Переходи та конверсії.

Конверсіями називають корисні дії, які здійснює користувач. Це може бути перехід за посиланням, реєстрація на сайті, додавання товару в кошик, оформлення замовлення. Це завдання часто ставлять собі ті маркетологи, чий бізнес пов’язаний з електронною комерцією й розвивається онлайн. Їм необхідно генерувати ліди (перехід за посиланням в рекламі на сайт фірми), збільшувати кількість постійних відвідувачів сайту, кількість продажів.

  • Залучення аудиторії.

Це важливий показник, за допомогою якого можна дістати зворотний зв’язок і відпрацювати негативні ситуації, представивши свою компанію в кращому світлі. Залученість найкраще ілюструють коментарі та лайки, а також репости та переходи. Високий рівень залученості просуває профіль у соціальних мережах, він потрапляє в рекомендоване, а охоплення аудиторії водночас збільшується. Крім того, якщо ви стимулюєте й заохочуєте спілкування користувачів і зворотний зв’язок, клієнт стає більш лояльним до бренду.

З чого почати SMM-просування

Початок просування пов’язаний зі створенням облікового запису й налаштуванням робочого кабінету у Фейсбуці — тут ви будете налаштовувати рекламу й перевіряти статистику її ефективності. Просування може відбуватися в таких соціальних мережах, як Ютуб, Фейсбук й Інстаграм. У кожної з них свої особливості, починаючи з типу аудиторії, закінчуючи місцями показу реклами.

Для початку рекламної кампанії вам слід визначитися з її цілями, визначити головні показники конверсії та будувати стратегію, відштовхуючись від них. Далі необхідно визначити бюджет — скільки грошей планується витратити на рекламу, хто буде займатися створенням контенту для профілю — запрошений фахівець або співробітники фірми. На курсах розглядаються всі ці теми, також є модуль, присвячений інструментам аналітики. Уміння працювати із сервісами статистики зробить рекламну стратегію більш ефективною.

Запис на курси

Передзвонити ?