Увага!!! У зв'язку з послабленням 2-го етапу карантину відкриття метрополітену і запуску транспорту ми офіційно починаємо роботу з 26-го травня. Навчальний центр працює в звичайному режимі. Також, Ви можете записатись на курси online!

Якщо ви хочете підвищити популярність свого акаунта, знайти активну аудиторію передплатників або використовувати профіль для просування свого бізнесу – вибирайте курси ведення Інстаграму.

Що вміють випускники курсів.

  • Використовувати теорію кольору і робити візуально привабливу і цільну галерею.
  • Генерувати ідеї для нових постів і втілювати їх в життя.
  • Використовувати хештеги для підвищення популярності акаунта.
  • Працювати з аналітикою і статистикою і правильно застосовувати отриману інформацію.
  • Розробляти контент-стратегію і складати план ведення акаунта на півроку вперед.
  • Використовувати сервіси відстроченої публікації, щоб підтримувати регулярну активність профілю.
  • Використовувати Stories і IGTV для підвищення видимості профілю.

Рекомендації з питань безпеки акаунта.

Щоб акаунт не зламали й не «викрали», що особливо часто трапляється з популярними або бізнес-акаунтами, необхідно дотримуватися правил.

  • В першу чергу, придумайте надійний пароль, який містить поєднання букв, малих і великих, цифр і символів. При цьому обов'язково запам'ятайте його. Якщо ви не зможете самостійно відтворити його при вході в Інстаграм і будете використовувати записні книжки, текстові файли, то є ризик, що вони потраплять до рук шахраїв. Тоді доступ до акаунту буде у сторонніх осіб, а відновити його без підтвердження особи буде неможливо.
  • На випадок зламу сторінки або її «викрадення» рекомендується прив'язати профіль в Інстаграмі до інших сторінок в соцмережах (особливо до Фейсбуку), а також до телефону та електронної пошти.
  • Не проходьте по посиланнях, отриманих з невідомих email-адрес і не вводьте дані профілю (логін і пароль) в форми на сторонніх сайтах, щоб не стати жертвою фішингу.
  • Використовуйте двохфакторний метод підтвердження – перед кожним входом в обліковий запис з невідомого пристрою буде приходити SMS з кодом. Має сенс налаштувати цей спосіб після досягнення першої тисячі передплатників.

Як набрати перших передплатників.

  • Дотримуйтесь періодичності публікацій, оскільки передплатники чекатимуть від вас активності. Намагайтеся публікувати фото не рідше, ніж раз на тиждень, але і не частіше, ніж два рази на день.
  • Оформляйте акаунт правильно. Зверніть увагу на аватар – зображення на ньому має максимально відповідати тематиці, бути яскравим і привабливим. У підписі повинна бути інформація про мету створення профілю або його короткий опис, щоб користувачі, які побачили його вперше, відразу розуміли що до чого. Якщо ваша тематика збігається з захопленнями відвідувача, він з високою ймовірністю підпишеться. Так ви залучаєте цільову аудиторію.
  • Слідкуйте за візуальною складовою. Фотографії повинні мати хорошу якість, показувати об'єкт з цікавою боку. Вибирайте незвичайні ракурси та чергуйте різні плани крупності, але дотримуйтеся єдиної стилістики. Галерея має виглядати цілісно, а якість кожного окремого фото повинна бути на рівні. Використовуйте всілякі фішки та прийоми – складайте з окремих постів колажі, щоб зображення складалися в єдину картинку.

Недостатньо просто залучити передплатників, аудиторію потрібно зацікавити та утримати. Для цього використовують не тільки цікаве інформаційне наповнення профілю, а й розіграші, конкурси, вікторини та квести. Квести являють собою сюжетні історії з загадками, для рішення яких потрібно уважно стежити за публікаціями профілю або пов'язаної з ним мережі сторінок.

Квест може бути оформлений в стилі коміксу, нуарного детектива або страшної історії. Окремий різновид квестів – ескейп-квести, де потрібно знайти вихід з кімнати.

Массфоловінг, масслайкінг, лайктайм – все це способи знайти нових передплатників, але не кожен з них безпечний в застосуванні. Річ у тому, що алгоритми Інстаграму фіксують підозрілу активність на акаунті та можуть обмежити його функціональність. Спам, боти в якості передплатників, повідомлення в директ невідомим користувачам з проханням стати фоловером – все це може призвести до блокування акаунта, якщо на нього надійде скарга.

Двомісячні курси ведення Інстаграму дозволяють з нуля розкрутити акаунт і освоїти навички SMM-менеджера. Після проходження навчання випускники будуть знати основи просування сторінки в Instagram, освоять нюанси роботи з додатком, починаючи з реєстрації та базових налаштувань, закінчуючи інструментами залучення передплатників.

Запис на курси

Передзвонити ?