Увага!!! Навчальний центр працює як в онлайн так і офлайн режимі. Можливо навчання у всіх наших 6-ти філіях! У зв'язку з COVID-19, навчання в групах не більш двох чоловік. Також, Ви можете записатись на курси online! Бажаємо міцного здоров"я та 36,6.

Курси ведення Інстаграм в Києві - Онлайн курси

Якщо ви хочете підвищити популярність свого акаунта, знайти активну аудиторію підписників або використовувати профіль для просування свого бізнесу — вибирайте курси ведення Інстаграму.

Що вміють випускники курсів

  • Використовувати теорію кольору й робити візуально привабливу й цільну галерею.
  • Генерувати ідеї для нових постів і втілювати їх у життя.
  • Використовувати хештеги для підвищення популярності акаунта.
  • Працювати з аналітикою і статистикою і правильно застосовувати отриману інформацію.
  • Розробляти контент-стратегію і складати план ведення акаунта на пів()року вперед.
  • Використовувати сервіси відкладеної публікації, щоби підтримувати регулярну активність профілю.
  • Використовувати Stories і IGTV для підвищення видимості профілю.

Нижче ми дали деякі базові рекомендації, з яких починається навчальна програма. А повний план навчання можна подивитися тут: https://itstolytsa.ua/uk/kursy-ua/prosuvannia-saitiv/marketynh-ta-sotsmerezhy.

Рекомендації з питань безпеки акаунта

Щоб акаунт не зламали й не «викрали», що особливо часто трапляється з популярними або бізнес-акаунтами, необхідно дотримуватися правил.

  • Насамперед придумайте надійний пароль, який містить поєднання букв, малих і великих, цифр і символів. І обов’язково запам’ятайте його. Якщо ви не зможете самостійно відтворити його під час входу в Інстаграм і будете використовувати записні книжки, текстові файли, то є ризик, що вони потраплять до рук шахраїв. Тоді доступ до акаунту буде в сторонніх осіб, а відновити його без підтвердження власної особи буде неможливо.
  • На випадок зламу сторінки або її «викрадення» рекомендується прив’язати профіль в Інстаграмі до інших сторінок у соцмережах (особливо до Фейсбуку), а також до телефону та електронної пошти.
  • Не переходьте за посиланнями, отриманими із невідомих email-адрес і не вводьте дані профілю (логін і пароль) у форми на сторонніх сайтах, щоби не стати жертвою фішингу.
  • Використовуйте двофакторний метод підтвердження — перед кожним входом в обліковий запис із невідомого пристрою буде приходити SMS з кодом. Має сенс налаштувати цей спосіб після досягнення першої тисячі підписників.

Як набрати перших підписників

  • Дотримуйтесь періодичності публікацій, оскільки підписники чекатимуть від вас активності. Намагайтеся публікувати фото не рідше, ніж раз на тиждень, але й не частіше, ніж два рази на день.
  • Оформлюйте акаунт правильно. Зверніть увагу на аватар — зображення на ньому має максимально відповідати тематиці, бути яскравим і привабливим. У підписі має бути інформація про мету створення профілю або його короткий опис. Якщо ваша тематика збігається з захопленнями відвідувача, він із високою ймовірністю підпишеться. Так ви залучаєте цільову аудиторію.
  • Слідкуйте за візуальною складовою. Фотографії мають бути в хорошій якості), показувати об’єкт із цікавою боку. Вибирайте незвичайні ракурси та чергуйте різні плани крупності, але дотримуйтеся єдиної стилістики. Галерея має виглядати цілісно, а якість кожного окремого фото має бути високою. Використовуйте всілякі фішки та прийоми — складайте з окремих постів колажі, щоби зображення складалися в єдину картинку.

Як забезпечити якість акаунту

Недостатньо просто залучити підписників, аудиторію потрібно зацікавити та утримати. Для цього використовують не тільки цікаве інформаційне наповнення профілю, а й розіграші, конкурси, вікторини та квести. Наприклад, квести являють собою сюжетні історії з загадками, для вирішення яких потрібно уважно стежити за публікаціями профілю або пов’язаної з ним мережі сторінок.

Квест може бути оформлений у стилі коміксу, нуарного детективу або страшної історії.

Массфоловінг, масслайкінг, лайктайм — усе це способи знайти нових передплатників, але не кожен із них безпечний у застосуванні. Річ у тому, що алгоритми Інстаграму фіксують підозрілу активність на акаунті та можуть обмежити його функціональність. Спам, боти в якості передплатників, повідомлення в директ невідомим користувачам із проханням стати фоловером — усе це може призвести до блокування акаунту, якщо на нього надійде скарга.

Двомісячні курси ведення Інстаграму дають змогу із нуля розкрутити акаунт і опанувати навички SMM-менеджера. Після проходження навчання випускники будуть знати основи просування сторінки в Instagram, опанують всі напрямки роботи з додатком, починаючи з реєстрації та базових налаштувань, закінчуючи інструментами залучення підписників.

Запис на курси

Передзвонити ?